Cum au ajuns milenialii generația „foodie” și cu ce își ocupă timpul generația „Z” în vremea pandemiei

Peste 4 miliarde de oameni sunt închiși în casă, blocați de măsurile stricte luate de autoritățile din întreaga lume pentru a limita răspândirea bolii COVID-19. Ca urmarea a acestei perioade petrecute în casă consumul de media a avut o creștere fără precedent. În loc să mergem în parc, mall sau la restaurant am stat pe canapea și am butonat telefonul, laptopul sau televizorul. O analiză prezentată de World Economic Forum arată că că peste 80% dintre cei care au participat la un studiu în SUA și în Marea Britanie spun că au consumat mai mult conținut media de la izbucnirea pandemiei.

Un raport al Global Web Index arată că 68% dintre consumatori caută online informații noi despre pandemie, care este și principalul punct de interes pentru cei care accesează conținut media. Urmează interesul pentru muzică, filme, jocuri video sau rețete de gătit. La coada clasamentului sunt cei care susțin că încearcă să stea departe de internet, cei care caută vacanțe sau care citesc bloguri.

Însă, fiecare comportament diferă în funcție de generația din care persoana respectivă face parte.

Generațiile tinere sunt mai predispuse să își omoare timpul jucând jocuri pe mobil sau pe computer. Generația Z, adică cei care au până în 23 de ani, consumă cel mai mult conținut video online, milenialii se remarcă prin a fi generația „foodie”, deoarece sunt cei care caută rețete de gătit sau informații despre o alimentație sănătoasă, însă în același timp sunt printre cei mai mari consumatori de presă online, iar persoanele care fac parte din generația 40+ s-au orientat în special spre conținutul TV.

 Vezi mai mult aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

1 + six =