România și Bulgaria au deschis un nou punct de trecere a frontierei Lipnița-Kainardja

În data 03 octombrie, în localitatea Lipniţa, judeţul Constanţa, a avut loc inaugurarea oficială a Punctului de Trecere a Frontierei Lipniţa deschis în regim de trafic internaţional la graniţa cu Republica Bulgaria, informează Poliția de Frontieră Română. foto

Lucrările de amenajare şi modernizare desfăşurate au avut în vedere ca acesta să întrunească condiţiile pentru a fi deschis în regim de trafic internaţional conform catalogului Schengen. Astfel, punctul de trecere beneficiază de artere de control pentru fiecare sens, intrare şi ieşire din ţară, cabine de control, spaţii interioare, echipamente tehnice şi IT. Personalul care îşi desfăşoară activitatea în supravegherea şi controlul trecerii frontierei este asigurat prin redistribuire de la structurile Poliţiei de Frontieră.

Noul punct de frontieră se alatură celor 9 puncte de trecere cu specific rutier deschise traficului internaţional la graniţa României cu Bulgaria, operaţionalizarea lor urmând să asigure creşterea fluenţei traficului de călători între România şi Bulgaria.

Punctul de Trecere a Frontierei Lipnita-Kainardja funcţionează în subordinea Gărzii de Coastă şi este deschis pentru traficul internațional de persoane, precum și pentru traficul internațional de mărfuri, până la limita unei greutăți totale de 3,5 tone, iar programul de funcționare va fi de la ora 08:00 la ora 20:00. Prin acest punct de frontieră nu este permis transportul de materiale periculoase, animale vii şi al produselor supuse controlului fitosanitar.

Deschiderea acestui punct de trecere se înscrie în sfera consolidării relaţiilor bilaterale dintre cele două state, răspunzând deziteratelor acestora de promovare şi susţinere a intereselor comune, fiind în concordanţă cu prevederile Regulamentului (EC) nr. 399/2016 al Parlamentului European şi al Consiliului din 9 martie 2006 privind crearea unui Cod Comunitar asupra regulilor ce stau la baza liberei circulaţii a persoanelor peste frontiere (Codul Frontierelor Schengen).

Totodată, operaţionalizarea acestui punct de frontiera în regim internaţional constituie o măsură favorabilă pentru dezvoltarea economiei productive şi comerciale, pentru promovarea turismului, pentru facilitarea accesului la infrastructura de transport în zona transfrontalieră, cât şi pentru înlesnirea mobilităţii bunurilor şi persoanelor.

114 comments

  1. parere

    https://www.youtube.com/watch?v=E-41QwHqWQE

    https://www.youtube.com/watch?v=OZdtC9q1S6I

  2. parere

    Concluzie:

    Dupa toate rutele prezentate, cel mai important si singurul birou vamal de interior din Romania care reprezinta poarta de intrare si iesire a tuturor tipurilor de marfuri care tranziteaza Romania si necesita a fi vamuite, este Vama Resita !!!

    Conclusion:

    On all the routes presented, the most important and the only Romanian customs office, which is the gateway to the entrance and exit of all types of goods that transit through Romania and requires customs clearance, is Vama Resita !!!

  3. parere

    Concluzia de ani de zile dupa ultimul videoclip este ca, nu are cine sa combata coruptia, evaziunea fiscala si hotia in Romania din anul 1990 pana in prezent, deoarece avem o tara cu un popor pagan, un sistem judiciar si o justitie complice si pagana fara frica de Dumnezeu !!!

  4. parere

    Tranzit rutier prin Romania, doar pe drumuri nationale !!!

    – ( DN 6 E 70 – DN 57 ) Nod rutier Orsova – DN 6 ( E 70 ) – DN 58 – Nod rutier Resita ( DN 58 – DN 58B ) = 128 km.

    – ( DN 6 E 70 – DN 57 ) Nod rutier Orsova – DN 6 ( E 70 ) – DN 57B – DN 58 – Nod rutier Resita ( DN 58 – DN 58B ) = 149 km.

    – ( DN 6 E 70 – DN 57 ) Nod rutier Orsova – DN 57 – DN 57B – DN 58 – Nod rutier Resita ( DN 58 – DN 58B ) = 224 km.

