Info Poliția de frontieră: Trafic restricționat temporar pe teritoriul Ungariei pentru automarfare

Autorităţile de frontieră ungare au informat Inspectoratul Teritorial al Poliţiei de Frontieră Oradea, prin Punctul de Contact Cenad, că, începând cu data de 14.03.2019 ora 23.00 (ora României) până în data de 15.03.2019 ora 23.00 (ora României) și din 16.03.2019 ora 23.00 (ora României) până în data de 17.03.2019 ora 23.00 (ora României), pe teritoriul Ungariei va fi restricţionată circulaţia tuturor autovehiculelor cu o capacitate mai mare de 7,5 tone.

Măsura este luată de autorităţile ungare ca urmare a faptului că data de 15.03.2019 este declarată zi de sărbătoare naţională, nelucrătoare.

Restricţiile nu se referă la mijloace de transport care efectuează transporturi de mărfuri periculoase, de animale vii, de produse alimentare perisabile sau supuse unui anumit regim de temperatură.

Având în vedere cele mai sus menţionate, în această perioadă şoferii automarfarelor vor avea obligaţia să staţioneze în parcările special amenajate, până la încheierea restricţiei de circulație pe drumurile publice din Ungaria.

Precizăm faptul că în aceste intervale de timp, traficul de călători şi autoturisme se va desfăşura în condiţii normale.

Autorităţile de frontieră din cele două state vor ține permanent legătura, în vederea stabilirii unor măsuri comune, astfel încât, la ridicarea restricțiilor de circulație pentru automarfare pe teritoriul Ungariei, controlul de frontieră să se desfășoare operativ (ex. folosirea la capacitate maximă a arterelor existente, suplimentarea de personal la controlul automarfarelor).

Recomandări:

La ridicarea restricţiilor, Poliţia de Frontieră recomandă şoferilor de automarfare tranzitarea tuturor punctelor de frontieră existente la graniţă deschise tranzitului de marfuri, astfel încât să se preîntâmpine apariţia suprasolicitărilor doar a unora dintre acestea, într-un timp foarte scurt.

De asemenea, recomandăm consultarea aplicaţiei Trafic on-line dezvoltată și pentru autovehiculele de mare tonaj care este disponibilă pe pagina de internet www.politiadefrontiera.ro. Această aplicaţie prezintă o medie a timpilor de aşteptare în punctele rutiere de trecere a frontierei pentru anumite intervale de timp.

141 comments

  1. parere

    – A 3 ( E 70 ) P.T.F. Bajakovo – Batrovci – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 75 ) – 26 ( E 763 ) – A 3 ( E 70, E 75 ) – E 70 – 10 ( E 70 ) – 130 – 10 ( E 70 ) – 10, 18 ( E 70 ) – 10 ( E 70 ) – P.T.F. Vatin – Stamora Moravita – DN 59 ( E 70 ) – DJ 588A – DN 58B – DN 58 – DN 6 ( E 70 ) – DN 68 – DN 66 ( E 79 ) – DN 7 ( E 68 ) – DN 7, DN 1 ( E 68, E 81 ) – DN 7, DN 1 ( E 68 ) – DN 7, DN 1 ( E 68, E 81 ) – DN 1 ( E 68 ) – DN 1, DN 13 ( E 68, E 60 ) – DN 11 – DN 11 ( E 574 ) – DN 11A – DN 2 ( E 85 ) – DJ 119J – DN 11A – DN 24 ( E 581 ) – DN 24B ( E 581 ) – P.T.F. Albita – Leuseni E 581 = 981 km.

  2. parere

    – A 3 ( E 70 ) P.T.F. Bajakovo – Batrovci – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 75 ) – 26 ( E 763 ) – A 3 ( E 70, E 75 ) – E 70 – 100 – 153 – A 1 ( E 75 ) – A 4 – A 4 ( E 80 ) – E 80 – A 4 ( E 80 ) – P.T.F. Gradina – Kalotina – 8 ( E 80 ) – 18, 1, 6 ( E 80, E 79, E 871 ) – A 1 ( E 80 ) – A 1 ( E 773 ) – A 4 – A 4 ( E 85 ) – A 4 ( E 85, E 80 ) – A 4 ( E 80 ) – E 80 – P.T.F. Kapitan Andreevo – Kapikule Sinir Kapisi D 100 ( E 80 ) = 791 km.

  3. parere

    – D 2 ( E 75, E 65 ) P.T.F. Cunovo – Rajka – 150 – 1 – 821 – 82 – 8 ( E 66 ) – 72 – 710 – 71 – M 7 ( E 71 ) – 65 – 651 – 61 – 611 – 66 – 578 – 57 – 58 – P.T.F. Dravaszabolcs – Donji Miholjac – D 53 – D 34 – D 2 ( E 73 ) – D 2 – D 57 – D 57, D 46 – D 57 – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Bajakovo – Batrovci A 3 ( E 70 ) = 456 km.

