DAF a lansat în..." />

Performanță și eficiență cu noul DAF Euro 6 XF

DAF a lansat în București pe 23 aprilie noul camion long courier XF cu motor Euro 6, proiectat pentru eficiență maximă, cel bun model XF realizat vreodată, pentru operatori şi şoferi, cu un motor nou Euro 6 de 12,9 l PACCAR MX-13, un șasiu de asemenea complet nou şi un nou şi atractiv design interior.

ROBUST Minimizează efectele accidentelor. Noul bumper din oţel galvanizat preia şocurile. Capul tractor  este realizat din lexan, un material foarte rezistent.

EFFICIENT Noul spoiler al acoperişului este uşor de ajustat de către şofer, cât se află lângă camion, armonizând înălţimea capului tractor cu cea a trailerului şi fiind mai uşor cu 25 de kilograme. Noile deflectoare aerodinamice contribuie la scăderea consumului de combustibil şi ghidează curenţii de aer.

ECO Spoilerele de acoperiş şi manşoanele laterale pot să reducă consumul de carburant şi emisiile de CO2 cu până la 10%.

STILAT Grila frontală proeminentă de aluminiu accentuează modelul impozant, elegant şi puternic al capului tractor. Ea contribuie semificativ la excelenta răcire a motorului pentru cel mai mic consum de carburant cu putință.

ÎNCERCAT ŞI TESTAT Tehnologiile acestea au fost dezvoltate în continuare pentru Euro 6, după ce s-a dobândit o experiență vastă în Statele Unite. Este utilizată de asemenea tehnologia de la motorul Euro 5 ATe tehnologii, cum ar fi colectorul de evacuare încapsulat pentru o eficiență mai mare turbo și inele de piston optimizate și răcire. Tehnologia DAF Euro 6 este dovedit de tehnologie, dezvoltata de fiabilitate optima si durabilitate.

Date tehnice
MOTOR: 12.9-L Paccar MX
PODEAUA CABINEI: Înălţată cu 3 cm, la cca. 1,47 m
SUSPENSIE: Reproiectată. Bobină cu arc standard, cu suspensie pneumatică, opţional controlată electronic (ECAS)
SPAŢIU INTERIOR MĂRIT: 12,6 m3
ÎNĂLŢIME INTERIOARĂ: 2,25 m
SPAŢIU BRUT DE STOCARE: 1.000 l
MONITOR DE BORD: Ecran TFT, oferă informaţii în 32 de limbi
PENTRU AUTOTRACTOR 4×2: Şasiu din oţel KF600 de înaltă rezistență, cu un fascicul central de menținere a rigidității

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

4 × 1 =