Sfatul Experților AsstrA pentru susținerea stabilității în vremuri schimbătoare

Infrastructura dezvoltată este o componentă esențială a oricărei economii de succes. Raportul privind competitivitatea globală a Forumului Economic Mondial include un rating al indicelui de eficiență.

Franța își construiește în mod activ infrastructura de transport și se situează în mod constant pe această listă de prestigiu. Țara are 12.000 de km de autostrăzi, cu un indice de densitate a drumurilor de 191. Linia franceză de comunicare joacă un rol important în fluxurile comerciale internaționale care se alătură celor Cinci Republici cu Anglia, Belgia, Germania, Elveția, Italia, Spania, Andorra și Monaco.

Vedem adesea că industria franceză de transport și logistică este prezentată într-o lumină proastă la știri. Există proteste de transport care implică „Vestele Galbene”, traficul greu care blochează accesul la portul Calais și temeri legate de consecințele Brexit-ului.

Termenii in care Anglia părăsește UE sunt deosebit de importanți pentru Franța, deoarece majoritatea fluxurilor de transport europene către insulele britanice tranzitează portul Calais.

Experții AsstrA descriu regulamentele în vigoare și punctele care urmează să fie monitorizate pentru a face față acestei crize din industrie cu pierderi minime.

Mișcarea franceză „Vestele galbene” a început în noiembrie 2018, cu protestele reprezentanților industriei de transport. Creșterea prețurilor la combustibil a devenit un motiv pentru ca protestatarii să iasă pe străzi. Această mișcare a fost numită după vestele galbene reflectorizante pe care fiecare șofer trebuie să le aibă în mașină. În plus, salariile scăzute și impozitele ridicate au încurajat protestele. Mișcarea a început în Paris, iar mai târziu s-au alăturat alte orașe franceze. Protestatarii s-au adunat în piețele centrale și, uneori, se aflau în spatele actelor de vandalism, incendiere, furt sau violență. Această agresiune a provocat pierderi economiei franceze de peste 200 de milioane de euro, potrivit unor estimări. Al doilea val de proteste din martie 2019 a afectat mai mult de 90 de companii. Mișcarea condusă, inițial, de șoferi s-a transformat rapid în proteste peste tot și chiar dincolo de Franța și a reunit mulți oameni cu plângeri legate de actuala situație politică și economică europeană.

Brexit-ul este un alt nor întunecat care se înalță peste Vechiul Continent. Acesta influențează toate sectoarele economice, dar mai ales industria transporturilor. Termenii de retragere ai Regatului Unit din UE nu au fost încă agreați. Acest fapt lasă multe întrebări fără răspuns. De exemplu, modificările aduse procedurilor vamale au generat întârzieri grave ale traficului în portul Calais. Ca urmare, înregistrarea mărfurilor necesită mai mult timp decât înainte. Personalul actual nu este pregătit pentru schimbări, iar guvernul nu a adăugat încă personal pentru a asigura derularea proceselor fără probleme. Traficul mai mare al porturilor a generat, la rândul său, organizarea propriului protest in cazul lucrătorilor vamali, ei solicitând un răspuns mai rapid la aceste probleme.

„Situația din porturi s-a deteriorat în primul rând pentru că nimeni nu știe cum se va încheia situația cu retragerea din UE a Regatului Unit”, a declarat Karina Budinskaya, șefa Diviziei AsstrA Benelux și Marea Britanie.

„Multe companii au plasat mai multe comenzi de transport pentru a avea mai multe stocuri în depozit, la îndemână, în caz de complicații cauzate de Brexit. Creșterea fluxurilor de marfă și procedurile de control vamal mai complicate au dus la creșterea traficului portuar. Înainte de ședința Parlamentului din 12 martie, au fost atât de multe camioane care mergeau în Marea Britanie, încât administratorii au decis să închidă portul Calais. Unele camioane au fost trimise în zonele de parcare. Specialiștii din industria de transport și logistică continuă să observe o activitate intensă pe această rută. În cea mai mare parte, această situație se datorează imprevizibilității în legătură cu retragerea din UE a Regatului Unit. De aceea, sfatul principal al AsstrA pentru parteneri și clienți este să rămână calmi. A te emoționa  face doar ca situația să se înrăutățească. Asigurați-vă interesele prin alegerea unor parteneri de încredere. „

Potrivit Karinei Budinskaya, experții AsstrA aleg furnizorii cu atenție. Și datorită sistemelor informatice integrate, clienții pot urmări încărcăturile online în fiecare etapă de transport. În timpul acestei perioade de tranziție, AsstrA recomandă să se acorde mai mult timp pentru a finaliza fiecare etapă de transport.

„Este mai bine să planificați înainte și să faceți comenzi de transport și logistică mai devreme decât mai târziu. În prezent, cererea ridicată face ca organizarea transportului să fie mai complexă într-un timp scurt. Recomandarea finală este să fii răbdător! Lucrul în echipă este deosebit de important în momente dificile. În cazul în care aceștia lucrează împreună, clienții AsstrA și partenerii de transport pot face față oricărei crize „, afirmă Karina Budinskaya.

Natalya Iwanowa-Kolakowska, Director Adjunct Regional al AsstrA și Director de țară din Franța, adaugă:

 „Condițiile pieței de transport și logistică din Europa de Vest se schimbă rapid. Vestele Galbene au ieșit inițial pe străzi pentru a protesta împotriva scumpirii combustibilului, cauzată de strategia ecologică a guvernului francez. Protestatarii au criticat  „lipsa de acțiune în fața crizei climatice”. Niciun expert nu poate prezice posibilele consecințe ale Brexit-ului. Fiecare nouă ieșire pe străzi face ca întreaga comunitate economică globală să fie iritată. În situația actuală, specialiștii AsstrA continuă să lucreze cu o atenție sporită la rutele afectate de protest, să monitorizeze știrile și să răspundă în mod flexibil la schimbările din industrie „.

La AsstrA-Associated Traffic AG, managementul riscului este o componentă importantă a politicii companiei. Aceasta ajută experții companiei să ofere servicii de cea mai bună calitate, indiferent de situație. După cum a spus Walter Wriston: „Viața înseamnă gestionarea riscurilor, nu evitarea acestora”.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

eleven + 18 =