Principalul se..." />

Urgent Curier și-a axat strategia pe investiții

Principalul secret al succesului înregistrat de Urgent Curier în domeniul coletăriei rapide este organizarea. Fără rigoare în structura internă, această companie nu se putea impune.

Urgent Curier funcționează cu o organizare pe bază de departamente la nivelul sediului central din București, cât și la nivelul reprezentanțelor locale. Fiecare departament al companiei are un rol bine stabilit în acest proces. Ancorat în sistem, lucrătorul acționează precis, reducând astfel numărul erorilor umane care pot spărea în diferite situaţii.

Pe 31 decembrie 2011, compania avea 589 de angajați cu contract de muncă, dintre care 478 de lucrători în centrala societăţii și 111 în teritoriu, în reprezentanţele locale. Totodadă, SC Urgent Curier SRL a încheiat contracte de colaborare în domeniul curieratului în teritoriu, pentru prestări de servicii, cu un număr de 75 de societăți comerciale. Fiecare dintre acestea are o medie de cinci angajați pe fiecare reprezentanță locală.

Impactul crizei economice

Un număr mare de companii românești au intrat în incapacitate de plată. Altele și-au diminuat substanțial activitatea, ducând la propagarea crizei în întreaga economie. Adrian Adam, directorul companiei Urgent Curier, crede că sfârșitul crizei este departe de finalul anului acesta.

Romania a încercat, prin politicile duse, să se alinieze măsurilor impuse de Comisia Europeană și Statele Unite ale Americii, prin intermediul Fondului Monetar Internaţional și Băncii Centrale Europene.

Există voci in Parlamentul European care critică aceste măsuri, având în vedere că rezultatele se lasă mult așteptate. O serie de țări cu economii stabile până la debutul crizei, precum sunt Spania, Italia şi Portugalia, sunt amenințate cu recesiunea și cu intrarea în incapacitate de plăţi.

„Evident că pentru produsele tale trebuie să ai cumpărători. Dacă aceste măsuri nu vor fi luate, atunci România se va adânci în această criză și va aștepta, resemnată, ca organismele internaționale să o ridice.”

Adam avertizează că economia națională este legată de evoluția internațională a economiilor europene, având în vedere că România e, din nefericire, o țară cu o balanță comercială negativă.

De aceea, Adrian Adam crede că anul 2013 este crucial pentru România din punct de vedere economic, având în vedere schimbarea de orientare politică și probabila tendință de orientare spre repornirea investițiilor și a producției, singurele măsuri care pot să urgenteze ieșirea din recesiune.

Evident că pentru produsele tale trebuie să ai cumpărători. Dacă aceste măsuri nu vor fi luate, atunci România se va adânci în această criză și va aștepta, resemnată, ca organismele internaționale să o ridice. Firește, după ce celelalte state își vor soluționa problemele. Această așteptare poate fi extrem de dureroasă, crede directorul.

„Urgent Curier și-a axat strategia de dezvoltare pe investiție. Va finaliza la începutul anului viitor o investiție de peste 10 milioane de euro într-un hub de sortare nou, situat la Măgurele, cu o suprafață de peste 7.000 de metri pătraţi, dintre care 5.000 de metri pătrați vor fi destinați spațiului de sortare. Acest lucru poate să asigure dezvoltarea funcțională a activității în următorii cinci ani, la standardele de calitate impuse de concurența internațională din domeniu”, anunță Adrian Adam.

Spațiul proiectat poate asigura descărcarea și încărcarea simultană a peste 84 de autovehicule, cu capacități între doi și 40 de metri cubi. Instalarea sistemului de sortare, complet automatizat, prevăzut cu cinci linii de alimentare și 41 de linii de evacuare, va asigura un flux mediu de 10.000 de colete sortate la fiecare oră, mărind în acest fel capacitatea de sortare și, totodată, reducând timpul alocat proceselor din hub. Siguranța manipulării automate reduce drastic riscurile deteriorării coletelor și a pagubelor pricinuite de aceasta.

Adrian Adam: „Considerăm că unica soluție pentru dezvoltare rămâne permanenta investiție în calitatea serviciului prestat către clienți, creșterea continuă a gradului de satisfacție a beneficiarilor serviciului de curierat”, concluzionează directorul Adrian Adam.

Asta înseamnă viteză de reacție în afacerile din curierat. Dacă avea Poșta Română o asemenea echipă…

