A tre..." />

Proiectul turistic i-Tour Schi 2013 s-a lansat la Braşov

A treia ediţie a proiectului de informare turistică dedicat pârtiilor de schi şi sporturilor de iarnă i-Tour Schi a fost lansat luni, 21 ianuarie, la Braşov de Groove Hour, în cadrul unui parteneriat durabil alături de Ciuc Premium, Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică din România şi Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului din judeţul Braşov. foto

În sezonul de schi 2012-2013 vor fi promovate 146 de pârtii de schi din 39 de domenii schiabile cu pârtii omologate din 15 judeţe ale României. Acestea sunt grupate pe şase zone geografice: Ardeal, Banat şi Valea Jiului, Harghita şi Covasna, Maramureş şi Bistriţa-Năsăud, Moldova şi Valea Prahovei. Pliantele de promovare au ajuns în decembrie 2012 în 300 de locuri selectate, hoteluri, pensiuni, centre de promovare turistică. 

Proiectul i-Tour Schi a evoluat de la promovarea exclusiv a pârtiilor de schi de pe Valea Prahovei în anul 2009, până la promovarea pârtiilor omologate din 15 judeţe ale ţării în prezent.

„Ne bucurăm să venim şi anul acesta în întâmpinarea turiştilor pasionaţi de sporturile albe şi le oferim informaţia de care au nevoie. În sezonul 2012-2013 am adus îmbunătăţiri majore materialelor, un nou design şi inovaţie în spaţiul online. Acum informaţiile ajung mult mai uşor către pasionaţii de schi şi snowboard datorită noului website www.i-tour.ro, şi a paginii de Facebook http:/www.facebook.com/itour.ro, unde îi aşteptăm pentru a fi la curent cu tot ce se întâmplă pe munte în România”, a declarat Anca Stănilă, project manager i-Tour, Groove Hour.

„Proiectul i-Tour derulat de Groove Hour şi Ciuc Premium este de un real folos pentru pasionaţii de schi întrucât oferă informaţii despre pârtiile omologate, grupate pe zone geografice. Sperăm ca şi în acest sezon să beneficiem de un aflux crescut de turişti, cu atât mai mult cu cât, în luna februarie va avea loc Festivalul Olimpic al Tineretului European. Suntem onoraţi de faptul că şi în acest an lansarea proiectului s-a făcut la Braşov”, a declarat Ionuţ Gliga, director executiv al Asociaţiei pentru Promovarea Turismului Braşov.

i-Tour este un proiect naţional de informare şi promovare turistică, iniţiat în anul 2005 de Groove Hour. Începând din anul 2005, proiectul naţional de informare şi promovare turistică i-Tour a produs peste 2.000.000 de pliante de informare turistică gratuite distribuite în peste 500 de locuiri din zonele cu trafic maxim din ţară, Litoral, Delta Dunării, Valea Prahovei şi din alte judeţe ale ţării. Alte iniţiative desfăşurate în cadrul i-Tour sunt: „Redescoperă valorile”, proiect dedicat judeţului Braşov, „Constanţa -Primul pas în lunga ta călătorie”, album dedicat monumentelor din municipiul Constanţa… citește tot pe www.agerpres.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

seventeen + nineteen =