Cos..." />

Transporturile multimodale oferă rezultate reale cu AsstrA

Costurile reduse de transport, creșterea capacității, reducerea daunelor și reducerea riscului de furt sunt doar câteva dintre avantajele transportului multimodal.

Transportul multimodal, care constă în transportul unei unități de transport de mărfuri – de exemplu într-un container – pe o rută care utilizează diferite moduri de transport, este o alegere logistică populară pentru companiile din întreaga lume. Și asta pentru un motiv bun: oferă multe beneficii clienților.

Soluțiile multimodale sunt una dintre ofertele-cheie ale furnizorului internațional de servicii de transport și logistică AsstrA-Associated Traffic AG, care deschide noi oportunități pentru clienții săi. Wojciech Wytrykowski, șeful Diviziei de Containere pentru Europa din cadrul AsstrA, a declarat: „Transportul multimodal se referă la crearea unei combinații eficiente de produse logistice. Transportul maritim și feroviar oferă securitate, capacități enorme, acoperire geografică extinsă și costuri reduse. Și transportul rutier completează proiecte multimodale cu livrare rapidă în prima și ultima mila.

AssrA oferă clienților servicii complete de sprijinire a organizării transportului multimodal care combină soluții feroviare, maritime și rutiere. Clienții AsstrA fără cerințe stricte de sincronizare folosesc în mod obișnuit transportul feroviar și maritim ecologic atunci când transportă containere de la huburi de export cum ar fi porturile și stațiile. „

Fără îndoială, flexibilitatea este unul dintre avantajele cele mai puternice ale transportului multimodal de care se bucură clienții AsstrA. În general, există mai puține constrângeri comparativ cu transportul rutier. Modul de transport oferă, de asemenea, o capacitate imensă disponibilă, o bună siguranță a mărfurilor, un risc scăzut de furturi și, cel mai important, costuri de transport scăzute.

Wojciech Wytrykowski subliniază că transportul multimodal într-o oarecare măsură depășește lipsa de șoferi de transport rutier:

„Luați în considerare un exemplu simplu. Un tren are 40 de containere, fiecare reprezentând 1/40 din capacitatea totală a traseului. Asta înseamnă că nu avem nevoie de 40 de șoferi pentru cele 40 de containere – este suficient un șofer de tren. Aceasta este o soluție puternică atunci când există o lipsă de șoferi de transport rutier pe piață. Evident, șoferii rutieri vor fi necesari pentru livrările de la primul și ultimul kilometru, dar rutele mai scurte necesită resurse mult mai puține. „

Transportul multimodal oferă, de asemenea, rezultate bune. „Teoretic, rutele maritime pe distanțe lungi ale proiectului de transport multimodal au cel mai mic cost pe kilometru. Cu toate acestea, în Polonia, nu funcționează întotdeauna așa. De asemenea, este necesar să se ia în considerare legislația și modelul operațional și baza de cost a furnizorului de logistică multimodală. Comparativ cu călătoriile dus-întors, transportul multimodal este cel mai profitabil din Germania, Belgia și Olanda, unde prioritățile de mediu joacă un rol important în operațiunile și politicile companiilor de transport.

Luați în considerare dacă vă așteptați să obțineți profituri imediate aici și acum sau să dezvoltați o strategie pe termen lung care să afecteze fiecare participant la transport și logistică pe piață. Pentru a obține astfel de rezultate – în special cele legate de protecția mediului – trebuie să începem să schimbăm astăzi paradigma transporturilor. Transportul multimodal este o cale bună de urmat „, explică Wojciech Wytrykowski.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

17 + 10 =