Scrisoare către Comisarul pentru Transport

ARTRI și partenerii săi din Polonia, Bulgaria, Lituania și Croația au adresat scrisori Comisarului european pentru Transport, Violeta Bulc, și Comitetului Economic și Social al Parlamentului European în legătură cu presiunea excesivă pusă asupra transportatorilor de măsurile luate de unele state în procesul de implementare a Directivei Detașării. Atragem atenția, totodată, că procedurile de infringement deschise împotriva statelor în cauză se derulează lent, iar efectele asupra transportatorilor se accentuează. foto

Pe această cale, asociațiile semnatare solicită să fie acceptate ca parteneri de negociere în procesul de dezbatere și adoptare a legislației din domeniu. Evaluând primele reacții la cele prezentate și la propunerile făcute, membrii alianței se așteaptă ca discuțiile să aibă loc cel târziu până la data de 30 iunie. Chiar dacă înaltul comisar Bulc consideră că pachetul rutier nu mai trebuie amânat, perspectiva de a deschide un dialog permanent la acest nivel este pozitivă.

Asociația poloneză TLP a inițiat o contestare la Înalta Curte franceză a Legii Macron, iar procesul este deja în derulare. Membrii alianței iau în considerare demararea unei acțiuni similare împotriva recentelor prevederi germane referitoare la odihna săptămânală în cabină. Procesul de contestare la Curtea Europeană de Justiție este unul mai complicat și mai lent, cu timpi mari de așteptare.

129 comments

  1. parere

    – ( E 70 – 13 – 10 ) Centura Belgrad – Pancevo – Varset – Moravita – Denta – Rovinita Mare – Sangeorge – Manastire – Berecuta – Gataia – Maureni – Ghertenis – Berzovia – Bocsa – Resita ( DN 58B Moniom ) = 163 km.

  2. parere

    Tranzit, Romania:

    – P.T.F. rutiere Romania: Sighetu Marmatiei, Halmeu, Petea, Urziceni, Valea lui Mihai, Sacueni, Bors, Salonta, Varsand, Turnu, Nadlac II, Nadlac I, Cenad, Valcani, Lunga, Jimbolia, Foeni, Stamora Moravita, Naidas, Portile de Fier 1, Portile de Fier 2, Calafat, Bechet, Turnu Magurele, Zimnicea, Giurgiu, Ostrov, Negru Voda, Vama Veche, Constanta Sud – Agigea, Galati, Oancea, Albita, Sculeni, Stanca, Radauti Prut, Siret, Vicovu de Sus.

  3. parere

    Tranzit, Europa:

    – ( M 15 – M 1 ) Centura Hegyeshalom – Mosonmagyarovar – Gyor – Kisber – Szekesfehervar – Dunaujvaros – Solt – Soltvadkert – Kiskunhalas – Tompa – Kelebija – Subotica – Novi Sad – Belgrad – Grocka – Udovice – Petrijevo – Vucak – Radinac – Vranovo – Dragovac – Pozarevac – Zabrega – Makce – Kucevo – Majdanpek – Stubik – Negotin – Kobisnica – Bregovo – Gamzovo – Vidin – Nod rutier Dunavtsi ( 1 – 11 ) = 781 km.

  4. parere

    Cea mai importanta si cea mai scurta ruta de transport rutier european:

    – ( A 3 – A 13 ) Centura Luxemburg – Schengen – Merzig – Saarlouis – Zweibrucken – Pirmasens – Kandel – Karlsruhe – Pforzheim – Stuttgart – Ulm – Augsburg – Munchen – Raubling – Rosenheim – Siegsdorf – Walserberg – Salzburg – Spittal – Villach – Jesenice – Kranj – Ljubljana – Novo mesto – Samobor – Zagreb – Kutina – Novska – Nova Gradiska – Slavonski Brod – Zupanja – Sremska Mitrovica – Belgrad – Grocka – Udovice – Petrijevo – Vucak – Radinac – Paracin – Nis – Bela Palanka – Pirot – Dimitrovgrad – Dragoman – Slivnitsa – Bozhurishte – Sofia – Pazardzhik – Plovdiv – Haskovo – Harmanli – Lyubimets – Svilengrad – Edirne – Luleburgaz – Corlu – Esenyurt – Centura Istanbul ( O-3 – O-2 ) = 2365 km.

