OMV Petrom (SNP) a î..." />

OMV diversifică serviciile din benzinării

OMV Petrom (SNP) a început implementarea unui nou model de business în cadrul reţelei de benzinării, prin care urmăreşte diversificarea gamei de produse şi servicii disponibile pentru clienţi precum restaurante, farmacii, service-uri auto sau ghişee de unde pot fi achiziţionate poliţe de asigurare.

„Este o premieră în România, însă acest model este validat internaţional. Avem în vedere deschiderea, în cadrul benzinăriilor, de restaurante, farmacii, service-uri auto sau ghişee de unde pot fi achiziţionate poliţe de asigurare.

Acestea vor funcţiona în spaţii închiriate către parteneri OMV Petrom. Credem că există o tendinţă de creştere a ponderii serviciilor auxiliare în benzinării. Aceasta răspunde nevoilor clientului modern, foarte activ, de a avea acces dintr-un singur loc la o gama extinsă de servicii şi produse”, a declarat într-un comunicat Adrian Nicolaescu, senior head of retail din OMV Petrom.

Noul model de business a debutat, săptămâna trecută, prin deschiderea unui restaurant fast-food al companiei americane Subway într-o benzinărie a OMV Petrom din oraşul Sibiu.

Subway are cea mai mare reţea de restaurante din lume, cu 42.000 de unităţi, dintre care 20 în România.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

8 − two =