Fiat ia în calcul crearea unui brand low-cost după modelul Dacia

Șeful grupului italian, Sergio Marchionne, se declară interesat de ideea lansării unui brand low-cost care să copieze în mare parte rețeta grupului Renault în privința Dacia. „Ne întrebăm dacă este loc pentru o marcă asemănătoare Dacia în universul Fiat”, a declarant recent oficialul. foto

Având în vedere inteția declarată a consiliului de administrație al grupului Fiat de a urca în gamă modelele companiei, este posibil ca în zona „low-cost” a pieței să rămână suficient loc pentru apariția unei mărci asemănătoare Dacia.

„Trebuie să vedem dacă va rămâne loc în zona de jos a pieței după ce Fiat se va muta ceva mai sus”, a continuat Marchionne. Potrivit acestuia, viabilitatea unui astfel de demers este legată strâns de producerea vehiculelor de acest tip în afara Europei. Asta pentru că pe bătrânul continent costurile de producție sunt prea ridicate și nu pot asigura succesul unei astfel de mărci.

Conform presei italiene, pentru a își atinge scopul, șeful Fiat ar putea readuce în actualitate o marcă achiziționată cu ani în urmă de companie dar care a fost lăsată să dispară: Innocenti… citește tot pe www.capital.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

five + twenty =