Urgent Curier..." />

Urgent Curier – un campion pentru coletăria rapidă

Urgent Curier este o companie care și-a început activitatea în anul 2004. Totul a plecat de la inițiativa unui tânăr om de afaceri care, impreună cu soția lui, a reușit în scurtă vreme să uimească prin dezvoltarea fulminantă a acestei afaceri. A fost nevoie însă de mult entuziasm și de o remarcabilă putere de muncă. În spatele cifrelor, stau ore, zile, săptămâni de efort susținut și totală dăruire.

Nu era atunci un context favorabil pentru lansarea unei asemenea afaceri. Dimpotrivă, conjunctura era ostilă: infrastructura era precară, Poșta deținea monopolul în domeniu, nu exista personal cu experiență şi erau numeroși întreprinzători care căutau să realizeze un transport de mărfuri, botezat „curierat“. La antipod, erau o serie de nume grele în domeniul curieratului: DHL, Fedex , TNT, UPS. Lucrau pe această piață după regulile din țările lor de origine. Aveau o vastă experiență și putere financiară deosebită.

Investiții în tehnologie de vârf

Afacerea a început cu unii clienți care doreau seriozitate maximă: coletele trebuiau să ajungă la destinatar la data și la ora stabilită, în condiții de siguranță maximă. O exigență firească, devenită deviza companiei Urgent Curier. Aceasta a investit permanent în creșterea calității serviciilor oferite clienților. A cumpărat tehnologie de vârf nu numai pentru nivelul țării noastre, dar și la nivel mondial. Numărul clienților creștea și era necesară dezvoltarea sistemului informatic de gestiune a expedițiilor. Acest deziderat s-a realizat pe baza echipei proprii, o soluție in- house de procesare a comenzilor și livrărilor, care permite eficientizarea activității din teren și o transparență totală asupra operațiunii. Astfel, clienții pot beneficia în timp real de informații referitoare la evoluția comenzilor. Unul dintre elementele sistemului IT dezvoltat este aplicația Curier Soft, prin care firma răspunde rapid și eficient la cererile clienților. Sistemul îi permite clientului să urmărească procesul de livrare pe tot parcursul. Generează rapoarte de costuri, de comenzi, dar şi calculul exact al costurilor expediției. În etapa următoare, prin integrarea sistemului EVO GPS, clienții puteau să localizeze geografic pachetul, lucru ce garanta reducerea numărului de colete rătăcite, ca şi scăderea întârzierilor. Un pas nou a fost făcut atunci când clientul a avut posibilitatea să introducă direct comenzile, prin importul de date din diferite programe (Excel, Xml etc.), folosite intern în cadrul raportului companie – client. Sistemul a avansat și Urgent Curier a dat posibilitatea elaborării fizice a documentelor de transport – AWB Online, printr-o nouă aplicație, care a redus timpul de preluare a coletelor de la client. A scăzut numărul erorilor materiale. Pentru ca acest sistem să poată funcţiona optim şi pentru a putea fi dezvoltat astfel încât să facă faţă noilor cerinţe, Urgent Curier a identificat nevoia upgradeului infrastructurii hardware existente, care să susţină dezvoltările sistemului software.

Încă un efort în folosul clienților

Toate aceste funcționalități au generat oportunitatea  abordării curajoase a celui mai înalt nivel tehnologic în domeniu: sistemul complet automatizat de sortare a coletelor, cu monitorizarea volumului și greutății pachetelor în momentul transferului către mijloacele de transport. În acest sens, Urgent Curier a dezvoltat un parteneriat cu prestigioasa firmă Van Der Lande Industries din Olanda, pentru punerea în funcțiune a unui sistem automat de sortare, cu o capacitate de sortare și transport de 10.000 de colete în interval de o oră. Acest sistem sorter a fost amplasat în noul sediu al companiei, situat în Măgurele. Sorterul e dotat cu sistem de scanare video volumetrică a coletelor și înregistarea greutății coletelor la trecerea pe bandă spre toboganele de livrare. Acest lucru dă garanția clientului că valoarea plătită de el pentru expediție este cea corectă. Sistemul de sortare e prevăzut – pentru manipulare și direcționare – cu dispozitive de tip sabot, care acționeazăcu o forță mică de impact asupra coletelor, fără a le distruge chiar și pe cele foarte fragile. Se asigură astfel siguranța manipulării în bune condiții a coletelor. Sistemele de sortare automate sunt garanția unei tehnologii puse în slujba unui serviciu de calitate, oferit de Urgent Curier, cu valori de investiții foarte mari. Și clienții sunt astfel extrem de mulțumiți.

Rețeaua geografică

Ca să asigure cele mai bune servicii de curierat rapid, SC URGENT CURIER SRL a continuat strategia de dezvoltare. Strategia aleasă a fost extinderea numărului de localități din rețeaua proprie și crearea unei soluții software unicat în România, care să asigure urmărirea exactă și în timp real a tuturor expedițiilor. Serviciul de confirmare a expedițiilor în timp real, prin scanarea termică a documentelor de transport în momentul livrării, a condus la o mai bună eficientizare a procesului post-vânzare şi au fost înlăturate erorile umane în proporție de 99%. Personalul a fost redistribuit, astfel încât lucrătorii implicați în activitatea de confirmare și raportare a stadiilor de livrare să fie orientați către alte departamente din cadrul societății. Aplicația Urgent Online face parte din strategia de dezvoltare. Raportările către clienţii Urgent Curier, în calitate de expeditori sau destinatari, se fac automat, prin intermediul celor două servicii noi, oferite gratuit tuturor. Urgent Curier și-a extins rețeaua națională de localități, fiind în prezent societatea de curierat rapid cu cea mai extinsă rețea națională. Cele 5.500 de localități din rețea asigură o mai bună gestionare a activității pe plan național. Expedițiile se livrează în termen de 24 de ore de la momentul preluării. Relația dintre Urgent Curier și clienți se cultivă prin intermediul unui modern centru de dirijare a apelurilor de tip Call Center, pus la dispoziția utilizatorilor serviciilor companiei, prin persoane dedicate, pentru identificarea cerințelor actuale și viitoare ale clienților.

Legătura clienților cu firma

Toate filialele și toți agentii din țară dispun de un telefon cu caracter public, ușor de aflat și disponibil mereu. Menținerea la curent cu toate noutățile apărute în domeniul de interes public se face prin intemediul site-ului www.urgent-curier.ro și prin departamentul de Suport Clienți, ce are în sarcină păstrarea unei strânse legături între Urgent Curier și clienți.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

nineteen − one =