  4. parere

    https://www.youtube.com/watch?v=4BpAS2LkaJw

    https://www.youtube.com/watch?v=2z0u60iM218

    https://www.youtube.com/watch?v=76Fo61HHG1U

    https://www.youtube.com/watch?v=b8Nbmt71bko

    https://www.youtube.com/watch?v=RvGctCc3mis

    https://www.youtube.com/watch?v=FofpAyHN984

    https://www.youtube.com/watch?v=vgQjXEDZex8

    https://www.youtube.com/watch?v=mxZTc94rNok

  5. parere

    – ( DN 67D – DN 6 E 70 ) Nod rutier Baile Herculane – DN 6 ( E 70 ) – DN 57B – DN 57 – DN 57C – P.T.F. Naidas – Kaluderovo – 18 – 134 – 14 – 10 ( E 70 ) – E 70 – A 3 ( E 70, E 75 ) – 26 ( E 763 ) – A 3 ( E 70, E 75 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Batrovci – Bajakovo – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 73 ) – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 71, E 65 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Bregana – Obrezje – A 2 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70 ) – A 2 ( E 61 ) – P.T.F. Jesenice – Karawankentunnel – A 11 ( E 61 ) – Nod rutier Centura Villach ( A 11 E 61 – A 2 E 55 – A 2 E 66 – A 10 E 55, E 66 ) = 864 km.

  6. parere

    Transport si tranzit comunitar si extracomunitar, 11, 5 tone / osie:

    – ( DN 57B – DN 58 ) Nod rutier – DN 58 – DN 58B – Nod rutier Voiteg ( DN 58B – DN 59 E 70 ) = 108 km.

  7. parere

    – ( DN 59 E 70 – DJ 593 ) Nod rutier Timisoara – DN 59 ( E 70 ) – P.T.F. Stamora Moravita – Vatin – 10 ( E 70 ) – 10, 18 ( E 70 ) – 10 ( E 70 ) – 130 – 10 ( E 70 ) – E 70 – A 3 ( E 70, E 75 ) – 26 ( E 763 ) – A 3 ( E 70, E 75 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Batrovci – Bajakovo – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 73 ) – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 71, E 65 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Bregana – Obrezje – A 2 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70 ) – A 2 ( E 61 ) – P.T.F. Jesenice – Karawankentunnel – A 11 ( E 61 ) – Nod rutier Centura Villach ( A 11 E 61 – A 2 E 55 – A 2 E 66 – A 10 E 55, E 66 ) = 773 km.

  8. parere

    Acest tronson de drum national in Romania inseamna cea mai importanta strategie nationala si internationala ca infrastructura pentru Europa si va deveni prioritatea 0, in proiectele de infrastructura rutiera de autostrazi ( 3 benzi circulatie pe sens ) si acelasi traseu va deveni tot prioritatea 0 si pentru infrastructura feroviara interna si internationala ( cale ferata dubla pentru doua sensuri ):

    – ( DN 66 E 79 – DN 68 ) Nod rutier Hateg – DN 68 – DN 6 ( E 70 ) – DN 58 – DN 58B – Nod rutier Voiteg ( DN 58B – DN 59 E 70 ) = 176 km.

  9. parere

    – ( DN 56D – DN 56 E 79 ) Nod rutier Calafat – DN 56 ( E 79 ) – P.T.F. Calafat – Vidin – 1 ( E 79 ) – 14 – P.T.F. Vrashka chuka – Vrska Cuka – 36 – 36 ( E 761 ) – 394 – 161 – 33 – 14 – 153 – 100 – E 70 – A 3 ( E 70, E 75 ) – 26 ( E 763 ) – A 3 ( E 70, E 75 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Batrovci – Bajakovo – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 73 ) – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 71, E 65 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Bregana – Obrezje – A 2 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70 ) – A 2 ( E 61 ) – P.T.F. Jesenice – Karawankentunnel – A 11 ( E 61 ) – Nod rutier Centura Villach ( A 11 E 61 – A 2 E 55 – A 2 E 66 – A 10 E 55, E 66 ) = 917 km.

  10. parere

    – ( DN 56D – DN 56 E 79 ) Nod rutier Calafat – DN 56 ( E 79 ) – P.T.F. Calafat – Vidin – 1 ( E 79 ) – 14 – P.T.F. Vrashka chuka – Vrska Cuka – 36 – 36 ( E 761 ) – 394 – 161 – 33 – 14 – 134 – 18 – 18, 10 ( E 70 ) – 10 ( E 70 ) – P.T.F. Vatin – Stamora Moravita – DN 59 ( E 70 ) – DJ 588A – Nod rutier Gataia ( DJ 588A – DN 58B ) = 377 km.

  11. parere

    – ( DN 79A – DJ 792 ) Nod rutier Ineu – DJ 792 – DJ 709 – DN 69 ( E 671 ) – A 1 – DN 6 ( E 70 ) – DJ 609F – DJ 595D – DJ 592 – DJ 572 – DN 58B – DN 58 – Nod rutier ( DN 58 – DN 57B ) = 245 km.

  12. parere

    – P.T.F. Romania: Sighetu Marmatiei, Halmeu, Petea, Urziceni, Valea lui Mihai, Sacueni, Bors, Salonta, Varsand, Turnu, Nadlac II, Nadlac I, Cenad, Valcani, Lunga, Jimbolia, Foeni, Stamora Moravita, Naidas, Portile de Fier 1, Portile de Fier 2, Calafat, Bechet, Turnu Magurele, Zimnicea, Giurgiu, Ostrov, Lipnita, Dobromir, Negru Voda, Vama Veche, Constanta Sud – Agigea, Isaccea, Galati, Oancea, Albita, Sculeni, Stanca, Radauti Prut, Siret, Vicovu de Sus.

