Dacia, marca auto cu ce..." />

Dacia sfidează criza severă din Europa

Dacia, marca auto cu cea mai bună creştere în Europa, sfidează criza severă de pe continent, atrage clienţi de la companii mai cunoscute şi se laudă cu o marjă de profit caracteristică producătorilor de maşini de lux, ilustrând shimbarea de paradigmă la nivelul industriei.

Parte a grupului Renault, Dacia a reuşit să se impună în Europa de Vest deşi autoturismele sale nu au fost proiectate, în primă fază, pentru pieţele dezvoltate, potrivit unei analize FT.

Combinaţia dintre designul low-cost, dotările simple, fără „mofturi”, destinate clienţilor est-europeni, şi tendinţa consumatorilor din Europa de Vest de a strânge cureaua au transformat Dacia în cea mai de succes marcă de pe continent după creşterea vânzărilor, cel mai bun exemplu de produs destinat pieţelor sărace care ajunge să înflorească în Europa, notează Financial Times (FT).

Greii industriei auto europene au avertizat că eliminarea barierelor comerciale pentru pieţele emergente va pune în pericol profiturile şi locurile de muncă din ţările dezvoltate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

sixteen + 5 =