Dru..." />

Harta celor mai periculoase puncte pe DN1 Bucureşti – Braşov

Drumul spre staţiunile de pe Valea Prahovei a început să fie din nou peste măsură de aglomerat, o dată cu răcirea vremii. Şoferii care merg la munte au acum la dispoziţie primii 60 de kilometri din aşa-numita Autostradă a Zăpezii, însă aceasta nu rezolvă decât unul dintre locurile tradiţionale de sugrumare a traficului de pe DN1. foto

Marele avantaj al acestei porţiuni de autostradă este că ocoleşte punctele negre cele mai periculoase de pe DN1, în care au murit cei mai mulţi oameni.

Şeful Direcţiei Generale a Poliţiei Rutiere, Lucian Diniţă, a explicat că porţiunea din Autostrada A3, între Bucureşti şi Ploieşti, a rezolvat doar o mică parte din problema traficului de pe DN1: marele „dop” de la Bărcăneşti, unde apăreau cozi imense de maşini.

„În momentul de faţă, se poate spune că s-au egalizat fluxurile. Nu mai e aglomeraţia pe care o ştiam noi la Bărcăneşti, eterna poveste cu zeci de kilometri de cozi. Acum s-a fluidizat, dar sigur că rămâne tronsonul de la Câmpina la Braşov, care nu are capacitate de preluare. Nu s-a reuşit decât să se elimine un sfert din problema de pe DN1. În rest, pe serpentine nu e nimic nou în materie de infrastructură”, a declarat Diniţă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

8 − 5 =