România are cel mai scăzut grad de dezvoltare digitală în domeniul educaţiei, relevă rezultatele unui studiu întocmit de IPSOS şi prezentat în cadrul evenimentului Internet & Mobile World (IMWorld) 2018, de la Romexpo.
Conform rezultatelor, mai puţin de o treime dintre companiile româneşti sunt dispuse să dezvolte intern o nouă soluţie digitală atunci când au nevoie, în timp ce doar două din cinci firme au aceeaşi reprezentare a conceptului de „Companie Digitală Ideală” ca profesioniştii din business.
Cercetarea IPSOS arată, totodată, că două treimi dintre profesionişti sunt de părere că sănătatea este sectorul prioritar de dezvoltare tehnologică şi servicii digitale în România. În acelaşi timp, 8 din 10 profesionişti din domeniul tehnologiei avansate din România consideră că trăim într-o revoluţie digitală.
IMWorld 2018, evenimentul de tehnologie digitală de la Bucureşti, a strâns la start peste 140 de expozanţi şi mii de companii din 25 de industrii.
Șapte start-up-uri sunt norocoase și îşi vor prezenta produsele pe Scena Principală: Beez – un start-up fintech care, prin intermediul unei aplicaţii, oferă clienţilor săi ocazia să economisească bani la cumpărăturile online, CBN Agrotech – care a dezvoltat o aplicaţie în cloud ce monitorizează temperatura din silozuri, creează ventilaţie şi previne condensarea aerului pentru a păstra calitatea grânelor, ClarK – vine cu o soluţie bazată pe AR (Augmented Reality) menită să crească eficienţa şi siguranţa angajaţilor din mai multe industrii, Clym – un instrument de gestionare a confidenţialităţii datelor (data privacy), Instant Factoring – prima platformă online de factoring din România, creată pentru a-i sprijini pe micii antreprenori să-şi transforme rapid facturile în lichidităţi, Nifty Learning – un soft de programare automatizată pentru departamentele de training corporate, respectiv Sypher – start-up-ul dezvoltatorilor Sypher Suite, platformă creată să gestioneze eficient implementarea Regulamentului UE de protecţie a datelor personale (GDPR). În cele din urmă, un juriu specializat va decide câştigătorul premiului de 2.000 de euro, oferit de Raiffeisen. Pe lângă acest premiu, marele avantaj al tuturor celor 22 de start-up-uri prezente cu stand la IMWorld este potenţialul oferit de cei peste 9.000 de vizitatori de business şi al celorlalţi peste 100 de expozanţi.
Vezi mai mult aici