Primul tren marfar, pornit din Ucraina pe noul Drum al Mătăsii, a ajuns la frontiera cu China

În noaptea spre 31 ianuarie 2016, primul tren ucrainean, pornit din portul Ilyichevsk pe noul Drum al Mătăsii, a ajuns la destinație – stația de care ferată Dostyk din Kazahstan, aflată la frontiera cu China. foto

Durata traseului a fost de 15,5 zile, fiind depășită promisiunea de 11-12 zile, anunțate la inaugurarea proiectului-pilot. Întârzierea a avut loc din cauza furtunii pe Marea Neagră, în timp ce trenul traversa marea cu feribotul, și din cauza staționării îndelungate la stația Zhanaarka, motivată de lipsa de coordonare în privința taxei de utilizare a căilor ferate din Kazahstan. noul Drum al Matasii

„Schimbările în grafic erau previzibile. Lansarea unui proiect-pilot presupune și examinarea în detaliu a traseului, identificarea problemelor și soluționarea acestora pentru viitor”, a răspuns ministrul Infrastructurii din Ucraina, Andrei Pivovarskii, la unele informații din mass-media rusă, care au anunțat că trenul din Ucraina, pornit pe noul Drum al Mătăsii, „s-a rătăcit fără urme, deoarece nu a ajuns la destinație în ziua stabilită inițial”.

În prezent trenul marfar se află la granița dintre China și Kazahstan. Următoarea etapă constă în încărcarea acestuia și transportarea mărfii pe traseul de retur.

Amintim că un tren format din 10 vagoane și 20 de containere de patruzeci de picioare a fost trimis pe 15 ianuarie din portul Ilyichevsk, regiunea Odesa.  Conform traseului stabilit, trenul a traversat Marea Neagră și a trecut prin principalele stații: portul Batumi, Alyat, Aktau Port, Beineu, Zhezkazgan, Balkhash-1. Transportul putea fi urmărit pe o hartă interactivă pe site-ul Ministerului Infrastructurii din Ucraina.

Ruta specificată este o alternativă pentru livrarea mărfurilor de la Vest spre Est, prin Ucraina, Georgia, Azerbaidjan și Kazahstan până în China, ocolind teritoriul Federației Ruse.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

twenty − 13 =