România și Ucraina vor deschide două noi puncte de trecere a frontierei

Punctele de trecere a frontierei „Probotești-Racovăţ” şi „Crasna-Vicovul de Sus” vor fi în curând redeschise după șapte ani. La eveniment vor participa Preşedinţii Ucrainei şi României, Petro Poroşenko şi respectiv Klaus lohannis. foto

Potrivit ziarului „Libertatea Cuvântului” din Cernăuți, punctele vamale de la Proboteşti (Diakivţi în ucraineană) şi Crasna (Krasnoilsk în ucraineană) au fost închise temporar în anul 2010, pentru modernizare, în vederea aducerii la standardele Schengen. La acea vreme autorităţile ucrainene anunţau că aceste lucrări vor fi finalizate în cel mult 50 de zile. Au trecut de atunci șapte ani de când trecerile vamale stau închise.

Lucrările de construcţie la aceste puncte sunt realizate în proporţie de 60-80 la sută, iar în 2018 în regiune vor fi deschise alte trei puncte de trecere la frontiera cu România, a declarat guvernatorul regiunii Cernăuţi, Oleksandr Fişciuk.

Pentru renovarea Punctelor de trecere a frontierei „Diakivţi-Racovăţ” şi „Krasnoilsk-Vicovul de Sus” Uniunea Europeană a alocat 5,5 milioane de euro. Redeschiderea punctelor de trecere a frontierei cu România ar normaliza traficul rutier de la Punctul de trecere „Porubne-Siret”, unde oamenii sunt nevoiţi să stea ore în şir în cozi kilometrice pentru a ajunge în ţara vecină.

Recent, Preşedintele Ucrainei, Petro Poroşenko, a anunţat că intenţionează să aibă o întâlnire cu preşedintele României, Klaus lohannis, în regiunea Cernăuţi, în următoarele două-trei luni. Principalul subiect al întâlnirii va fi situaţia punctelor de trecere a frontierei, în contextul liberalizării regimului de vize pentru ucraineni.

„Am avut o conversaţie telefonică cu Klaus lohannis, Pre­şedintele României, şi am sugerat ca, în loc să ne întâlnim la Kiev, să ne întâlnim la grani­ţă. (…) Am căzut de acord ca această întâlnire să fie în timp de două-trei luni”, a declarat Poroşenko.

 

89 comments

  1. Tranzit TIR, Romania!

    – P.T.F. rutiere Romania: Sighetu Marmatiei, Halmeu, Petea, Urziceni, Valea lui Mihai, Sacueni, Bors, Salonta, Varsand, Turnu, Nadlac II, Nadlac I, Cenad, Valcani, Lunga, Jimbolia, Foeni, Stamora Moravita, Naidas, Portile de Fier 1, Portile de Fier 2, Calafat, Bechet, Turnu Magurele, Zimnicea, Giurgiu, Ostrov, Negru Voda, Vama Veche, Constanta Sud – Agigea, Galati, Oancea, Albita, Sculeni, Stanca, Radauti Prut, Siret, Vicovu de Sus.

  2. parere

    http://www.cotidianul.ro/lista-navelor-romanesti-rebotezate-si-noii-proprietari-148585/

  3. parere

    http://veghetorul.blogspot.ro/2011/06/scrisoare-deschisa-membrilor-si.html?m=0

  4. parere

    – ( M 0 – M 5 ) Centura Budapesta – Kecskemet – Szeged – Mako – Nadlac – Pecica – Arad – Sagu – Vinga – Ortisoara – Timisoara – Sag – Jebel – Voiteg – Deta – Denta – Moravita – Varset – Pancevo – Bavaniste – Kovin – Smederevo – Radinac – Paracin – Nis – Bela Palanka – Pirot – Dimitrovgrad – Dragoman – Slivnitsa – Bozhurishte – Centura Sofia ( 8 – 18 ) = 804 km.

  5. parere

    – ( M 0 – M 5 ) Centura Budapesta – Kecskemet – Szeged – Deszk – Klarafalva – Ferencszallas – Kiszombor – Cenad – Sanicolau Mare – Lovrin – Sandra – Biled – Becicherecu Mic – Timisoara – Sag – Jebel – Voiteg – Deta – Denta – Moravita – Varset – Straza – Grebenac – Gaj – Kovin – Smederevo – Radinac – Paracin – Nis – Bela Palanka – Pirot – Dimitrovgrad – Dragoman – Slivnitsa – Bozhurishte – Centura Sofia ( 8 – 18 ) = 757 km.

