Mercedes ..." />

Mercedes şi Audi reduc diferenţa faţă de liderul BMW

Mercedes şi Audi reduc diferenţa în vânzările de unităţi auto faţă de liderul BMW.

Acesta, lider mondial pe piaţa auto premium, a înregistrat o creştere de 10% a vânzărilor, la 1,03 milioane de unităţi în primele şapte luni, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut, dar diferenţa faţă de competitorii Mercedes şi Audi scade, relatează Automotive News.

Este pentru prima oară în istoria companiei germane când vânzările sub brandul BMW depăşeşc pragul de 1 milion de unităţi, după primele şapte luni ale anului. Şi vânzările competitorilor BMW au crescut semnificativ.

Audi a vândut cu 11% mai multe automobile în primele şapte luni din acest an, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la 1,01 milioane de maşini comercializate, datorită cerererii ridicate pentru modelul A6.

De asemenea, vânzările Mercedes au urcat cu 13%, la 920.000 de unităţi. Directorul de vânzări al companiei, Ola Kaellenius, a explicat că noile modele compacte şi SUV-uri contribuie decisiv la creşterea brandului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

four + eighteen =