  13. parere

    – Bulgaria – Germania. tur – retur:

    – 14 P.T.F. Vrashka chuka – Vrska Cuka – 36 – 36 ( E 761 ) – 394 – 161 – 33 – 14 – 153 – 100 – E 70 – A 3 ( E 70, E 75 ) – 26 ( E 763 ) – A 3 ( E 70, E 75 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Batrovci – Bajakovo – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 73 ) – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 71, E 65 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Bregana – Obrezje – A 2 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70 ) – A 2 ( E 61 ) – P.T.F. Jesenice – Karawankentunnel – A 11 ( E 61 ) – A 10 ( E 55, E 66 ) – A 10 ( E 55 ) – A 1 ( E 52, E 60 ) – P.T.F. Walserberg A 8 ( E 52, E 60 ) = 1046 km.

  14. parere

    https://www.youtube.com/watch?v=ozYHDiutKSo

    https://www.youtube.com/watch?v=Tw3VarS4XlE

  15. parere

    – Bulgaria, Grecia – Spania, Franța, Marea Britanie, Elveția, Luxemburg, Belgia, Olanda, Germania, Italia – Croația, tur – retur:

    – Igoumenitsa Port – Ferry-boat – Port Corfu – Ferry-boat – Port Bari – Ferry-boat – Terminal Ferry Dubrovnik = 573 km.

  16. parere

    – Ucraina, Rep. Moldova, Armenia, Georgia, Turcia, Bulgaria, Grecia – Polonia, Slovacia, Cehia, Ungaria, Slovenia, Austria, Germania, Olanda, Belgia, Luxemburg, Elveția, Franta, Marea Britanie, Spania, Italia, Croația, Bosnia Herțegovina, Muntenegru, Albania, Macedonia, Serbia, România, tur – retur:

    – ( DN 58 – DN 58B) Nod rutier Reșița – DN 58B – Nod rutier Voiteg ( DN 58B – DN 59 E 70) = 65 km, ( 11, 5 tone / osie).

  17. parere

    – Ucraina, Rep. Moldova, Armenia, Georgia, Turcia, Bulgaria, Grecia, Italia – Croația, Ungaria Slovacia, Polonia, Lituania, Letonia, Estonia, Finlanda, Suedia, Norvegia, Danemarca, Germania, Cehia, Austria, Slovenia, Italia, Muntenegru, Serbia, România, tur – retur:

  18. parere

    – Coridoare pan – europene de transport, varianta prin Romania:

    – 5, 10, 11, 8, 4, 9, 7 fluvial.

    – A 3 ( E 70 ) P.T.F. Bajakovo – Batrovci – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 75 ) – 26 ( E 763 ) – A 3 ( E 70, E 75 ) – E 70 – 10 ( E 70 ) – 130 – 10 ( E 70 ) – 10, 18 ( E 70 ) – 10 ( E 70 ) – P.T.F. Vatin – Stamora Moravita – DN 59 ( E 70 ) – DJ 588A – DN 58B – DN 58 – DN 6 ( E 70 ) – DN 68 – DN 66 ( E 79 ) – DN 7 ( E 68 ) – DN 7, DN 1 ( E 68, E 81 ) – DN 7, DN 1 ( E 68 ) – DN 7, DN 1 ( E 68, E 81 ) – DN 1 ( E 68 ) – DN 1, DN 13 ( E 68, E 60 ) – DN 11 – DN 11 ( E 574 ) – DN 11A – DN 2 ( E 85 ) – DJ 119J – DN 11A – DN 24 ( E 581 ) – DN 24B ( E 581 ) – P.T.F. Albita – Leuseni E 581 = 981 km.

  19. parere

    – Coridoare pan – europene de transport, varianta prin Bulgaria:

    – 5, 10, 11, 8, 4, 9, 7 fluvial.

    – A 3 ( E 70 ) P.T.F. Bajakovo – Batrovci – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 75 ) – 26 ( E 763 ) – A 3 ( E 70, E 75 ) – E 70 – 100 – 153 – A 1 ( E 75 ) – A 4 – A 4 ( E 80 ) – E 80 – A 4 ( E 80 ) – P.T.F. Gradina – Kalotina – 8 ( E 80 ) – 18, 1, 6 ( E 80, E 79, E 871 ) – A 1 ( E 80 ) – A 1 ( E 773 ) – A 4 – A 4 ( E 85 ) – A 4 ( E 85, E 80 ) – A 4 ( E 80 ) – E 80 – P.T.F. Kapitan Andreevo – Kapikule Sinir Kapisi D 100 ( E 80 ) = 791 km.

  20. parere

    – Port Dover – Ferry-boat – Port Calais – Port Bari – Ferry-boat – Port Durres – Tirana – Bitola – Florina – Salonic – Kavala – Peplos – Kesan – Tekirdag – Istanbul.

  21. parere

    – Coridoare pan – europene de transport, varianta prin Grecia:

    – 5, 10, 11, 8, 4, 9.

    – A 3 ( E 70 ) P.T.F. Bajakovo – Batrovci – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 75 ) – 26 ( E 763 ) – A 3 ( E 70, E 75 ) – E 70 – 100 – 153 – A 1 ( E 75 ) – P.T.F. Presevo – Tabanovtse – A 1 ( E 75 ) – P.T.F. Gevgelija – Evzoni – A 1 ( E 75 ) – 2 – A 2 ( E 90 ) – A 2, A 25 ( E 90, E 79 ) – A 2 ( E 90 ) – P.T.F. Kipi – Ipsala Sinir Kapisi D 110 ( E 90, E 84 ) = 1057 km.

