Lotul 2 din autostrada Timişoara-Lugoj, atribuit unei asocieri italiene

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a atribuit consorţiului dintre Tirrena Scavi şi Societa Italiana Per Condotte D’Acqua un contract de 423,35 milioane lei (94,7 milioane euro), fără TVA, pentru proiectarea şi construcţia lotului 2 al autostrăzii Timişoara – Lugoj, la peste un an de la primirea ofertelor din partea constructorilor. foto

Contractul vizează proiectarea şi execuţia unui tronson cu o lungime totală de aproximativ 25,6 km. Finanţarea este asigurată din fonduri europene (85%) şi bani de la bugetul de stat (15%). 

Pentru acest lot au transmis oferte în august 2012 firmele FCC Construccion şi Copisa Constructora Pirenaica şi consorţiile Selina SRL – Doprastav as – Sodi Construcţii SRL, Tirrena Scavi – Societa Italiana per Condotte d’Acqua, Max Boegl Romania – Max Bogl Bau GmbH & Co. Kg – Astaldi – Tancrad SRL, Impresa Pizzarotti & C – Pizzarotti SA – Shapir Structures 1991, Teloxim Con SRL – Comsa – Aldesa Construcciones – Vamibero Holding – Arcadis Eurometudes, Strabag SRL – Straco Grup SRL, Constructora San Jose – Sevicon Obras e Infraestructuras SL şi Spedition UMB – Tehnostrade.   Primul tronson al acestei autostrăzi a fost deschis circulaţiei în octombrie 2012, fiind realizat de asocierea Spedition UMB – Tehnostrade – Carena SpA Impresa di Construzioni… citește www.adevarul.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

3 − one =