  5. parere

    – ( M 0 E 75, E 60, E 71 – M 5 – M 0 E 71 – M 5 E 75, E 60 ) Centura Budapesta – M 5 ( E 75, E 60 ) – M 5 ( E 75 ) – P.T.F. Roszke – Horgos – A 1 ( E 75 ) – 100 – E 70 – 100 – 153 – A 1 ( E 75 ) – A 4 – A 4 ( E 80, E 771 ) – E 80 – P.T.F. Gradina – Kalotina – 8 ( E 80 ) – 18, 1, 6 ( E 80, E 79, E 871 ) – A 1 ( E 80 ) – Centura Plovdiv ( A 1 E 80 – 56 – 56 E 80 – A 1 E 773 ) = 886 km.

  6. parere

    DNA, DGA, DIICOT, Parchetul General, cati ani mai trebuie sa treaca ca sa combateti coruptia in tot ce inseamna transporturi si in toate vamile cu Ungaria si Bulgaria si sa ajunga Romania la normalitate, deoarece din anul 1990 nu se atinge nimeni de aceste vami ???

  7. parere

    DNA, DGA, DIICOT, the General Prosecutor’s Office, how many years have to go through to fight corruption in all transports and in all customs with Hungary and Bulgaria and to get Romania to normality, because since 1990 no one touches these customs ???

  8. parere

    Trasee pentru analfabetii din transporturi, care doresc sa construiasca infrastructura spre Occident sau spre vestul Europei ( Franta, Spania ) !!!

    https://ro.wikipedia.org/wiki/Drumul_european_E81

    https://en.wikipedia.org/wiki/European_route_E81

    https://en.wikipedia.org/wiki/European_route_E85

    https://ro.wikipedia.org/wiki/Drumul_european_E85

  9. parere

    – ( A 22 E 45 – A 4 E 70 ) Centura Verona – A 4 ( E 70 ) – A 57 – A 57 ( E 55 ) – A 4 ( E 70, E 55 ) – A 4 ( E 70 ) – E 70, E 61 – P.T.F. Fernetti – Fernetici – A 3 ( E 70, E 61 ) – A 1 ( E 70, E 61 ) – A 1, A 2 ( E 70, E 61 ) – A 1, A 2 ( E 70 ) – A 2 ( E 70 ) – P.T.F. Obrezje – Bregana – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 65, E 71 ) – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 73 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Bajakovo – Batrovci – A 3 ( E 70 ) – A 1 ( E 75 ) – E 70 – E 75 – 26 ( E 763 ) – E 70 – 100 – 153 – A 1 ( E 75 ) – A 4 – A 4 ( E 80, E 771 ) – E 80 – P.T.F. Gradina – Kalotina – 8 ( E 80 ) – 18, 1, 6 ( E 80, E 79, E 871 ) – A 1 ( E 80 ) – A 1 ( E 773 ) – A 4 – A 4 ( E 80 ) – E 80 – P.T.F. Kapitan Andreevo – Kapikule Gumruk Kapisi – D 100 ( E 80 ) – O-3 ( E 80 ) – O-2 ( E 80 ) – O-4 ( E 80 ) – O-4, O-6 ( E 80 ) – O-4 ( E 80 ) – O-5 – O-22 – D 200 ( E 90 ) – D 650 – D 650, D 230 – D 650 – D 650 ( E 96 ) – D 650 – Centura Antalya ( D 650 – D 400 ) = 2494 km.

  10. parere

    – DN 59 ( E 70 ) P.T.F. Stamora Moravita – Vatin – 10 ( E 70 ) – 18 – 134 – 312 – Trecere bac Dunare – 105 – 373, 108 – 34 – 165 – 33 – P.T.F. Mokranje – Bregovo 12 = 215 km.

  11. parere

    – ( M 0 E 75, E 60, E 71 – M 5 – M 0 E 71 – M 5 E 75, E 60 ) Centura Budapesta – M 5 ( E 75, E 60 ) – M 5 ( E 75 ) – P.T.F. Roszke – Horgos – A 1 ( E 75 ) – 100 – E 70 – 100 – 153 – 14 – 33 – P.T.F. Mokranje – Bregovo – 12 – Nod rutier Vidin ( 12 – 1 E 79 ) = 630 km.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

16 + eight =