Multi tiner..." />

Comunicarea de brand. Crearea imaginii eco-friendly

Multi tineri din societatea de astazi sunt mult mai constienti de starea planetei, deoarece au crescut cu „Ziua Pamantului”.

Cumpararea produselor alimentare ecologice, imbracaminte si articole de ingrijire personala si a produselor fabricate din extracte naturale, precum pungile biodegradabile, trezeste un interes tot mai puternic in ultima perioada.

Un brand care se asociaza cu valori ca „resposabilitatea”, „respectul” va include in planul de afaceri politicile pro-eco.

Pungi biodegradabile braduite, pentru educatia noilor generatii

Valoarea brandului, care cuprinde totalitatea asocierilor pe care oamenii le fac cu o entitate (fie ca este produs, serviciu, persoana, loc sau idee/ideologie), poate sa creasca prin comunicarea grijii pentru oameni si mediul inconjurator.

Implicarea in proiecte educationale de constientizare a raului pe care plasticul poate sa il faca in viata noastra este un pas esential in aceasta directie.

Brandul interesat de comunicarea valorilor pro-mediu inconjurator poate demara campanii in scoli, pentru educatia noilor generatii. Se pot oferi copiilor pungi biodegradabile cu logo-ul brandului, in care scolarii sa-si impacheteze sandwich-urile sau sacose in care sa adune resturile alimentare.

Sacosele sunt fabricate in totalitate din amidon vegetal si alte extracte naturale, fiind inofensive fata de plante, animale si intreg mediul inconjurator. Simultan cu aceste demersuri, se pot face cursuri sub egida brandului, in care sa se arate consecintele dezastruoase ale unei vieti inconjurate de materiale plastice: printre ele, faptul ca sute de animale mor ca urmare a ingerarii produselor din plastic.

Un milion de pasari marine si 100.000 de mamifere sunt ucise anual de plasticul aflat in oceanele lunii. Noile pungi biodegradabile sunt inofensive daca sunt ingerate accidental de animale.

Vezi mai mult aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

two × 2 =