  5. parere

    Cea mai importanta si cea mai scurta ruta de transport rutier comunitar, cu portanta de 11, 5 tone / osie:

    – ( A 10 – A 1 ) Centura Salzburg – Centura Sattledt – Centura Ansfelden – Centura Amstetten – Centura Melk – Centura St. Polten – Centura Alland – Centura Vosendorf – Centura Albern – Centura Parndorf – Centura Nickelsdorf – Centura Hegyeshalom – Centura Mosonmagyarovar – Centura Gyor – Centura Tatabanya – Centura Budapesta – Centura Kecskemet – Centura Szeged – Centura Mako – P.T.F. Csanadpalota – Nadlac II – Centura Nadlac – Centura Pecica – Centura Arad – Giarmata – Centura Timisoara – Timisoara ( Calea Lugojului – Calea Sagului ) – Sag – Jebel – Voiteg – Nod rutier Voiteg ( DN 59 – DN 58B ) = 900 km.

  6. parere

    Nu are nimeni din sistemul judiciar romanesc nici o scuza, ca nu a stiut ca se ocoleste fara motiv de ani de zile pe ruta Orsova – Caransebes – Lugoj !!!

  7. parere

    Alta constatare cu privire la fluxul comercial de marfuri, bunuri si pasageri care logic si corect trebuie sa fie cel mai mare in Romania intre Timișoara – Voiteg – Deta – Moravița si Voiteg – Gătaia – Bocsa – Reșița, nu intre Lugoj – Caransebeș de ani de zile !!!

  8. parere

    Avand in vedere situatia economica reala a Romaniei din anul 1990, care a fost motivul si scopul pentru care s-au scos din codul penal infractiunile de subminare a economiei nationale si tradarea de tara, deoarece politicienii din anul 1990 pana in prezent au ,, muncit ” pe principiul ,, nu puteti voi cara, cat putem noi fura ” ?!?

  9. parere

    De luat la cunostiinta pentru transportatorii si operatorii de transport romani si straini, sistemul judiciar, justitia romaneasca si politicieni !!!

    Singura ruta de transport rutier intern si international si cea mai scurta a Romaniei cu portanta de 11, 5 tone / osie, pentru a se evita ocolul nejustificat pe rutele Timisoara – Lugoj – Caransebes si Timisoara – Lugoj – Faget – Deva, este ruta de mai jos !!!

    – ( DN 59 – DN 58B ) Nod rutier Voiteg – Gataia – Bocsa – Resita ( Str. Gradiste – Calea Timisoarei – Pasaj Triaj – Calea Caransebesului ) – Caransebes ( Calea Varsetului – Calea Timisoarei ) – Centura Caransebes – Otelu Rosu – Nod rutier Hateg ( DN 68 – Str. Progresului – DN 66 ) = 178 km.

  10. parere

    Infrastructura si transport european:

    – ( DN 66 E 79 – DN 68 ) Nod rutier Hateg – DN 68 – DN 6 ( E 70 ) – DN 58 – DN 58B – DJ 588A – DN 59 ( E 70 ) – P.T.F. Stamora Moravita – Vatin – 10 ( E 70 ) – E 70 – 26 ( E 763 ) – E 75 – E 70 – A 1 ( E 75 ) – E 70 – P.T.F. Batrovci – Bajakovo – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 73 ) – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 71, E 65 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Bregana – Obrezje – A 2 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70, E 61 ) – A 2 ( E 61 ) – P.T.F. Jesenice – Karawankentunnel – A 11 ( E 61 ) – Centura Villach ( A 11 E 61 – A 2 E 66 – A 2 E 55 – A 10 E 55, E 66 ) = 910 km.

  11. parere

    Infrastructura si transport european:

    – ( DN 66 E 79 – DN 68 ) Nod rutier Hateg – DN 68 – DN 6 ( E 70 ) – DN 58 – DN 58B – DN 59 ( E 70 ) – DN 6 – P.T.F. Cenad – Kiszombor – 431 – 43 – 5 – M 43 ( E 68 ) – M 5 ( E 75 ) – M 5 ( E 75, E 60 ) – M 0 ( E 75, E 60, E 71 ) – M 1 ( E 75, E 60 ) – M 1 ( E 75, E 60, E 65 ) – Nod rutier Centura Hegyeshalom ( M 1 E 60 – M 15 E 75, E 65 ) = 656 km.

