După..." />

Top 5 – Cu ce mașini rămân românii după Salonul de la Paris

După lansările de la Paris, care nu au fost atât de numeroase dacă ne referim strict la capitolul „modele de serie”, urmează intrarea pe piață a automobilelor prezentate, în funcție de importanța pe care acestea o au pentru constructor. Românii sunt din ce în ce mai privilegiați, în comparație cu anii trecuți, în ciuda faptului că vânzările nu mai sunt ce erau în urmă cu 5 ani. Cele mai multe dintre modelele prezentate în premieră – și am luat în calcul doar modele noi, nu versiuni de caroserie sau face-lifturi – au fost deja lansate pe piața din România. O primă analiză încearcă să descopere cât de mult vor conta ele pentru români și pentru volumul de vânzări din 2013. foto

Dacia Logan/Sandero – lansat în România: 6.990 euro

Cea mai importantă lansare este, fără discuție, Dacia Logan și caroseria hatchback, Sandero. Cele două mașini au fost lansate alături de a treia declinare, Sandero Stepway, iar prețurile lor au confirmat tradiția Dacia: value for money, adică prețuri foarte mici în comparație cu concurența, cu o calitate în creștere față de generația anterioară, plus echipamente noi, cum este navigația.

În România, doar Sandero a fost introdus pe piață, cu un preț imbatabil: 6.990 de euro, în echiparea de bază. Logan se pregătește, în cel mult o lună, prețul său fiind foarte apropiat de cel al hatchbackului… citește tot aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ten + twenty =