  22. parere

    – ( DN 58 – DN 58B ) Nod rutier Resita – DN 58B – DJ 588A – DN 59 ( E 70 ) – P.T.F. Stamora Moravita – Vatin – 10 ( E 70 ) – 10, 18 ( E 70 ) – 10 ( E 70 ) – 130 – 10 ( E 70 ) – E 70 – A 3 ( E 70, E 75 ) – 26 ( E 763 ) – A 3 ( E 70, E 75 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Batrovci – Bajakovo – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 73 ) – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 71, E 65 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Bregana – Obrezje – A 2 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70 ) – A 1 ( E 70, E 61 ) – A 3 ( E 70, E 61 ) – P.T.F. Fernetici – Fernetti – E 70, E 61 – RA 13 ( E 70, E 61 ) – RA 13 ( E 70 ) – A 4 ( E 70 ) – A 4 ( E 70, E 55 ) – A 57 ( E 55 ) – A 57 – A 4 ( E 70 ) – A 13 – A 14 – A 1 ( E 45, E 35 ) – Nod rutier Centura Modena ( A 1 E 45, E 35 – A 1 E 35 – A 22 E 45 ) = 1120 km.

  23. parere

    – ( DN 58 – DN 58B ) Nod rutier Resita – DN 58B – DN 59 ( E 70 ) – DJ 591 – DJ 591C – DN 59A – DN 59C – DN 59E – P.T.F. Lunga – Nakovo – 15 – 104 – 105 – 13 – Kanjiski put – 22.1 – Horgoski put – 100 – 100, 11 – 11 – P.T.F. Kelebija – Tompa – 53 – Nod rutier Kisszallas ( 53 – 55 ) = 282 km.

  24. parere

    – D 100 ( E 80 ) P.T.F. Kapikule Sinir Kapisi – Kapitan Andreevo – E 80 – A 4 ( E 80 ) – A 4 ( E 80, E 85 ) – A 4 ( E 85 ) – A 4 – A 1 ( E 773 ) – A 1 ( E 80 ) – 18, 1, 6 ( E 80, E 871, E 79 ) – 8 ( E 80 ) – P.T.F. Kalotina – Gradina – A 4 ( E 80 ) – E 80 – A 4 ( E 80 ) – A 4 – A 1 ( E 75 ) – 153 – 100 – E 70 – 10 ( E 70 ) – 13 – 12 – P.T.F. Srpska Crnja – Jimbolia DN 59A = 803 km.

  25. parere

    – A 8 ( E 52, E 60 ) P.T.F. Walserberg – A 1 ( E 52, E 60 ) – A 10 ( E 55 ) – A 10 ( E 55, E 66 ) – A 11 ( E 61 ) – P.T.F. Karawankentunnel – Jesenice – A 2 ( E 61 ) – A 2, A 1 ( E 70 ) – A 2 ( E 70 ) – P.T.F. Obrezje – Bregana – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 65, E 71 ) – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 73 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Bajakovo – Batrovci – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 75 ) – 26 ( E 763 ) – A 3 ( E 70, E 75 ) – E 70 – 10 ( E 70 ) – 130 – 10 ( E 70 ) – 10, 18 ( E 70 ) – 10 ( E 70 ) – P.T.F. Vatin – Stamora Moravita DN 59 ( E 70 ) = 904 km.

  26. parere

    Concluzie:

    Referitor la rutele de mai sus, se confirma faptul ca, drumul național principal DN 58B cu capacitatea portanta de 11, 5 tone / osie este cel mai important traseu rutier de transport intern și internațional din Romania, fapt pentru care este necesar ca acest tronson sa beneficieze de toate utilitățile și serviciile ( stații carburanți, parcări TIR, depozite logistica, reprezentante auto, servicii de alimentație publica și fast food, etc…).

  27. parere

    – ( DN 59 E 70 – DJ 593 ) Nod rutier Timisoara – DN 59 ( E 70 ) – P.T.F. Stamora Moravita – Vatin – 10 ( E 70 ) – 10, 18 ( E 70 ) – 10 ( E 70 ) – 130 – 10 ( E 70 ) – E 70 – A 3 ( E 70, E 75 ) – 26 ( E 763 ) – A 3 ( E 70, E 75 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Batrovci – Bajakovo – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 73 ) – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 71, E 65 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Bregana – Obrezje – A 2 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70 ) – A 1 ( E 70, E 61 ) – A 3 ( E 70, E 61 ) – P.T.F. Fernetici – Fernetti – E 70, E 61 – RA 13 ( E 70, E 61 ) – RA 13 ( E 70 ) – A 4 ( E 70 ) – A 4 ( E 70, E 55 ) – A 57 ( E 55 ) – A 57 – A 4 ( E 70 ) – A 13 – A 14 – A 1 ( E 45, E 35 ) – Nod rutier Centura Modena ( A 1 E 45, E 35 – A 1 E 35 – A 22 E 45 ) = 1093 km.

