Optifuel Challenge, competiția Renault Trucks destinată reducerii consumului de combustibil

Etapa națională a Optifuel Challenge, competiția Renault Trucks destinată reducerii consumului de combustibil, a ajuns la final. Campionul național Optifuel Challenge 2019 este Costin Anghelescu, de la firma Costi Trans.

Preselecțiile naționale s-au desfășurat în perioada aprilie-iunie 2019, la centrele Renault Trucks din Bacău, Pitești, București, Oradea, Cluj, Sibiu și Timișoara. Ca și la finala națională de la București, șoferii au condus un camion Renault Trucks T 520, în ediția specială care sărbătorește 20 de ani de prezență a Renault Trucks în România.

Designul prezintă elemente naționale, precum Coloana Infinitului, binecunoscuta sculptură a lui Cosntantin Brâncuși, cu elemente foarte asemănătoare siglei Renault Trucks, în formă de diamant. Un al doilea simbol reprezentat pe camioanele aniversare Renault Trucks este Transfăgărășanul, iar al treilea este Lupul Dacic.

Performanța a fost evaluată prin Optifleet, sistemul telematic de management al flotei de la Renault Trucks. Sistemul măsoară eficiența stilului de condus în funcție de trei criterii:

  • anticipare (utilizarea inerției vehiculului și frânarea);
  • utilizarea corectă a vehiculului (timpul petrecut în zona economică);
  • timpul petrecut la ralanti.

Cei mai bui șoferi s-au calficat în finala națională de la București. Învingător a fost Costin Anghelescu (Costi Trans), urmat de Iulian Smeu (Mika Expostar) și Lucian Anghel (Dumagas).

Costin Anghelescu va reprezenta țara noastră la finala internațională, care va avea loc în octombrie 2019. Câștigătorul finalei internaționale Optifuel Challenge 2019 va primi ca premiu un cap tractor Renault Trucks T High 2019.

Renault Trucks T High 2019 are un consum redus cu 3% în comparație cu generația anterioară. De asemenea, modelul dispune de noi echipamente pentru confortul șoferului. Camionul de concurs este echipat cu motor DTI 13 Euro 6 Step D, care respectă regulamentele ce vor intra în vigoare la 1 septembrie 2019. Acesta dispune de un nou sistem de post-tratare, realizat cu ajutorul unor noi materiale cu un grad crescut de durabilitate. A fost adăugat un senzor de calitate pentru AdBlue, iar al șaptelea injector a fost înlăturat.

Sursa: Cargo&Bus

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

20 − eighteen =