  6. parere

    – ( M 15 – M 1 ) Centura Hegyeshalom – Mosonmagyarovar – Gyor – Kisber – Szekesfehervar – Dunaujvaros – Solt – Soltvadkert – Kiskunhalas – Tompa – Kelebija – Subotica – Novi Sad – Belgrad – Grocka – Udovice – Petrijevo – Vucak – Radinac – Paracin – Nis – Bela Palanka – Pirot – Dimitrovgrad – Dragoman – Slivnitsa – Bozhurishte – Sofia – Pazardzhik – Plovdiv – Haskovo – Harmanli – Lyubimets – Svilengrad – Edirne – Luleburgaz – Corlu – Esenyurt – Centura Istanbul ( O-3 – O-2 ) = 1405 km.

  7. parere

    – ( M 15 – M 1 ) Centura Hegyeshalom – Mosonmagyarovar – Gyor – Kisber – Szekesfehervar – Dunaujvaros – Solt – Soltvadkert – Kiskunhalas – Tompa – Kelebija – Subotica – Backa Topola – Bagremovo – Becej – Kumane – Zrenjanin – Lazarevo – Secanj – Plandiste – Nod rutier Varset ( 18 – 10 ) = 515 km.

  8. parere

    – ( M 15 – M 1 ) Centura Hegyeshalom – Mosonmagyarovar – Gyor – Budapesta – Kecskemet – Szeged – Deszk – Klarafalva – Ferencszallas – Kiszombor – Cenad – Sanicolau Mare – Lovrin – Sandra – Biled – Becicherecu Mic – Timisoara – Sag – Jebel – Voiteg – Nod rutier Voiteg ( DN 59 – DN 58B ) = 480 km.

  9. parere

    – ( E 70 – 13 – 10 ) Centura Belgrad – Pancevo – Varset – Moravita – Denta – Rovinita Mare – Sangeorge – Manastire – Berecuta – Gataia – Maureni – Ghertenis – Berzovia – Bocsa – Resita ( DN 58B Moniom ) = 163 km.

  10. parere

    Tranzit, Romania:

    – P.T.F. rutiere Romania: Sighetu Marmatiei, Halmeu, Petea, Urziceni, Valea lui Mihai, Sacueni, Bors, Salonta, Varsand, Turnu, Nadlac II, Nadlac I, Cenad, Valcani, Lunga, Jimbolia, Foeni, Stamora Moravita, Naidas, Portile de Fier 1, Portile de Fier 2, Calafat, Bechet, Turnu Magurele, Zimnicea, Giurgiu, Ostrov, Negru Voda, Vama Veche, Constanta Sud – Agigea, Galati, Oancea, Albita, Sculeni, Stanca, Radauti Prut, Siret, Vicovu de Sus.

  11. parere

    Tranzit, Europa:

    – ( M 15 – M 1 ) Centura Hegyeshalom – Mosonmagyarovar – Gyor – Kisber – Szekesfehervar – Dunaujvaros – Solt – Soltvadkert – Kiskunhalas – Tompa – Kelebija – Subotica – Novi Sad – Belgrad – Grocka – Udovice – Petrijevo – Vucak – Radinac – Vranovo – Dragovac – Pozarevac – Zabrega – Makce – Kucevo – Majdanpek – Stubik – Negotin – Kobisnica – Bregovo – Gamzovo – Vidin – Nod rutier Dunavtsi ( 1 – 11 ) = 781 km.

  12. parere

    Cea mai importanta si cea mai scurta ruta de tranzit rutier european:

    – ( A 3 – A 13 ) Centura Luxemburg – Schengen – Merzig – Saarlouis – Zweibrucken – Pirmasens – Kandel – Karlsruhe – Pforzheim – Stuttgart – Ulm – Augsburg – Munchen – Raubling – Rosenheim – Siegsdorf – Walserberg – Salzburg – Spittal – Villach – Jesenice – Kranj – Ljubljana – Novo mesto – Samobor – Zagreb – Kutina – Novska – Nova Gradiska – Slavonski Brod – Zupanja – Sremska Mitrovica – Belgrad – Grocka – Udovice – Petrijevo – Vucak – Radinac – Paracin – Nis – Bela Palanka – Pirot – Dimitrovgrad – Dragoman – Slivnitsa – Bozhurishte – Sofia – Pazardzhik – Plovdiv – Haskovo – Harmanli – Lyubimets – Svilengrad – Edirne – Luleburgaz – Corlu – Esenyurt – Centura Istanbul ( O-3 – O-2 ) = 2365 km.