3 comments

  1. Client Urgent Curier Timisoara

    Am comandat si eu ceva prin internet (de pe Mycloset) . Trebuia adus la Timisoara. Am primit mesaj intr- o zi (la o saptamana dupa ce am comandat) cum ca sa fiu acasa in intervalul orar x- y, ca VOI FI CONTACTAT (pun accent pe acest lucru, va fi important mai incolo in poveste) .
    Eu nu eram in localitate, am sunat persoanele ce erau acasa, le- am informat, le- am zis de suma, tot tacamul. Au asteptat toata ziua si nimica.
    A doua zi, fiind ocupat am fost contactat de persoana de la Urgent curier Timisoara cum ca este jos in fata locuintei, pachet si alte cele (clasic) . Ii explic frumos ca nu sunt acasa, sa sune cu incredere ca toata lumea stie si il asteapta.
    Trece o zi (nu dau importanta) , sun acasa si aflu cu surprindere ca nimic (n- a sunat nimeni, nu au fost contactati) . Le dau nr. -ul de telefon al individului ce m- a contactat.
    Este sunat dimineata, ajunge seara. Cand ajunge la destinatie (locuinta mea, dar alte persoane) , recunoaste ca nici nu stia unde sa vina, nu stia locatia, s- a ratacit, etc. (nu stie orasul deci) .
    Este rugat sa se verifice un detaliu la colet, refuza. Se agita, vorbeste urat, arogant, cum ca `Nu sta el 10- 15 minute dupa fiecare sa verifice` , `Sa achite inainte dupa se poate verifica` , schimb de replici josnice, arogante din partea unui meltean, care s- au incheiat cu iesirea lui pe usa cu coletul si fara bani.
    Fiind plecat nu aveam acces la e- mail. Am ajuns acasa si am vazut reclamatii de la Urgent cum ca eu nu am raspuns la usa, am refuzat preluarea coletului, etc. . Aceste lucruri le- am citit sambata, raspunzand e- mailurilor cu pricina si explicandu- le situatia reala, inclusiv cea ca atunci cand eu `am refuzat sa deschid usa` , el nici nu stia unde este adresa exacta.
    Luni primesc e- mail ca s- a inaintat la departamentul reclamatii problema. Astept 2- 3 zile, dupa- i contactez si le zic ca eu imi doresc produsul, nu le platesc taxa de inamagazinare si sa rezolve odata.
    Supriza, la telefon sunt pasat si rastpasat de la unul la altul, ma tot prezint, prezint problema, dar toti `Asteptati va facem legatura cu ….` .
    Cand ajung la telefon cu cine trebuie, explic situatia, sunt luat la 11 metri cum ca:
    1. Eu trebuia sa contactez curierul si sa ii spun unde este adresa. Nu trebuie sa astept sa ma contacteze el. Unde am mai pomenit asa ceva?
    Raspunsul meu: Fan curier, concurenta in general. De asemenea am incercat sa ii explic seminficatia verbului `veti fi contactat` din mesajul primit. Dansul insistand ca e de datoria mea.
    2. A inceput sa imi reproseze mie ca nu stia curierul adresa, cum ca `De unde ati dori sa stie` ?
    Raspunsul meu: Cod postal exact al strazii, internet, gps.
    Raspunsul lui (am ramas putin surprins) : Ce legatura are codul postal? Ati dori ca baietii sa stea pe internet?
    Raspunsul meu simplu: Ar trebui sa stie, sa stea cine trebuie si le face traseul, logistica. Ca sunt peste ei sau sub ei, nu ma intereseaza cum va organizati!

    3. Insista ca este vina mea, ca nu am raspuns la usa.
    Raspunsul meu: Intreb daca s- a sinchisit sa citeasca macar reclamatiile mele, ca domnul a mintit, ca s- a comportat necorespunzator, marlan si alte cele.
    El a continuat sa insiste ca nu am raspuns eu (frustrant, meltenesc, tiganesc pe romaneste) .

    Tot ne tatonam noi si ajungem la comun acord ca eu inca doresc produsul sa mi- l livreze.
    Mi- a spus ca voi fi contactat.
    Am fost contactat de o doamna de la Urgent, pentru a stabili ora cand sa fiu acasa. Stabilim noi ora si la sfarsit, inainte sa inchida imi recomanda, cu ton dojenitor sa fiu acasa de data aceasta.
    Mi- am luat foc si am intrebat- o simplu daca a citit reclamatiile mele, la care dansa mi- a raspuns sec `Nu` .
    Fiind deja cu nervii intinsi, am intrebat- o `La ce dracu mai comentati atunci, daca nu stiti povestea? Cititi naibii inainte!` . Dansa a tacut si eu i- am taiat- o scurt ca ii astept.
    Am asteptat degeaba, n- au venit. Am sunat nervos (chiar imi doream si inca imi doresc acel produs) , explicandu- i situatia, explicandu- i ca sunt cei mai neprofesionisti din domeniu intalniti de mine si de asemenea ca imi doresc din tot sufletul si sincer, sa falimenteze.
    Tot dansei i- am spus o alta ora cand sa livreze si alta zi (ea insistand sa mai astepte altii dupa ei) .
    Am stabilit ora, data si continu sa primesc reclamatii pe mail ca nu le deschid.
    Astazi inca astept produsul si pare- mi- se ca nu va veni.

    Morala, nu faceti afaceri cu URGENT CURIER si din pacate orice firma in colaborare cu ei, pe raza Timisorii, sunt TOTAL TOTAL neseriosi

  2. marioara stan

    ce ati patit easte floare la ureche pe langa hotiile care le fac!

    este o firma de tepari -am returnat prin intermediul acestei firme un colet platit in valoare de 446 de lei . curierul nu a returnat coletul si am ramas si fara colet si fara bani! nu aveti incredere in aceasta firma care promoveaza hotia si se bazeaza pe oamenim de buna credinta !

  3. Rodica

    Am trimis un colet din Timisoara pentru Cluj. a fost sunat expeditorul sa confirme destinatia si cu toate acestea l-au trimis la Depozitul din Bucuresti unde sta de 2 zile. Neprofesionalism total ! Aplelati mai bine la Posta romana…ca sunt mai rapizi ca ei !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

3 × five =