Renault a reușit să dea l..." />

Dacia dă lovitura în India cu Duster

Renault a reușit să dea lovitura pe piața indiană cu Dacia Duster. În doar șase luni de când a intrat pe această piață, s-au vândut aproape 24.000 de Dacii Duster. foto

Astfel, potrivit Renault, în acest an, India va face parte din primele 10 piețe ale mărcii franceze. În plus, constructorul francez speră să reușească să se apropie de principalul concurent din India, Volkswagen.

Potrivit datelor oficiale, vânzările de SUV-uri au crescut în primele nouă luni ale anului fiscal 2012 cu 59%, în timp ce vânzările totale de autoturisme au scăzut cu 0,3% in India.

Una din explicații este numărul mare de accidente auto din India, unul din 10 accidente fatale la nivel mondial având loc în aceastî țară. Iar cumpărătorii cred că un SUV le poate oferi o protecție mai bună pe drumurile din India.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

twelve − 8 =