  28. parere

    – ( DN 6 E 70 – DN 57 ) Nod rutier Orsova – DN 57 – DN 57C – P.T.F. Naidas – Kaluderovo – 18 – 134 – 14 – 10 ( E 70 ) – E 70 – A 3 ( E 70, E 75 ) – 26 ( E 763 ) – A 3 ( E 70, E 75 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Batrovci – Bajakovo – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 73 ) – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 71, E 65 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Bregana – Obrezje – A 2 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70 ) – A 1 ( E 70, E 61 ) – A 3 ( E 70, E 61 ) – P.T.F. Fernetici – Fernetti – E 70, E 61 – RA 13 ( E 70, E 61 ) – RA 13 ( E 70 ) – A 4 ( E 70 ) – A 4 ( E 70, E 55 ) – A 57 ( E 55 ) – A 57 – A 4 ( E 70 ) – A 13 – A 14 – A 1 ( E 45, E 35 ) – Nod rutier Centura Modena ( A 1 E 45, E 35 – A 1 E 35 – A 22 E 45 ) = 1184 km.

  29. parere

    – ( DN 56D – DN 56 E 79 ) Nod rutier Calafat – DN 56 ( E 79 ) – P.T.F. Calafat – Vidin – 1 ( E 79 ) – 14 – P.T.F. Vrashka chuka – Vrska Cuka – 36 – 36 ( E 761 ) – 394 – 161 – 33 – 14 – 153 – 100 – E 70 – A 3 ( E 70, E 75 ) – 26 ( E 763 ) – A 3 ( E 70, E 75 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Batrovci – Bajakovo – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 73 ) – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 71, E 65 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Bregana – Obrezje – A 2 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70 ) – A 2 ( E 61 ) – P.T.F. Jesenice – Karawankentunnel – A 11 ( E 61 ) – Nod rutier Centura Villach ( A 11 E 61 – A 2 E 55 – A 2 E 66 – A 10 E 55, E 66 ) = 1237 km.

  30. parere

    – ( DN 56D – DN 56 E 79 ) Nod rutier Calafat – DN 56 ( E 79 ) – P.T.F. Calafat – Vidin – 1 ( E 79 ) – 14 – P.T.F. Vrashka chuka – Vrska Cuka – 36 – 36 ( E 761 ) – 394 – 161 – 33 – 14 – 153 – 100 – E 70 – A 3 ( E 70, E 75 ) – 26 ( E 763 ) – A 3 ( E 70, E 75 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Batrovci – Bajakovo – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 73 ) – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 71, E 65 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Bregana – Obrezje – A 2 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70 ) – A 1 ( E 70, E 61 ) – A 3 ( E 70, E 61 ) – P.T.F. Fernetici – Fernetti – E 70, E 61 – RA 13 ( E 70, E 61 ) – RA 13 ( E 70 ) – A 4 ( E 70 ) – A 4 ( E 70, E 55 ) – A 57 ( E 55 ) – A 57 – A 4 ( E 70 ) – A 13 – A 14 – A 1 ( E 45, E 35 ) – Nod rutier Centura Modena ( A 1 E 45, E 35 – A 1 E 35 – A 22 E 45 ) = 1237 km.

  31. parere

    Tranzit, Schengen:

    – ( Terminal Feribot Cuxhaven Alten Liebe 12A ) Port Cuxhaven – Cuxhaven – Bremerhaven – Bremen – Hanovra – Hildesheim – Gottingen – Kassel – Bad Hersfeld – Fulda – Wurzburg – Rothenburg ob der Tauber – Feuchtwangen – Aalen – Ulm – Memmingen – Kempten – Fussen – Gemeinde Reutte – Telfs – Zirl – Innsbruck – Brenner – Brennero – Vipiteno – Mules – Bressanone – Bolzano – Trento – Rovereto – Verona – Mantova – Carpi – Modena – Bologna – Imola – Faenza – Forli – Cesena – Rimini – Pesaro – Ancona – Civitanova Marche – San Benedetto del Tronto – Pescara – Vasto – Termoli – San Severo – Foggia – Cerignola – Andria – Molfetta – Bari – Port Bari – Ferry-boat – Port Corfu – Ferry-boat – Igoumenitsa Port ( Ioniou Pelagous 17 ) = 2394 km.

  32. parere

    Tranzit, Europa:

    – ( A 3 E 25 – A 13 ) Nod rutier Centura Luxemburg ( Croix de Bettembourg ) – Evrange – Schengen – Perl – Merzig – Saarlouis – Homburg – Zweibrucken – Pirmasens – Landau – Kandel – Karlsruhe – Pforzheim – Stuttgart – Ulm – Augsburg – Munchen – Rosenheim – Siegsdorf – P.T.F. Walserberg – Salzburg – Villach – Raun – Rosenbach – P.T.F. Karawankentunnel – Jesenice – Radovljica – Kranj – Ljubljana – Novo mesto – P.T.F. Obrezje – Bregana – Samobor – Zagreb – Ivanic Grad – Kutina – Novska – Nova Gradiska – Slavonski Brod – Sredanci – Zupanja – P.T.F. Bajakovo – Batrovci – Adasevci – Martinci – Sremska Mitrovica – Ruma – Pecinci – Simanovci – Dobanovci – Belgrad – Vrcin – Mali Pozarevac – Mihajlovac – Smederevska Palanka – Velika Plana – Lapovo – Jagodina – Cuprija – Paracin – Pojate – Aleksinac – Nis – Niska Banja – Prosek – Crvena Reka – Bela Palanka – Pirot – Dimitrovgrad – P.T.F. Gradina – Kalotina – Dragoman – Slivnita – Bojuriste – Sofia – Ihtiman – Pazardjik – Plovdiv – Harmanli – Liubimet – Svilengrad – P.T.F. Kapitan Andreevo – Kapikule Sinir Kapisi – Edirne – Kavakli – Esenyurt – Nod rutier Centura Istanbul ( Avrupa Otoyolu O-3 E 80 – O-7 ) = 2365 km.

