În luna aprili..." />

Vânzările de camioane Volvo au început să scadă

În luna aprilie a acestui an compania Volvo a vândut 8448 de camioane, cu 11% mai puțin decât în aceeași lună a anului trecut. Cel mai mare declin al vânzărilor a fost pe piața din America de Sud – 38%, în timp ce în Europa de Vest și Asia acestea au scăzut cu 23%. În aceeași perioadă, în America de Nord cererea pentru camioanele Volvo a crescut cu 26%. foto

Desfacerea producției în Europa de Est a rămas aproape la același nivel – 1312 de unități faţă de 1306 în anul trecut, iar pe alte pieţe compania a avut câştiguri de până la 40%.

În întreaga lume, vânzările modelului Volvo Trucks, în primele patru luni ale acestui an, s-au ridicat la 33 462 de camioane. În perioada similară a anului 2011, 34 765 de autovehicule și-au găsit proprietarii. Astfel, declinul a fost de 4%. Tendinţele cererii sunt aceleaşi: va fi în scădere în America de Sud (-23%), în Europa de Vest (-17%) şi Asia (-18%) și în creştere în America de Nord (+34%) și Europa de Est (+4%).

Succesul camioanelor Volvo Trucks în America de Nord este explicat prin necesitatea ridicată pentru vehiculele grele în general, dar și datorită deciziei de înnoire a parcului auto învechit. O altă explicație constă în faptul că mașinile Volvo predomină în preferințele americanilor datorită transmisiei automate I-Shift.

În același timp, reducerea vânzărilor în America de Sud este explicată de producătorii Volvo Trucks prin trecerea de la standardele ecologice euro-3 la euro-5, precum și din cauza lipsei unor pachete de stimulare financiară, pe care transportatorii le așteaptă de la guvernul brazilian.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

eight + 17 =