  13. parere

    Cea mai scurta ruta de tranzit rutier comunitar, cu portanta de 11, 5 tone / osie:

    – ( A 10 – A 1 ) Centura Salzburg – Centura Sattledt – Centura Ansfelden – Centura Amstetten – Centura Melk – Centura St. Polten – Centura Alland – Centura Vosendorf – Centura Albern – Centura Parndorf – Centura Nickelsdorf – Centura Hegyeshalom – Centura Mosonmagyarovar – Centura Gyor – Centura Tatabanya – Centura Budapesta – Centura Kecskemet – Centura Szeged – Centura Mako – P.T.F. Csanadpalota – Nadlac II – Centura Nadlac – Centura Pecica – Centura Arad – Giarmata – Centura Timisoara – Timisoara ( Calea Lugojului – Calea Sagului ) – Sag – Jebel – Voiteg – Nod rutier Voiteg ( DN 59 – DN 58B ) = 900 km.

  14. parere

    Nu are nimeni din sistemul judiciar romanesc nici o scuza, ca nu a stiut ca se ocoleste fara motiv de ani de zile pe ruta Orsova – Caransebes – Lugoj !!!

  15. parere

    Alta constatare cu privire la fluxul comercial de marfuri, bunuri si pasageri care logic si corect trebuie sa fie cel mai mare in Romania intre Timișoara – Voiteg – Deta – Moravița si Voiteg – Gătaia – Bocsa – Reșița, nu intre Lugoj – Caransebeș de ani de zile !!!

  16. parere

    Avand in vedere situatia economica reala a Romaniei din anul 1990, care a fost motivul si scopul pentru care s-au scos din codul penal infractiunile de subminare a economiei nationale si tradarea de tara, deoarece politicienii din anul 1990 pana in prezent au ,, muncit ” pe principiul ,, nu puteti voi cara, cat putem noi fura ” ?!?

  17. parere

    De luat la cunostiinta pentru transportatorii si operatorii de transport romani si straini, sistemul judiciar, justitia romaneasca si politicieni !!!

    Singura ruta de transport rutier intern si international si cea mai scurta a Romaniei cu portanta de 11, 5 tone / osie, pentru a se evita ocolul nejustificat pe rutele Timisoara – Lugoj – Caransebes si Timisoara – Lugoj – Faget – Deva, este ruta de mai jos !!!

    – ( DN 59 – DN 58B ) Nod rutier Voiteg – Gataia – Bocsa – Resita ( Str. Gradiste – Calea Timisoarei – Pasaj Triaj – Calea Caransebesului ) – Caransebes ( Calea Varsetului – Calea Timisoarei ) – Centura Caransebes – Otelu Rosu – Nod rutier Hateg ( DN 68 – Str. Progresului – DN 66 ) = 178 km.

  18. parere

    Infrastructura si transport european:

    – ( DN 66 E 79 – DN 68 ) Nod rutier Hateg – DN 68 – DN 6 ( E 70 ) – DN 58 – DN 58B – DJ 588A – DN 59 ( E 70 ) – P.T.F. Stamora Moravita – Vatin – 10 ( E 70 ) – E 70 – 26 ( E 763 ) – E 75 – E 70 – A 1 ( E 75 ) – E 70 – P.T.F. Batrovci – Bajakovo – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 73 ) – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 71, E 65 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Bregana – Obrezje – A 2 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70, E 61 ) – A 2 ( E 61 ) – P.T.F. Jesenice – Karawankentunnel – A 11 ( E 61 ) – Centura Villach ( A 11 E 61 – A 2 E 66 – A 2 E 55 – A 10 E 55, E 66 ) = 910 km.

