Principalele limite de viteză şi amenzile fiecărei ţări europene

Călătorim mult în ultima vreme şi ne place să plecăm cu maşina în vacanţe în străinătate. Dar regulile de circulaţie şi limitele de viteză diferă de la o ţară la alta şi este bine să fim informaţi atunci când plecăm la drum. foto

Lupta cu şoferii grăbiţi este un război de uzură. Poliţia impune limite de viteză pentru siguranţa celor de pe drum, iar cei de la volan caută mereu metode pentru a le ocoli. Şi pentru că nici un popor nu s-a născut civilizat, educarea s-a făcut prin pedeapsă. De aceea, amenzile pentru depăşirea limitelor de viteză pe drumurile publice sunt din ce în ce mai aspre în ţările europene. 
Interesant este că în Europa există ultima redută în ceea ce priveşte autostrăzile fără limită de viteză. Germania reuşeşte să păstreze o bună parte din autostrăzile sale fără limită de viteză. Germanii au pus la punct un sistem de răspuns extrem de rapid în caz de accident şi au unul dintre cele mai bune sisteme de supraveghere pentru trafic. Totuşi, şi în Germania există multe zone limitate la 120 km/oră, iar când condiţiile meteo sunt dificile limita de viteză se modifică automat pe panourile digitale instalate pe autostrăzile germane. Tot în Europa, găsim două ţări din Est care au decis să mărească limita de viteză pe autostrăzi de la 130 la 140 de km/oră în anumite zone. Este vorba de Polonia şi Bulgaria, ţări cu o infrastructură în dezvoltare. În plus, în Polonia se poate circula pe timp de noapte cu 60 km/oră în zonele urbane… citește tot aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

8 − 7 =