Autoritatea pentru concu..." />

Retailerii auto, investigaţi în Spania

Autoritatea pentru concurenţă spaniolă îi investighează pe retailerii de maşini care s-ar fi asociat pentru fixarea preţurilor şi schimb de informaţii, în condiţiile în care producătorii auto sunt afectaţi de scăderea vânzărilor, din cauza recesiunii economice.

Comisia Naţională pentru Concurenţă a început o investigaţie, legată de posibila fixare a preţurilor la vânzarea brandurilor Volkswagen, Audi şi Toyota, transmite Bloomberg.

Alţi mari constructori auto, precum Nissan Iberia, Renault Espana, Ford Espana şi Chevrolet Espana sunt investigaţi pentru practici, precum ar fi schimbul de informaţii.

Spania a intrat şi a ieşit din recesiune în mai multe rânduri din anul 2008, când s-a spart o bulă imobiliară şi de consum, cu impact inclusiv asupra vânzărilor de maşini.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

fifteen − four =