  19. parere

    Infrastructura si transport european:

    – ( DN 66 E 79 – DN 68 ) Nod rutier Hateg – DN 68 – DN 6 ( E 70 ) – DN 58 – DN 58B – DN 59 ( E 70 ) – DN 6 – P.T.F. Cenad – Kiszombor – 431 – 43 – 5 – M 43 ( E 68 ) – M 5 ( E 75 ) – M 5 ( E 75, E 60 ) – M 0 ( E 75, E 60, E 71 ) – M 1 ( E 75, E 60 ) – M 1 ( E 75, E 60, E 65 ) – Nod rutier Centura Hegyeshalom ( M 1 E 60 – M 15 E 75, E 65 ) = 656 km.

  20. parere

    Infrastructura si transport Romania:

    – ( A 4 E 81 – A 2 E 81 ) Nod rutier Centura Constanta – A 2 ( E 81 ) – DN CB ( E 81, E 85, E 70 ) – A 1 ( E 81 ) – DN 7 ( E 81 ) – DN 67 – DN 64 – DN 67 – DN 66 ( E 79 ) – Nod rutier Hateg ( DN 66 E 79 – Str. Progresului – DN 68 ) = 612 km.

  21. parere

    Infrastructura si transport Romania:

    – ( A 4 E 81 – A 2 E 81 ) Nod rutier Centura Constanta – A 2 ( E 81 ) – DN CB ( E 81, E 85, E 70 ) – DN 6 ( E 70 ) – DN 6F – DN 6 ( E 70 ) – DN 6 ( E 70, E 79 ) – DN 6 ( E 70 ) – DN 58 – DN 58B – Nod rutier Voiteg ( DN 58B – DN 59 E 70 ) = 771 km.

  22. parere

    – D 100 ( E 80 ) P.T.F. Kapikule Gumruk Kapisi – Kapitan Andreevo – E 80 – A 4 ( E 80 ) – A 4 – A 1 ( E 773 ) – A 1 ( E 80 ) – 18, 6, 1 ( E 80, E 871, E 79 ) – 8 ( E 80 ) – P.T.F. Kalotina – Gradina – E 80 – A 4 ( E 80 ) – A 1 ( E 75 ) – 153 – 100 – E 70 – 26 ( E 763 ) – E 75 – E 70 – A 1 ( E 75 ) – E 70 – P.T.F. Batrovci – Bajakovo – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 73 ) – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 71, E 65 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Bregana – Obrezje – A 2 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70, E 61 ) – A 2 ( E 61 ) – P.T.F. Jesenice – Karawankentunnel – A 11 ( E 61 ) – A 10 ( E 55, E 66 ) – A 10 ( E 55 ) – A 1 ( E 55, E 60, E 52 ) – A 1 ( E 60, E 52 ) – P.T.F. Walserberg A 8 ( E 60, E 52 ) = 1487 km.

  23. parere

    Tranzit, Europa:

    – 8 ( E 80 ) P.T.F. Kalotina – Gradina – E 80 – A 4 ( E 80 ) – A 1 ( E 75 ) – 14 – 10 ( E 70 ) – P.T.F. Vatin – Stamora Moravita – DN 59 ( E 70 ) – DN 69 ( E 671 ) – DN 79 ( E 671 ) – DJ 797 – DN 19 ( E 671 ) – DN 19 ( E 81 ) – DN 1C ( E 81, E 58 ) – P.T.F. Halmeu – Diakovo M 26 ( E 81, E 58 ) = 800 km.

  24. parere

    Cel mai scurt traseu rutier comunitar si necomunitar:

    – ( DN 59 E 70 – DN 58B ) Nod rutier Voiteg – DN 58B – DN 58 – DN 6 ( E 70 ) – DN 56A – DN 56 ( E 79 ) – P.T.F. Calafat – Vidin – 1 ( E 79 ) – Nod rutier Dunavtsi ( 1 E 79 – 11 ) = 341 km.

  25. parere

    Transport rutier, Europa:

    – DN 59 ( E 70 ) P.T.F. Stamora Moravita – Vatin – 10 ( E 70 ) – E 70 – 26 ( E 763 ) – E 75 – E 70 – A 1 ( E 75 ) – E 70 – P.T.F. Batrovci – Bajakovo – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 73 ) – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 71, E 65 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Bregana – Obrezje – A 2 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70, E 61 ) – A 2 ( E 61 ) – P.T.F. Jesenice – Karawankentunnel – A 11 ( E 61 ) – A 10 ( E 55, E 66 ) – A 10 ( E 55 ) – A 1 ( E 55, E 60, E 52 ) – A 1 ( E 60, E 52 ) – P.T.F. Walserberg A 8 ( E 60, E 52 ) = 904 km.

