Jeff Guyton, CEO-ul ..." />

Mazda: „Nu avem nevoie de fabrici în Europa”

Jeff Guyton, CEO-ul Mazda Europe, a declarat că nu intenţionează să deschidă o fabrică în Europa, titrează AutomotiveNews. Reprezentantul mărcii nipone a explicat că filozofia companiei vizează eficienţa prin producţia într-o uzină cât mai mare şi mai eficientă, nu prin producţia în mai multe situri. foto

Strategia japonezilor este diferită de cea a rivalilor, care preferă să inaugureze fabrici în zonele în care vor să obţină o creştere a vânzărilor, în condiţiile în care respectivele pieţe prezentau un potenţial serios de creştere. 

Mazda abordează o strategie agresivă de creştere, demarată odată cu lansarea lui CX-5 şi continuată cu noile Mazda6 şi Mazda3. În prima jumătate a anului curent, vânzările Mazda au crescut cu 5.4 procente în UE şi ţările EFTA. Totodată, cota de piaţă a atins un procent, o creştere importantă pentru constructorul japonez. Vânzările Mazda în primele şase luni ale anului au atins 74.419 unităţi.

Pentru a justifica o fabrică în Europa, Mazda consideră că ar trebui să vândă cel puţin 200.000 de unităţi ale unui singur model. În cel mai bun an al Mazda pe piaţa europeană, constructorul a vândut 320.000 unităţi pentru întreaga sa gamă. Dacă vânzările Mazda se vor dubla, constructorul va lua în considerare deschiderea unei fabrici în Europa, deşi ipoteza este neverosimilă în contextul economic actual.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

eleven + 7 =