autostrazi

Contractul pentru construcţia autostrăzii care leagă România de Ungaria a fost reziliat

Contractul pentru construcţia celui de-al doilea lot al autostrăzii Nădlac-Arad, încheiat cu firma austriacă Alpine Bau, care a intrat luna trecută în insolvenţă, a fost reziliat în urmă cu două săptămâni. foto

„Din cauza intrării în faliment a firmei Alpine Bau Gmbh, contractul de proiectare şi execuţie a autostrăzii Nădlac-Arad lot 2, încheiat între CNADNR şi antreprenorul Alpine, a fost reziliat în data de 09.07.2013, în conformitate cu prevederile din condiţiile contractuale. În perioada imediat următoare, CNADNR va întreprinde măsurile necesare în vederea demarării procedurii de achiziţie a lucrărilor rămase de executat, astfel încât să nu fie periclitate condiţiile de eligibilitate ale proiectelor”, au spus reprezentanţii CNADNR, la solicitarea ZF. 

Tronsonul are o lungime de 16,7 kilometri şi un cost de 96 de milioane de euro, fiind finalizat la începutul lunii iulie în proporţie de aproape 85%.

Potrivit agenţiei de presă Reuters, firma Alpine Bau, cu care CNADNR încheiase contractul de construcţie a autostrăzii Nădlac-Arad, şi-a cerut intrarea în insolvenţă la jumătatea lunii trecute. În acelaşi timp, Alpine Holding, care regrupează toate activităţile firmei austriece, controlată de grupul spaniol FCC, şi-a cerut intrarea în faliment la finalul lunii iunie, potrivit Reuters.

Acesta este al doilea tronson reziliat pe autostrada Nădlac-Arad, după ce anul trecut CNADNR a decis să încheie contractul cu firma românească Romstrade (controlată de Nelu Iordache, aflat în prezent în arest) pentru construcţia a 22 de kilometri din această autostradă. (ZF)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

one − 1 =