Directorul executiv al m..." />

Peugeot Citroen ia lecţii de la Dacia

Directorul executiv al mărcii Citroen, parte a grupului PSA, a declarat pentru AutomotiveNews că o clasificare a modelelor „entry” – precum cele produse de Dacia – doar în funcție de preț este greșită. „Așteptările clienților sunt mult mai complexe. Dacia Duster este un bun exemplu pentru ceea ce încerc să explic”, a explicat Frederic Banzet. foto

Conform CEO-ului Citroen, marca sa dorește ca noua linie C să atingă succesul gamei DS însă într-o cu totul altă zonă a pieței. Răspunsurile evazive ale oficialului la întrebările jurnaliștilor ANE lasă să se înțeleagă că marca franceză va încerca să își separe produsele în două linii, C și DS. 

În timp ce gama DS va rămâne în zona de sus a pieței, cu dotări și accesorii care să justifice prețul de bază de peste 15.000 de euro, linia C ar trebui să acopere zona „entry” acolo unde se află și marca românească Dacia.

Numai că, în timp ce modelele Dacia au un preț de pornire de circa 7.000 de euro, cel mai ieftin Citroen, C1, costă minimum 9.000 de euro. Iar diferența de dimensiuni dintre un Logan sau Sandero și un C1 este evidentă. Cu toate acestea, Banzet este de părere că, în viitor, gama C va acoperi circa 80% din vânzările Citroen, în timp ce restul de 20% va fi aferent liniei DS… citește tot pe www.capital.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

1 × 4 =