Odată cu acest număr (25) al Revis..." />

Doi ani cu Revista Mișcarea

Odată cu acest număr (25) al Revistei Mişcarea, intrăm calendaristic în al treilea an de existenţă a publicaţiei. Aşa cum ne-am propus de la înfiinţare, revista noastră va rămâne şi de acum încolo o publicaţie lunară premium dedicată Transporturilor şi afacerilor interne şi internaţionale care le influenţează, cu punerea ritmică a accentului pe spiritualitatea şi istoria românilor.
Și acum, sumarul acestui număr. Transportatorii rutieri învinovăţesc CNADNR pentru că nu au autorizaţii de terţă ţară cu Turcia. Ministerul Transporturilor are dreptatea sa: unii transportatori turci eludează folosirea autorizaţiilor primite de la statul român. Există un schimb de terţe între cele două state, îngheţat acum.
Noi permutări la vârful CNADNR. După demiterea fostului director general interimar Daniela Drăghia, înlocuitorul ei, Mihai Başulescu, a stat două săptămâni, apoi a fost schimbat cu Mircea Pop.
Firmele de transport ce aprovizionează urban cu mărfuri au mari probleme cu taxele locale pentru folosirea străzilor. Taxele diferă de la o localitate la alta şi birocraţia aduce societăţilor impedimente.
La rubrica Esenţial, aflăm cât plătim pentru încălcările grave ale normelor de transport. Cărăuşii au oricum probleme cu mărfurile falsificate şi fără ACTA. Respins de Parlamentul European, acordul se reîntrupează poate în alt document: CETA.
La capitolul afaceri externe, aflăm că poate nu vom fi cooptaţi în Nabucco West. În acest timp, ruşii construiesc în Extremul Orient un imens pod pe cabluri, de 30 de miliarde de ruble, spre o insulă pe care nu sunt drumuri. Să citim cu atenţie şi un material despre cum putem deveni spectatorii destinului românilor din Est.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

1 × three =