..." />

Magiunul de Topoloveni sarbatoreste 9 ani de recunoastere europeana

S-au împlinit 9 ani de când am fost certificați de Uniunea Europeană ca produs cu Indicație Geografică Protejată.

Procedura a durat 2 ani, până în 7 aprilie 2011, dată la care magiunul de prune Topoloveni a dovedit că are o rețetă autentică, unică, tradițională din anul 1914. Uniunea Europeană ne-a asigurat ulterior protecția internațională în Canada și Japonia.

În toți acești 9 ani, am dovedit că suntem o marcă românească de excelență. Timp de 5 ani de zile am fost singurii producători din industria alimentară din România care au fost recunoscuți de Uniunea Europeană pentru păstrarea tradiției românești prin Indicaţia Geografică Protejată.

 

 

În încercarea de a propune o calitate de referință în România, am dezvoltat, pe lângă linia de producție a magiunurilor, linia dulcețurilor fără zahăr adăugat și fără aditivi de orice tip, printr-o rețetă omologată ca Brevet Internațional de Invenție.
Am ajutat producătorii locali și am preluat producția de fructe și legume proaspete conform principiului ”din câmp, în farfurie”, care oferă cea mai înaltă calitate produselor noastre.

 

Am fost cotați cu două stele Michelin pentru magiun ca recunoaștere a calității internaționale a producției noastre.
Am luat numeroase premii internaționale, precum „Monde selection” (argint și bronz pentru dulcețuri), „International Taste” și „Quality International” la Bruxelles sau premiul „Great Taste” la Londra.

În 2010 am avut onoarea să devenim Furnizor al Casei Regale a României – inițial pentru magiun, apoi pentru toate produsele Topoloveni și Topoloveana.

Magiunul din prune Topoloveni a făcut parte din cadourile oferite de Președinție, Guvern și diferite alte instituții oficiale din România ca un exemplu de brand local de excelență, parte a brandului de țară al României.

Am promovat produsele noastre în țările europene și Coreea de Sud. Cu ajutorul fondurilor europene am promovat produsele Topoloveni în SUA, Rusia, Norvegia (2015-2018) și le vom promova în Dubai și Vietnam (2020-2023), după redeschiderea târgurilor de produse alimentare amânate pentru anul 2021. În aceeași perioadă vom fi prezenți la tărguri și expoziții în Japonia, America, Brazilia.

 

Vă așteptăm cu bine și la anul, la sărbătorirea a 10 ani de recunoaștere europeană și internațională, trecuți de această criză care nu trebuie să ne doboare, ci să ne întărească.

Noi o să facem tot posibilul pentru a ajuta. Ca producători de alimente suntem direct răspunzători de sănătatea românilor. Și direct implicați în ieșirea din situația de criză actuală, prin furnizarea de produse alimentare de calitate.

Sonimpex Topoloveni catre AGERPRES

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

1 × 3 =