  26. parere

    Transport rutier, Europa:

    – DN 56 ( E 79 ) P.T.F. Calafat – Vidin – 1 ( E 79 ) – 12 – P.T.F. Bregovo – Kobisnica – 33 – 14 – 153 – 100 – E 70 – 26 ( E 763 ) – E 75 – E 70 – A 1 ( E 75 ) – E 70 – P.T.F. Batrovci – Bajakovo – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 73 ) – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 71, E 65 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Bregana – Obrezje – A 2 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70, E 61 ) – A 2 ( E 61 ) – P.T.F. Jesenice – Karawankentunnel – A 11 ( E 61 ) – A 10 ( E 55, E 66 ) – A 10 ( E 55 ) – A 1 ( E 55, E 60, E 52 ) – A 1 ( E 60, E 52 ) – P.T.F. Walserberg A 8 ( E 60, E 52 ) = 1102 km.

  27. parere

    Transport rutier, Europa:

    – A 1 ( E 75 ) P.T.F. Gevgelija – A 1 ( E 75 ) – P.T.F. Tabanovtse – A 1 ( E 75 ) – 153 – 100 – E 70 – 26 ( E 763 ) – E 75 – E 70 – A 1 ( E 75 ) – E 70 – P.T.F. Batrovci – Bajakovo – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 73 ) – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 71, E 65 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Bregana – Obrezje – A 2 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70, E 61 ) – A 2 ( E 61 ) – P.T.F. Jesenice – Karawankentunnel – A 11 ( E 61 ) – A 10 ( E 55, E 66 ) – A 10 ( E 55 ) – A 1 ( E 55, E 60, E 52 ) – A 1 ( E 60, E 52 ) – P.T.F. Walserberg A 8 ( E 60, E 52 ) = 1359 km.

  28. parere

    – DN 56 ( E 79 ) P.T.F. Calafat – Vidin – 1 ( E 79 ) – 12 – P.T.F. Bregovo – Kobisnica – 33 – 165 – 34 – 108 – 373 – 105 – ruta fluviala – 312 – 134 – 18 – 10 ( E 70 ) – P.T.F. Vatin – Stamora Moravita DN 59 ( E 70 ) = 251 km.

  29. parere

    – DN 59 ( E 70 ) P.T.F. Stamora Moravita – Vatin – 10 ( E 70 ) – 18 – 12 – 13 – 116 – 15 – 102 – 109 – 105 – 100 – 300 – 11 – P.T.F. Kelebija – Tompa – 53 – 54 – 53 – 52 ( E 66 ) – 51 ( E 66 ) – M 8 ( E 66 ) – M 6 ( E 73, E 66 ) – 62 ( E 66 ) – 7 ( E 66 ) – 81 – M 1 ( E 75, E 60 ) – M 1 ( E 75, E 60, E 65 ) – M 15 ( E 75, E 65 ) – P.T.F. Rajka – Cunovo D 2 ( E 75, E 65 ) = 525 km.

  30. parere

    – 10 ( E 70 ) P.T.F. Vatin – Stamora Moravita – DN 59 ( E 70 ) – DN 6 ( E 70 ) – DN CT – DJ 691 – A 1 – P.T.F. Nadlac II – Csanadpalota – M 43 – M 43 ( E 68 ) – M 5 ( E 75 ) – M 5 ( E 75, E 60 ) – M 0 ( E 75, E 60, E 71 ) – M 1 ( E 75, E 60 ) – M 1 ( E 75, E 60, E 65 ) – M 15 ( E 75, E 65 ) – P.T.F. Rajka – Cunovo D 2 ( E 75, E 65 ) = 559 km.

  31. parere

    – D 100 ( E 80 ) P.T.F. Kapikule Gumruk Kapisi – Kapitan Andreevo – E 80 – A 4 ( E 80 ) – A 4 – A 1 ( E 773 ) – A 1 ( E 80 ) – 18, 6, 1 ( E 80, E 871, E 79 ) – 8 ( E 80 ) – P.T.F. Kalotina – Gradina – E 80 – A 4 ( E 80 ) – A 1 ( E 75 ) – 14 – 10 ( E 70 ) – P.T.F. Vatin – Stamora Moravita DN 59 ( E 70 ) = 751 km.

