În curs..." />

Dacia a vândut anul trecut aproape 360.000 de vehicule

În cursul anului trecut au fost vândute, în întreaga lume, 359.822 de autovehicule purtând sigla Dacia, în creştere cu 4,8% faţă de nivelul înregistrat în 2011, au anunţat, vineri, reprezentanţii producătorului auto.

Dacia a înregistrat cele mai bune rezultate pe pieţele internaţionale, cu 337.674 unităţi vândute în 43 de ţări de pe patru continente.

„În acelaşi timp, 2012 a reprezentat un an crucial pentru evoluţia gamei Dacia, fiind punctat de lansarea a şase modele noi. Aceasta a permis mărcii Dacia să-şi reînnoiască oferta de produse, prin introducerea noilor modele Logan, Sandero şi Sandero Stepway.

În plus, au fost abordate în premieră noi segmente de piaţă, cum ar fi cel al vehiculelor de familie şi al vehiculelor combi, cu modelele Lodgy, Dokker şi Dokker Van. Odată cu valul de lansări din 2012, Dacia dispune în prezent de cea mai tânără gamă din Europa, cel mai vechi model al gamei fiind Duster, lansat în primul semestru al anului 2010”, potrivit unui comunicat al producătorului auto.

Principalele pieţe externe au fost Franţa, cu 84.522 de unităţi vândute, Germania, cu 46.590 de unităţi vândute şi Algeria, 41.710 unităţi vândute.

Vânzările în Europa Occidentală s-au menţinut la un nivel comparabil cu cel din anul precedent, în contextul în care piaţa regională a scăzut cu 8,6%. În total, în statele din vestul Europei au fost vândute în 2012 peste 230.000 de vehicule marca Dacia.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ten + twenty =