  12. parere

    Infrastructura si transport Romania:

    – ( A 4 E 81 – A 2 E 81 ) Nod rutier Centura Constanta – A 2 ( E 81 ) – DN CB ( E 81, E 85, E 70 ) – A 1 ( E 81 ) – DN 7 ( E 81 ) – DN 67 – DN 64 – DN 67 – DN 66 ( E 79 ) – Nod rutier Hateg ( DN 66 E 79 – Str. Progresului – DN 68 ) = 612 km.

  13. parere

    Infrastructura si transport Romania:

    – ( A 4 E 81 – A 2 E 81 ) Nod rutier Centura Constanta – A 2 ( E 81 ) – DN CB ( E 81, E 85, E 70 ) – DN 6 ( E 70 ) – DN 6F – DN 6 ( E 70 ) – DN 6 ( E 70, E 79 ) – DN 6 ( E 70 ) – DN 58 – DN 58B – Nod rutier Voiteg ( DN 58B – DN 59 E 70 ) = 771 km.

  14. parere

    Transport rutier, Europa:

    – D 100 ( E 80 ) P.T.F. Kapikule Gumruk Kapisi – Kapitan Andreevo – E 80 – A 4 ( E 80 ) – A 4 – A 1 ( E 773 ) – A 1 ( E 80 ) – 18, 6, 1 ( E 80, E 871, E 79 ) – 8 ( E 80 ) – P.T.F. Kalotina – Gradina – E 80 – A 4 ( E 80 ) – A 1 ( E 75 ) – 153 – 100 – E 70 – 26 ( E 763 ) – E 75 – E 70 – A 1 ( E 75 ) – E 70 – P.T.F. Batrovci – Bajakovo – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 73 ) – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 71, E 65 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Bregana – Obrezje – A 2 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70, E 61 ) – A 2 ( E 61 ) – P.T.F. Jesenice – Karawankentunnel – A 11 ( E 61 ) – A 10 ( E 55, E 66 ) – A 10 ( E 55 ) – A 1 ( E 55, E 60, E 52 ) – A 1 ( E 60, E 52 ) – P.T.F. Walserberg A 8 ( E 60, E 52 ) = 1487 km.

  15. parere

    Tranzit, Europa:

    – 8 ( E 80 ) P.T.F. Kalotina – Gradina – E 80 – A 4 ( E 80 ) – A 1 ( E 75 ) – 14 – 10 ( E 70 ) – P.T.F. Vatin – Stamora Moravita – DN 59 ( E 70 ) – DN 69 ( E 671 ) – DN 79 ( E 671 ) – DJ 797 – DN 19 ( E 671 ) – DN 19 ( E 81 ) – DN 1C ( E 81, E 58 ) – P.T.F. Halmeu – Diakovo M 26 ( E 81, E 58 ) = 800 km.

  16. parere

    Cel mai scurt traseu rutier comunitar si necomunitar:

    – ( DN 59 E 70 – DN 58B ) Nod rutier Voiteg – DN 58B – DN 58 – DN 6 ( E 70 ) – DN 56A – DN 56 ( E 79 ) – P.T.F. Calafat – Vidin – 1 ( E 79 ) – Nod rutier Dunavtsi ( 1 E 79 – 11 ) = 341 km.

  17. parere

    – DN 59 ( E 70 ) P.T.F. Stamora Moravita – Vatin – 10 ( E 70 ) – E 70 – 26 ( E 763 ) – E 75 – E 70 – A 1 ( E 75 ) – E 70 – P.T.F. Batrovci – Bajakovo – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 73 ) – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 71, E 65 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Bregana – Obrezje – A 2 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70, E 61 ) – A 2 ( E 61 ) – P.T.F. Jesenice – Karawankentunnel – A 11 ( E 61 ) – A 10 ( E 55, E 66 ) – A 10 ( E 55 ) – A 1 ( E 55, E 60, E 52 ) – A 1 ( E 60, E 52 ) – P.T.F. Walserberg A 8 ( E 60, E 52 ) = 904 km.

