Reminder: De la 1 Decembrie 2019 este obligatorie o nouă unitate de bord în Cehia

FOARTE IMPORTANT!

Dispozitivele vechi de tip OBU PREMID se pot returna în Cehia.

Sunt acceptate dispozitivele în stare de funcționare, curate și fără defecte și care nu au expirat (OBU Premid expiră dacă în ultimele 12 luni nu s-a efectuat nici o tranzacție). Suma nefolosită din cea cu care cardul a fost încărcat se restituie, DACĂ DISPOZITIVUL NU A EXPIRAT, potrivit indicațiilor de mai sus.

RETURNAREA vechiului OBU Premid se poate face:

1. PERSONAL

  • in 250 de puncte până la 30 nov. 2019;
  • in 25 de puncte până la 31 ian. 2020.

Există 15 puncte de contact și informare deschise lu-vi până la 31 ian. 2020.

Se cere certificatul de înmatriculare al vehiculului în original sau cartea de identitate a șoferului și – în cazul în care OBU e înregistrat pe firmă, CUI sau Licență de transport în original/copie legalizată, reprezentantul legal al firmei sau un împuternicit al acestuia (procură).

 

2. PRIN POȘTĂ

– de la 1 Decembrie 2019 și până la data poștei 31 mai 2020 puteți trimite cerere la adresa:

MYTO CZ, P.O. Box 33, 130 11, Praha 3, CZECHIA

Există 15 puncte de contact către care se pot trimite documentele prin poștă până la data de 31 ianuarie 2020.

Pentru OBU Premid plătit cu factură nu este nevoie de alte documente.

Pentru Premid preplătit (încărcat în avans)

  • se completează o Cerere pentru restituire depozit/credit – IN FORMAT PDF, NU DE MÂNĂ;
  • se atașează o copie după certificatul de înmatriculare al mașinii.

 

PUNCTUL CENTRAL DE COLECTARE – DATE DE CONTACT:

MYTO CZ, P.O. Box 33, 130 11, Praha 3, CZECHIA

info@mytocz.cz

***

Din data de 1 Decembrie se schimbă tehnologia de colectare a taxei rutiere pentru vehiculele a căror greutate depășește 3,5 tone. Obțineți o nouă unitate de bord în timp util și asigurați-vă astfel o tranziție fără dificultăți către noul sistem. Până la această dată foarte puțini operatori de transport s-au înregistrat în noul sistem și autoritățile din Cehia se așteaptă la un blocaj după 1 Decembrie 2019 din această cauză. Amenda pentru conducerea vehiculului fără noul dispozitiv după această dată este cuprinsă între 5 000 și 100 000 CZK.

ÎNREGISTRAREA ÎN VEDEREA OBȚINERII NOII UNITĂȚI DE BORD SE POATE FACE:

  • on-line – prin intermediul Zonei clienților
  • sau în cel mai apropiat punct de vânzare

Procesul de înregistrare on-line și lista punctelor de vânzare pot fi gasite pe www.mytocz.eu

CE URMEAZĂ DUPĂ ÎNREGISTRARE:

Dupa înregistrarea cu succes, în calitate de operator al vehiculului, veți obține un echipament electronic (unitate de bord) pe care îl veți instala în vehiculul a cărui greutate depășeștete 3,5 tone, astfel încât sa fie funcțional cel târziu la data de 1 Decembrie 2019.

Noua unitate de bord va începe să deconteze taxa rutieră numai din data de 01.12.2019.

 

CUM SE OBȚINE NOUA UNITATE DE BORD :

Unitatea de bord reprezintă proprietatea statului. Dupa depunerea garanției de 2 468 CZK, o puteți împrumuta de la noi, direct din punctul de vânzare. Daca va înregistrați on-line înainte de 30 noiembrie, vă vom livra gratuit unitatea de bord la adresa din Cehia sau în orice țară vecină.

În cazul înregistrarii ulterioare o livrăm gratuit numai pe teritoriul Cehiei. Puteți obține unitatea de bord și de la emitentul dvs. de carduri de combustibil.

În cazul în care doriți să utilizați echipamentul electronic din data de 1 Decembrie, țineți cont de faptul că termenul de livrare prin poștă poate fi mai mare, uneori până la 2 săptămâni.

 

TERMENE IMPORTANTE:

Vă puteți înregistra în noul sistem din data de 22 septembrie 2019, dupa primirea unității de bord pe care trebuie să o instalați cel târziu la data de 1 Decembrie 2019.

Pâna la 1 Decembrie sunteți obligat să utilizați în vehicule echipamentul electronic al operatorului de sistem actual.

 

Mai multe informații referitoare la acest subiect :

www.mytocz.eu

Tel : +420 243 243 243

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

one × 4 =