  33. parere

    Atrag atenția Parlamentului European, Comisiei Europene și Greco privind modul de gestionare în ceea ce privește combaterea corupției și a fraudelor în spațiul Schengen!!!

  34. parere

    I draw the attention of the European Parliament, the European Commission and GRECO to the management of the fight against corruption and fraud in the Schengen area !!!

    J’attire l’attention du Parlement européen, de la Commission européenne et du GRECO sur la gestion de la lutte contre la corruption et la fraude dans l’espace Schengen !!!

    Ich mache das Europäische Parlament, die Europäische Kommission und die GRECO auf das Management der Bekämpfung von Korruption und Betrug im Schengen-Raum aufmerksam !!!

  35. parere

    Tranzit, Schengen:

    – ( A 99 E 45, E 52 – A 8 – A 995 – A 8 E 45, E 52 ) Nod rutier Centura Munchen Sud – Rosenheim – Raubling – Brannenburg – Kiefersfelden – Kufstein – Worgl – Jenbach – Schwaz – Wattens – Hall in Tirol – Innsbruck – Schonberg im Stubaital – Matrei am Brenner – Steinach am Brenner – Gries am Brenner – Brenner – Brennero – Vipiteno – Mules – Bressanone – Bolzano – Trento – Rovereto – Verona – Mantova – Carpi – Modena – Bologna – Imola – Faenza – Forli – Cesena – Rimini – Pesaro – Ancona – Civitanova Marche – San Benedetto del Tronto – Pescara – Vasto – Termoli – San Severo – Foggia – Cerignola – Andria – Molfetta – Bari – Port Bari – Ferry-boat – Port Corfu – Ferry-boat – Igoumenitsa Port ( Ioniou Pelagous 17 ) = 1574 km.

  36. parere

    Tranzit, România, Uniunea Europeană, Europa ( 11, 5 tone / osie) :

    – ( DN 58 – DN 58B) Nod rutier Reșița – Bocșa – Berzovia – Ghertenis – Maureni – Gătaia – Sculia – Birda – Nod rutier Voiteg ( DN 58B – DN 59 E 70) = 65 km.

  37. parere

    https://www.youtube.com/watch?v=UeyCkLIu7Ow

    https://www.youtube.com/watch?v=Ol8CPEkGz1o

    https://www.youtube.com/watch?v=fPxVFaM67iY

    https://www.youtube.com/watch?v=EhwNP5rQjPY

  38. parere

    Tranzit, Romania:

    – ( DN 58B – DN 58 ) Nod rutier Resita – DN 58 – DN 6 ( E 70 ) – Nod rutier Orsova ( DN 6 E 70 – DN 57 ) = 129 km.

    – ( DN 58B – DN 58 ) Nod rutier Resita – DN 58 – DJ 582 – DN 6 ( E 70 ) – Nod rutier Orsova ( DN 6 E 70 – DN 57 ) = 131 km.

    – ( DN 58B – DN 58 ) Nod rutier Resita – DN 58 – DN 57B – DN 6 ( E 70 ) – Nod rutier Orsova ( DN 6 E 70 – DN 57 ) = 146 km.

    – ( DN 58B – DN 58 ) Nod rutier Resita – DN 58 – DJ 581 – DN 57 – Nod rutier Orsova ( DN 57 – DN 6 E 70 ) = 208 km.

  39. parere

    Tranzit, Uniunea Europeana:

    – ( DN 58 – DN 58B ) Nod rutier Resita – DN 58B – DN 59 ( E 70 ) – DN 69 ( E 671 ) – DN 79 ( E 671 ) – DN 79, DN 79A ( E 671 ) – DN 79 ( E 671 ) – Nod rutier Centura Oradea ( DN 79 E 671 – VO Oradea – DJ 797 ) = 267 km.

    Tranzit, Europa:

    – ( DN 58 – DN 58B ) Nod rutier Resita – DN 58B – DJ 588A – DN 59 ( E 70 ) – P.T.F. Stamora Moravita – Vatin – 10 ( E 70 ) – 10, 18 ( E 70 ) – 10 ( E 70 ) – 130 – 10 ( E 70 ) – Nod rutier Centura Belgrad ( 10 E 70 – CMT ) = 168 km.

  40. parere

    Tranzit, Europa:

    – ( DN 58 – DN 58B ) Nod rutier Resita – DN 58B – DN 59 ( E 70 ) – DJ 591 – DJ 591C – DN 59A – DN 59C – DN 59E – P.T.F. Lunga – Nakovo – 15 – 104 – 105 – 13 – Kanjiski put – 22.1 – Horgoski put – 100 – 100, 11 – 11 – P.T.F. Kelebija – Tompa – 53 – Nod rutier Kisszallas ( 53 – 55 ) = 282 km.

