Workplace Safety Management Forum, în premieră la București

La fiecare 3,5 secunde un angajat din zona UE-27 îşi pierde viaţa din cauze legate de locul de muncă

Expo Media vine în întâmpinarea companiilor care preţuiesc sănătatea şi siguranţa angajaţilor, prin organizarea în premieră a evenimentului „Workplace Safety Management Forum”, ce va avea loc în data de 26 septembrie 2013, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

Conform unui studiu realizat de Agenţia Europeană de Securitate şi Sănătate în Muncă în 2009, 205 milioane de angajaţi mureau anual în lume, din cauza locurilor de muncă nesigure. La nivel european, se înregistrau 167.000 de decese anual, dintre care 7.460 erau accidente de muncă, iar 159.000 erau cauzate de bolile profesionale. 

Mai mult, la fiecare 3,5 minute, o persoană din zona UE-27 îşi pierde viaţa din cauze legate de muncă, iar la fiecare 4,5 secunde, un lucrător din UE-27 este implicat într-un accident care îl obligă să stea acasă cel puţin trei zile lucrătoare.

În ultimii trei ani studiile de profil s-au rărit, iar nevoia de strategii eficiente de securitate profesională a crescut, România regăsindu-se pe ultimele locuri în clasamentele europene din aria de protecţie a angajaţilor. Iar industria locală face eforturi susţinute de aliniere la standardele internaţionale prin resursele de profil existente.

Expo Media dă startul primei ediţii a conferinţei „Workplace Safety Management Forum”, cu obiectivul de a oferi soluţii pertinente companiilor, astfel încât să reducă atât numărul de accidente, cât şi costurile aferente acestora. Motivul este simplu: este mult mai ieftin să prevenim, decât să soluţionăm problemele, mai ales în privinţa accidentelor la locul de muncă.

În cadrul acestei ediţii „Workplace Safety Management Forum”, ceva avea loc în data de 26 septembrie 2013 în incinta JW Marriott Bucharest Grand Hotel, companiile vor învăţa cum să îşi protejeze mai bine angajaţi să îşi crească competitivitatea de business aplicând soluţii practice de nişă. De asemenea, vor fi prezentate tehnici concrete de management al riscurilor, ce au un impact direct în reducerea costurilor de personal.

Printre speakerii acestei ediţii se numără experţi incontestabili ai domeniului, precum: Florentina Taudor – General Manager, Renania Trade,  Cătălin Velescu – Managing Director, 3M Romania, Adrian Câmpean – President I.M.R.S.S.,  Mădălina Bălan – Managing Partner, HART Consulting, Elena Jipa – avocat senior în cadrul SCPA Hristescu şi Asociaţii, Membru al Baroului Bucuresti, Michael Pop – Country Business Leader Fall Protection, Vertiqual Engineering, Cagatay Guler – Business Development Manager 3M Personal Safety Division Central Eastern Europe, Irina Petrescu – Head of Legal Department, Gi Group, Marius Dincă – CEO & Physical therapist, Active Life, Florin Truşcă – Executive Director, Safety Logistics.

„Prin implementarea timpurie a unui program de management al riscurilor, ce investeşte în siguranţa angajaţilor, companiile vor creşte competitivitatea şi vor înregistra reduceri semnificative de costuri de personal. Iată un rezultat direct al prevenţiei în aria securităţii ocupaţionale. Însă, cel mai important rezultat este acela ca prevenţia salvează vieţi. Ne-am alăturat cu drag şi pasiune iniţiativei Expo Media pentru că cel mai important rol al companiei 3M România este acela de educare, acela de a construi noi drumuri de performanţă şi siguranţă”, declară Cătălin Velescu – Director General, 3M.

„Mă bucur să demarăm o conferinţă nouă, dintr-un domeniu care nu primeşte încă atenţia necesară în plan local şi, mai ales, pentru că am reuşit să formăm un prim nucleu de parteneri şi de oameni de calitate, care vor asigura comunităţii de business idei şi instrumente concrete de eficientizare a industriei de siguranţa ocupaţională. Deşi România este codaţă în Europa în materie de protecţie a angajaţilor, acest prim pas este dovadă că DA, se poate! Lucrurile se schimbă prin oameni vizionari”, afirmă Mădălina Vilău – Managing Director, Expo Media.

„Contractele standardizate câştigă tot mai mult teren în activitatea cotidiană a companiilor. Deci, un mijloc eficient şi util în desfăşurarea operaţiunilor-cheie ale unei companii, contractele standardizate pot fi o adevărată „cutie a Pandorei” pentru cei cărora li se propune semnarea unui astfel de contract. Astfel, în contextul contractelor standardizate, negocierea devine din ce în ce mai rafinată şi orientată către soluţii de business acceptabile atât pentru compania care îşi doreşte de principiu semnarea nemodificată a contractului sau standardizat, cât şi pentru compania care este pusă în situaţia fie să accepte un astfel de contract, fie să piardă întreaga tranzacţie”, menţiona Elena Jipa, avocat senior în cadrul SCPA Hristescu şi Asociaţii.

„Noua tendinţă în materie de securitate în muncă este de a găsi împreună soluţii profesioniste pentru adaptarea măsurilor de prevenire, încât acestea nu mai reprezintă simple costuri ci adevărate investiţii în calitatea muncii şi eficacitatea afacerii”,  declara Florin Truşcă, Executive Director, Safety Logistics.

Conferinţa se bucură de sprijinul celor mai importanţi jucători ai domeniului, RenaniaTrade – Presenting Sponsor şi 3M România – Gold Partner. Precum şi de suportul SCPA Hristescu şi Asociaţii, în calitate de Supporting Sponsor.

„Workplace Safety Management Forum” beneficiază de expunere media din partea partenerilor: Revista Mişcarea, Revista Construcţiilor, România Liberă, Gadget Trends, Revista Unelte şi Echipamente, Constructiv, Club Afaceri, News Channel, Cariere, Hart Consulting.

Mai multe informaţii despre conferinţa sunt disponibile pe http://www.conferinte.ro/workplace-safety-management-forum.

CONTACT
Oana Olteanu| Brand Communication Manager, Expo Media
Telefon: +40 21 411 44 20l Mobil: +40 733 060 010
Email: [email protected]
Web: www.conferinte.ro, www.enlightening.ro , www.expomedia.ro
Social Media:  www.facebook.com/conferinte.ro

Despre Expo Media
Expo Media asigură servicii de calitate de marketing integrat încă din 2004. Având competențe impecabile din multiple arii, precum: ATL, BTL, TTL, cercetare și consultanță de tip „customer centricity”, echipa Expo Media se bucură de un portofoliu vast şi variat de clienţi, cu care desfăşoară parteneriate de încredere, pe termen lung. În ultimii ani compania a făcut parte din juriul Stevie Awards (Categoria „Sales & Customer Service”) şi a demarat proiecte ambiţioase şi inovatoare, precum www.enlightening.ro şi multe altele. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să accesaţi www.expomedia.ro şi www.conferinte.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

eleven − eight =