CNADNR anunţă o nouă licitaţie pentru marcajele rutiere. Miza: 44 mil. euro

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a lansat o nouă licitaţie pentru atribuirea contractului privind executarea de marcaje rutiere pe reţeaua de autostrăzi şi drumuri naţionale din România. foto

Decizia vine la mai puţin de două luni după ce o primă licitaţie, lansată în toamnă, a fost anulată de Consiliul Naţional pentru Soluţionarea Contestaţiilor (CNSC), în urma contestaţiilor depuse de mai multe firme. 

Valoarea totală estimată a contractului este de 194,38 milioane lei (44 milioane euro). Durata acordului-cadru este de 2 ani. Autoritatea contractantă intenţionează să încheie două contracte subsecvente.

Contactaţi de gândul, reprezentanţii uneia dintre firmele care au contestat prima licitaţie susţin că în caietul de sarcini aferent celei de-a doua licitaţii cantitatea prevăzută de marcaje convenţionale, în strat subţire, este mult prea mare, în raport cu cele în strat gros… citește tot pe www.gandul.info

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ten − four =