    – ( DN 6 E 70 – DN 57 ) Nod rutier Orsova – DN 57 – DN 57C – P.T.F. Naidas – Kaluderovo – 18 – 134 – 14 – 10 ( E 70 ) – E 70 – A 3 ( E 70, E 75 ) – 26 ( E 763 ) – A 3 ( E 70, E 75 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Batrovci – Bajakovo – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 73 ) – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 71, E 65 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Bregana – Obrezje – A 2 ( E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70 ) – A 1 ( E 70, E 61 ) – A 3 ( E 70, E 61 ) – P.T.F. Fernetici – Fernetti – E 70, E 61 – RA 13 ( E 70, E 61 ) – RA 13 ( E 70 ) – A 4 ( E 70 ) – A 4 ( E 70, E 55 ) – A 57 ( E 55 ) – A 57 – A 4 ( E 70 ) – A 13 – A 14 – A 1 ( E 45, E 35 ) – Nod rutier Centura Modena ( A 1 E 45, E 35 – A 1 E 35 – A 22 E 45 ) = 1184 km.

  41. parere

    Tranzit, Europa:

    – ( DN 58 – DN 58B ) Nod rutier Resita – DN 58B – DJ 588A – DN 59 ( E 70 ) – P.T.F. Stamora Moravita – Vatin – 10 ( E 70 ) – 10, 18 ( E 70 ) – 10 ( E 70 ) – 130 – 10 ( E 70 ) – E 70 – A 3 ( E 70, E 75 ) – 26 ( E 763 ) – A 3 ( E 70, E 75 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Batrovci – Bajakovo – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 73 ) – Nod rutier Sredanci ( A 3 E 70, E 73 – A 5 E 73 – A 5 – A 3 E 70 ) = 354 km.

  42. parere

    Concluzie:

    Se confirma faptul ca, în nici o tara membra a UE, nu functioneaza statul de drept !!!

  43. parere

    Una din cauze care sta la baza nefuncționarii statului de drept în toată Uniunea Europeană este politica de neînțeles din Parlamentul European și Consiliul Europei care determina instabilitate, nesiguranță economica și sociala care afectează și este un exemplu negativ pentru întreaga Europa !!!

  44. parere

    O alta cauza sunt rutele de transport mărfuri, bunuri și pasageri, deoarece Croația este cea mai importanta tara de tranzit din UE !!!

    – Croația – Bulgaria, tur – retur:

    – Croația – Grecia, tur – retur.

  45. parere

    Tranzit TIR, Europa:

    – ( A 43 E 711 – N 346 E 15 – N 346, A 46 E 15, E 70 – A 43 E 711, E 70 ) Nod rutier Centura Lion – Bourgoin Jallieu – Chambery – Aiton – Modane – Tunnel du Frejus – Oulx – Susa – Rivoli – Torino – Santhia – Novara – Rho – Milano – Monza – Bergamo – Brescia – Verona – Vicenza – Padova – Venetia – Portogruaro – Palmanova – Villesse – Gorizia – P.T.F. Gorizia – Vrtojba – Ajdovscina – Vipava – Razdrto – Postojna – Unec – Vrhnika – Ljubljana – Novo mesto – P.T.F. Obrezje – Bregana – Samobor – Zagreb – Ivanic Grad – Kutina – Novska – Nova Gradiska – Slavonski Brod – Sredanci – Zupanja – P.T.F. Bajakovo – Batrovci – Adasevci – Martinci – Sremska Mitrovica – Ruma – Pecinci – Simanovci – Dobanovci – Novi Belgrad – Belgrad – Pancevo – Banatsko Novo Selo – Vladimirovac – Banatski Karlovac – Nikolinci – Uljma – Vlajkovac – Varset – P.T.F. Vatin – Stamora Moravita – Moravita – Denta – Deta – Birda – Sculia – Gataia – Maureni – Ghertenis – Berzovia – Bocsa – Resita – Soceni – Brebu – Paltinis – Caransebes – Buchin – Sadova Veche – Armenis – Teregova – Domasnea – Cornea – Plugova – Mehadia – Baile Herculane – Toplet – Orsova – Gura Vaii – Drobeta – Turnu Severin – Simian – Strehaia – Filiasi – Craiova – Leu – Caracal – Rosiori de Vede – Alexandria – Draganesti Vlasca – Ghimpati – Mihailesti – Cornetu – Bragadiru – Nod rutier Centura Bucuresti ( DN 6 E 70 – DN CB ) = 2102 km.

  46. parere

    Tranzit TIR, Romania:

    – ( DN 59B – DN 59D ) Nod rutier Foeni – Cruceni – Toager – Giera – Livezile – Banloc – Deta – Denta – Moravita – Gherman – Jamu Mare – Latunas – Comoraste – Gradinari – Greoni – Oravita – Marila – Valea Minisului – Bozovici – Prilipet – Prigor – Borlovenii Noi – Globu Craiovei – Petnic – Iablanita – Plugova – Mehadia – Baile Herculane – Toplet – Orsova – Gura Vaii – Drobeta – Turnu Severin – Simian – Strehaia – Filiasi – Craiova – Leu – Caracal – Rosiori de Vede – Alexandria – Draganesti Vlasca – Bragadiru – Bucuresti – Lehliu Gara – Drajna Noua – Fetesti – Cernavoda – Saligny – Medgidia – Culmea – Nod rutier Lumina ( DN 2A E 60 – DN 22 E 87 – DN 2A E 60, E 87 ) = 805 km.