  18. parere

    Transport rutier, Europa:

    – DN 56 ( E 79 ) P.T.F. Calafat – Vidin – 1 ( E 79 ) – 12 – P.T.F. Bregovo – Kobisnica – 33 – 14 – 153 – 100 – E 70 – 26 ( E 763 ) – E 75 – E 70 – A 1 ( E 75 ) – E 70 – P.T.F. Batrovci – Bajakovo – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 73 ) – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 71, E 65 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Bregana – Obrezje – A 2 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70, E 61 ) – A 2 ( E 61 ) – P.T.F. Jesenice – Karawankentunnel – A 11 ( E 61 ) – A 10 ( E 55, E 66 ) – A 10 ( E 55 ) – A 1 ( E 55, E 60, E 52 ) – A 1 ( E 60, E 52 ) – P.T.F. Walserberg A 8 ( E 60, E 52 ) = 1102 km.

  19. parere

    Transport rutier, Europa:

    – A 1 ( E 75 ) P.T.F. Gevgelija – A 1 ( E 75 ) – P.T.F. Tabanovtse – A 1 ( E 75 ) – 153 – 100 – E 70 – 26 ( E 763 ) – E 75 – E 70 – A 1 ( E 75 ) – E 70 – P.T.F. Batrovci – Bajakovo – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 73 ) – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 71, E 65 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Bregana – Obrezje – A 2 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70, E 61 ) – A 2 ( E 61 ) – P.T.F. Jesenice – Karawankentunnel – A 11 ( E 61 ) – A 10 ( E 55, E 66 ) – A 10 ( E 55 ) – A 1 ( E 55, E 60, E 52 ) – A 1 ( E 60, E 52 ) – P.T.F. Walserberg A 8 ( E 60, E 52 ) = 1359 km.

  20. parere

    Transport rutier, Europa:

    – DN 56 ( E 79 ) P.T.F. Calafat – Vidin – 1 ( E 79 ) – 12 – P.T.F. Bregovo – Kobisnica – 33 – 165 – 34 – 108 – 373 – 105 – ruta fluviala – 312 – 134 – 18 – 10 ( E 70 ) – P.T.F. Vatin – Stamora Moravita DN 59 ( E 70 ) = 251 km.

  21. parere

    Transport rutier, Europa:

    – DN 59 ( E 70 ) P.T.F. Stamora Moravita – Vatin – 10 ( E 70 ) – 18 – 12 – 13 – 116 – 15 – 102 – 109 – 105 – 100 – 300 – 11 – P.T.F. Kelebija – Tompa – 53 – 54 – 53 – 52 ( E 66 ) – 51 ( E 66 ) – M 8 ( E 66 ) – M 6 ( E 73, E 66 ) – 62 ( E 66 ) – 7 ( E 66 ) – 81 – M 1 ( E 75, E 60 ) – M 1 ( E 75, E 60, E 65 ) – M 15 ( E 75, E 65 ) – P.T.F. Rajka – Cunovo D 2 ( E 75, E 65 ) = 525 km.

  22. parere

    Transport rutier, Europa:

    – 10 ( E 70 ) P.T.F. Vatin – Stamora Moravita – DN 59 ( E 70 ) – DN 6 ( E 70 ) – DN CT – DJ 691 – A 1 – P.T.F. Nadlac II – Csanadpalota – M 43 – M 43 ( E 68 ) – M 5 ( E 75 ) – M 5 ( E 75, E 60 ) – M 0 ( E 75, E 60, E 71 ) – M 1 ( E 75, E 60 ) – M 1 ( E 75, E 60, E 65 ) – M 15 ( E 75, E 65 ) – P.T.F. Rajka – Cunovo D 2 ( E 75, E 65 ) = 559 km.

  23. parere

    Transport rutier, Europa:

    – D 100 ( E 80 ) P.T.F. Kapikule Gumruk Kapisi – Kapitan Andreevo – E 80 – A 4 ( E 80 ) – A 4 – A 1 ( E 773 ) – A 1 ( E 80 ) – 18, 6, 1 ( E 80, E 871, E 79 ) – 8 ( E 80 ) – P.T.F. Kalotina – Gradina – E 80 – A 4 ( E 80 ) – A 1 ( E 75 ) – 14 – 10 ( E 70 ) – P.T.F. Vatin – Stamora Moravita DN 59 ( E 70 ) = 751 km.

