Parcările pentru camioane ar fi o investiţie rentabilă, dacă n-ar fi mereu amânată

În spiritul Pachetului de Mobilitate 1, țările europene trebuie să-și intensifice efortul construirii de parcări moderne și sigure pentru camioane, scrie ARTRI.
Dar, la 7 ani de la Regulamentul Comisiei Europene NR. 885/2013, România riscă să fie pedepsită pentru două aspecte: lipsa parcărilor sigure la nivel național și netransmiterea informațiilor cu privire la cele care există deja. În această situație a neraportării se mai află și Bulgaria, Estonia, Grecia, Italia, Slovenia și Marea Britanie.

Dacă cele opt țări nu vor lua măsuri în următoarele patru luni, Comisia Europeană poate să treacă peste procedura formală și să treacă la sancțiuni și chemarea țărilor respective în fața Curții Europene de Justiție.

Documentul european aici

Poate acum, dupa ce s-a pornit lucrul la drumuri, sa gandim si parcarile aferente. Poate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

7 − 6 =