Cererea a..." />

Supply chains under pressure – studiu de piață Mednet

Cererea a scăzut brusc – este una dintre concluziile studiului de piață realizat de MEDNET Marketing Research Center în colaborare cu ARILOG și platforma B2B doingbusiness.ro

Cea mai importantă caracteristică a acestei crize este că a lovit pe aproape toată lumea deodată. În afară de turism și călătorii, comerțul cu amănuntul nealimentar și Horeca, care au fost afectate aproape 100%, restul industriilor criza a avut consecințe negative în diferite grade. Chiar și producția și comerțul cu amănuntul, care altfel au înregistrat probabil unul dintre cei mai buni ani, au trebuit să facă față provocărilor impuse de virus.

Sondajul a arătat că 60% dintre întreprinderi au fost afectate într-o mare și foarte mare măsură, în timp ce 35% într-o măsură mai mică.
Cele mai mari probleme ale managerilor au fost asigurarea materiilor prime, relațiile cu clienții și situațiile legate de personal, peste jumătate dintre respondenți întâmpinând aceste probleme. Chiar și în situația norocoasă în care produsele unei industrii aveau o cerere ridicată, mulți manageri au acuzat lipsa materiilor prime și, acolo unde este disponibil, prețurile care au crescut peste noapte.

Studiul a fost realizat pe baze de date B2B, între mijlocul lunii martie și mijlocul lunii aprilie și nu pretinde a fi reprezentativ pentru peisajul economic românesc. Cine a dorit să răspundă la întrebările chestionarului a fost binevenit. Singura intenție a acestui studiu este de a oferi unele învățăminte din experiențe directe.

Studiul poate fi accesat AICI

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

1 × 1 =