    – A 1 ( E 75 ) P.T.F. Evzoni – Gevgelija – A 1 ( E 75 ) – P.T.F. Tabanovtse – A 1 ( E 75 ) – 14 – 10 ( E 70 ) – P.T.F. Vatin – Stamora Moravita DN 59 ( E 70 ) = 623 km.

  24. parere

    Transport rutier, Romania – Europa:

    – ( DN 58 – DN 58B ) Nod rutier Resita – DN 58B – Nod rutier Voiteg ( DN 58B – DN 59 E 70 ) = 65 km.

  25. parere

    Transport rutier, Europa:

    – D 100 ( E 80 ) P.T.F. Kapikule Gumruk Kapisi – Kapitan Andreevo – E 80 – A 4 ( E 80 ) – A 4 – A 1 ( E 773 ) – A 1 ( E 80 ) – 18, 6, 1 ( E 80, E 871, E 79 ) – 8 ( E 80 ) – P.T.F. Kalotina – Gradina – E 80 – A 4 ( E 80 ) – A 1 ( E 75 ) – 153 – 100 – A 1 ( E 75 ) – 11 – P.T.F. Kelebija – Tompa – 53 – 54 – 53 – 52 ( E 66 ) – 51 ( E 66 ) – M 8 ( E 66 ) – M 6 ( E 73, E 66 ) – 62 ( E 66 ) – 7 ( E 66 ) – 81 – M 1 ( E 75, E 60 ) – M 1 ( E 75, E 60, E 65 ) – M 15 ( E 75, E 65 ) – P.T.F. Rajka – Cunovo D 2 ( E 75, E 65 ) = 1177 km.

    – A 1 ( E 75 ) P.T.F. Evzoni – Gevgelija – A 1 ( E 75 ) – P.T.F. Tabanovtse – A 1 ( E 75 ) – 153 – 100 – A 1 ( E 75 ) – 11 – P.T.F. Kelebija – Tompa – 53 – 54 – 53 – 52 ( E 66 ) – 51 ( E 66 ) – M 8 ( E 66 ) – M 6 ( E 73, E 66 ) – 62 ( E 66 ) – 7 ( E 66 ) – 81 – M 1 ( E 75, E 60 ) – M 1 ( E 75, E 60, E 65 ) – M 15 ( E 75, E 65 ) – P.T.F. Rajka – Cunovo D 2 ( E 75, E 65 ) = 1049 km.

  26. parere

    Transport rutier, Europa:

    – DN 56 ( E 79 ) P.T.F. Calafat – Vidin – 1 ( E 79 ) – 12 – P.T.F. Bregovo – Kobisnica – 33 – 165 – 34 – 162 – 34 – 33 – 14 – 153 – 100 – A 1 ( E 75 ) – 11 – P.T.F. Kelebija – Tompa – 53 – 54 – 53 – 52 ( E 66 ) – 51 ( E 66 ) – M 8 ( E 66 ) – M 6 ( E 73, E 66 ) – 62 ( E 66 ) – 7 ( E 66 ) – 81 – M 1 ( E 75, E 60 ) – M 1 ( E 75, E 60, E 65 ) – M 15 ( E 75, E 65 ) – P.T.F. Rajka – Cunovo D 2 ( E 75, E 65 ) = 776 km.

  27. parere

    Transport rutier, Europa:

    – DN 56 ( E 79 ) P.T.F. Calafat – Vidin – 1 ( E 79 ) – 12 – P.T.F. Bregovo – Kobisnica – 33 – 165 – 34 – 162 – 34 – 33 – 14 – 153 – 100 – E 70 – 26 ( E 763 ) – E 75 – E 70 – A 1 ( E 75 ) – E 70 – P.T.F. Batrovci – Bajakovo – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 73 ) – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 71, E 65 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Bregana – Obrezje – A 2 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70, E 61 ) – A 2 ( E 61 ) – P.T.F. Jesenice – Karawankentunnel – A 11 ( E 61 ) – A 10 ( E 55, E 66 ) – A 10 ( E 55 ) – A 1 ( E 55, E 60, E 52 ) – A 1 ( E 60, E 52 ) – P.T.F. Walserberg A 8 ( E 60, E 52 ) = 1087 km.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

fourteen + nineteen =