Ge..." />

Concurenţă Dacia: GM vrea să lanseze în Europa Opel low-cost

General Motors (GM) intenţionează să intre pe piaţa maşinilor ieftine din Europa, pentru a recupera din cota de piaţă pierdută, prin lansarea unei linii low-cost produsă sub marca Opel, care ar putea concura modelele realizate de grupul francez Renault la uzina Dacia.

GM, care se luptă pentru a reveni pe profitabilitate în Europa, vrea să acopere segmentul de entry-level dominat de brandul Dacia, care a speculat cererea puternică a europenilor loviţi de austeritate pentru a deveni producătorul cu cea mai rapidă creştere de pe continent, notează Financial Times.

„Dacia este o mare realizare. GM nu este nicidecum Dacia, dar acest întreg segment low-cost şi entry level este foarte interesant. Ei trebuie admiraţi. Este cert că ne uităm la acest segment”, a spus Karl-Thomas Neumann, director executiv Opel, divizia europeană a GM.

Compania americană intenţionează să utilizeze noua linie low-cost pentru a recupera terenul pierdut după decizia costisitoare de anul trecut de a retrage marca Chevrolet din Europa.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

five × 5 =