    – A 1 ( E 75 ) P.T.F. Evzoni – Gevgelija – A 1 ( E 75 ) – P.T.F. Tabanovtse – A 1 ( E 75 ) – 14 – 10 ( E 70 ) – P.T.F. Vatin – Stamora Moravita DN 59 ( E 70 ) = 623 km.

  32. parere

    Transport rutier, Romania:

    – ( DN 58 – DN 58B ) Nod rutier Resita – DN 58B – Nod rutier Voiteg ( DN 58B – DN 59 E 70 ) = 65 km.

  33. parere

    Transport rutier, Europa:

    – D 100 ( E 80 ) P.T.F. Kapikule Gumruk Kapisi – Kapitan Andreevo – E 80 – A 4 ( E 80 ) – A 4 – A 1 ( E 773 ) – A 1 ( E 80 ) – 18, 6, 1 ( E 80, E 871, E 79 ) – 8 ( E 80 ) – P.T.F. Kalotina – Gradina – E 80 – A 4 ( E 80 ) – A 1 ( E 75 ) – 153 – 100 – A 1 ( E 75 ) – 11 – P.T.F. Kelebija – Tompa – 53 – 54 – 53 – 52 ( E 66 ) – 51 ( E 66 ) – M 8 ( E 66 ) – M 6 ( E 73, E 66 ) – 62 ( E 66 ) – 7 ( E 66 ) – 81 – M 1 ( E 75, E 60 ) – M 1 ( E 75, E 60, E 65 ) – M 15 ( E 75, E 65 ) – P.T.F. Rajka – Cunovo D 2 ( E 75, E 65 ) = 1177 km.

    – A 1 ( E 75 ) P.T.F. Evzoni – Gevgelija – A 1 ( E 75 ) – P.T.F. Tabanovtse – A 1 ( E 75 ) – 153 – 100 – A 1 ( E 75 ) – 11 – P.T.F. Kelebija – Tompa – 53 – 54 – 53 – 52 ( E 66 ) – 51 ( E 66 ) – M 8 ( E 66 ) – M 6 ( E 73, E 66 ) – 62 ( E 66 ) – 7 ( E 66 ) – 81 – M 1 ( E 75, E 60 ) – M 1 ( E 75, E 60, E 65 ) – M 15 ( E 75, E 65 ) – P.T.F. Rajka – Cunovo D 2 ( E 75, E 65 ) = 1049 km.

  34. parere

    Transport rutier, Europa:

    – DN 56 ( E 79 ) P.T.F. Calafat – Vidin – 1 ( E 79 ) – 12 – P.T.F. Bregovo – Kobisnica – 33 – 165 – 34 – 162 – 34 – 33 – 14 – 153 – 100 – A 1 ( E 75 ) – 11 – P.T.F. Kelebija – Tompa – 53 – 54 – 53 – 52 ( E 66 ) – 51 ( E 66 ) – M 8 ( E 66 ) – M 6 ( E 73, E 66 ) – 62 ( E 66 ) – 7 ( E 66 ) – 81 – M 1 ( E 75, E 60 ) – M 1 ( E 75, E 60, E 65 ) – M 15 ( E 75, E 65 ) – P.T.F. Rajka – Cunovo D 2 ( E 75, E 65 ) = 776 km.

  35. parere

    Transport rutier, Europa:

    – DN 56 ( E 79 ) P.T.F. Calafat – Vidin – 1 ( E 79 ) – 12 – P.T.F. Bregovo – Kobisnica – 33 – 165 – 34 – 162 – 34 – 33 – 14 – 153 – 100 – E 70 – 26 ( E 763 ) – E 75 – E 70 – A 1 ( E 75 ) – E 70 – P.T.F. Batrovci – Bajakovo – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 73 ) – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 71, E 65 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Bregana – Obrezje – A 2 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70, E 61 ) – A 2 ( E 61 ) – P.T.F. Jesenice – Karawankentunnel – A 11 ( E 61 ) – A 10 ( E 55, E 66 ) – A 10 ( E 55 ) – A 1 ( E 55, E 60, E 52 ) – A 1 ( E 60, E 52 ) – P.T.F. Walserberg A 8 ( E 60, E 52 ) = 1087 km.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

five × five =