  47. parere

    Transport si tranzit TIR, Uniunea Europeana:

    – ( DN 59 E 70 – DN 57 ) Nod rutier Moravita – DN 57 – DN 57B – DN 6 ( E 70 ) – DN 6 – DN 6 ( E 70 ) – DN 56A – DN 56 ( E 79 ) – P.T.F. Calafat – Vidin – 1 ( E 79 ) – Nod rutier Dunavti ( 1 E 79 – 11 ) = 325 km.

  48. parere

    Concluzie:

    Se constata faptul ca, având rutele de mai sus, în continuare se face transport în România doar contra din ambiție și nu se respecta absolut nimic mai ales transportatorii străini care ocolesc și circula de zeci de ani între Lugoj – Orșova fără sa știe nimeni de unde vin și unde merg, deoarece nu functioneaza statul de drept în UE !!!

  49. parere

    It is noted that, with the above routes, the transport in Romania continues to be done only against ambition and absolutely nothing is respected, especially the foreign carriers that have been traveling around for decades between Lugoj – Orşova without anybody knowing where come and go because there is no rule of law in the EU !!!

    Il est à noter qu’avec les itinéraires ci-dessus, le transport en Roumanie continue à se faire uniquement contre ambition et que rien n’est absolument respecté, en particulier les transporteurs étrangers qui voyagent depuis des décennies entre Lugoj – Orşova sans que personne ne sache où. aller et venir car il n’y a pas d’état de droit dans l’UE !!!

    Es wird darauf hingewiesen, dass bei den oben genannten Routen der Transport in Rumänien weiterhin nur aus Ehrgeiz geschieht und absolut nichts respektiert wird, insbesondere die ausländischen Fluggesellschaften, die jahrzehntelang zwischen Lugoj – Orşova unterwegs sind, ohne dass jemand weiß, wo Kommen und gehen Sie, weil es in der EU keine Rechtsstaatlichkeit gibt !!!
     

    Si noti che, con le rotte di cui sopra, il trasporto in Romania continua a essere fatto solo contro l’ambizione e assolutamente nulla viene rispettato, specialmente le compagnie straniere che viaggiano da decenni tra Lugoj – Orşova senza che nessuno sappia dove andare e venire perché non c’è stato di diritto nell’UE !!!

    Отбелязва се, че с горепосочените маршрути транспортът в Румъния продължава да се прави само срещу амбиция и абсолютно нищо не се спазва, особено от чуждестранните превозвачи, които пътуват десетилетия между Лугож – Оршова, без никой да знае къде идват и си отиват, защото в ЕС няма върховенство на закона !!!

    Megjegyzendő, hogy a fenti útvonalakon a romániai közlekedés továbbra is csak ambiciózus, és semmit nem tartanak tiszteletben, különösen azoknak a külföldi fuvarozóknak, amelyek évtizedek óta utaznak Lugoj – Orşova között anélkül, hogy bárki tudná, hol jöjjön és megy, mert nincs jogállamiság az EU-ban!

    Należy zauważyć, że przy powyższych trasach transport w Rumunii odbywa się nadal wbrew ambicjom i absolutnie nic nie jest respektowane, zwłaszcza zagraniczni przewoźnicy, którzy podróżują od dziesięcioleci między Lugoj – Orşova, bez wiedzy gdzie chodź i odchodź, ponieważ w UE nie ma rządów prawa !!!

    Yukarıdaki yollarla, Romanya’daki nakliyenin sadece hırs karşısında yapılmaya devam ettiği ve kesinlikle hiçbir şeye saygı duyulmadığı, özellikle Lugoj – Orşova arasında on yıllardır seyahat eden yabancı taşıyıcıların kimsenin haberi olmadan haberi olmadığı, AB’de hukukun üstünlüğü olmadığı için gel ve git !!!

    Treba poznamenať, že s vyššie uvedenými cestami sa doprava v Rumunsku robí len proti ambíciám a nie je rešpektované nič, najmä zahraničných dopravcov, ktorí cestujú po celé desaťročia medzi Lugoj – Orşova bez toho, aby vedel kdekoľvek prísť a odísť, pretože v EÚ neexistuje právny štát !!!

  50. parere

    Tranzit TIR Europa, 11, 5 tone / osie:

    – ( M 0 E 75, E 60, E 71 – M 5 – M 0 E 71 – M 5 E 75, E 60 ) Nod rutier Centura Budapesta – M 5 ( E 75, E 60 ) – M 5 ( E 75 ) – P.T.F. Roszke – Horgos – A 1 ( E 75 ) – A 4 – A 4 ( E 80 ) – E 80 – A 4 ( E 80 ) – P.T.F. Gradina – Kalotina – 8 ( E 80 ) – Tranzit Sofia – A 1 ( E 80 ) – A 1 ( E 773 ) – A 4 – A 4 ( E 85 ) – A 4 ( E 85, E 80 ) – A 4 ( E 80 ) – E 80 – P.T.F. Kapitan Andreevo – Kapikule Sinir Kapisi – D 100 ( E 80 ) – O-3 ( E 80 ) – Nod rutier Centura Istanbul ( O-3 E 80 – O-7 ) = 1290 km.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

3 × three =