<..." />

Criza sanitară a dus la o creștere a cabotajului ilegal în Austria

Potrivit Infotrucker, Camera de Comerț din Carintia (Austria) spune că actuala criză sanitară a dus la o creștere a cabotajului ilegal în Austria.

În actuala criză sanitară, unii furnizori străini de servicii de transport au folosit metode nu tocmai legale în transportul național (cabotaj), spune Camera de Comerț din Carintia, care a făcut un comentariu în ceea ce privește planurile viitoare de pregătire a șoferilor profesioniști.

În principal, Camera de Comerț se plânge de competiția neloială făcută transportatorilor austrieci de câtre companiile de transport străine, în special din Europa de Est, care au oferit și încă oferă prețuri mici, de multe ori sub costurile de transport, în aceasta perioadă de criză sanitară.

„Din păcate, în ultimele săptămâni au fost foarte multe ilegalități în ceea ce privește cabotaj. Sperăm că poliția financiară să efectueze mai multe controale pe viitor”, spune Bruno Urschitz, președinte al grupului de transport din cadrul Camerei de Comerț.

„Lipsa de comenzi a făcut unele companii să folosească mijloace neloiale”, a mai spus acesta.

Cu prețurile mici din transportul național se luptă și Germania sau Franța. De altfel, transportatorii francezi fac presiuni pentru suspendarea cabotajului.

Pregătirea șoferilor de camion de la vârsta de 15 ani
Conform oficialilor Camerei de Comerț din Carintia, șoferul de camion al viitorului va trebui să cunoască bine, pe lângă condus, cum să utilizeze un calculator și să înțeleagă procesele digitale.

Acest lucru ar deschide noi oportunități, cum ar fi începerea uceniciei ca șofer profesionist de la vârstă mai fragedă. De altfel, pentru viitor, Camera de Comerț din Carintia ia în calcul pregătirea șoferilor de camion de la vârsta de 15 ani.

“Cunoștințele despre procesele operaționale și organizarea biroului vor fi în curând extrem de importante pentru șoferi”, spune Elisabeth Rothmüller-Jannach, șef de departament în cadrul Camerei de Comerț din Carintia.

Aceasta mai spune că ucenicia din birou poate fi combinată treptat cu pregătirea practică în ceea ce privește conducerea camioanelor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

19 − five =