Circulaţia rutieră pe DJ 151, în localitatea Şintereag, se închide

Consiliul Judeţean Bistriţa-Năsăud anunţă participanţii la trafic că până în 21 iunie se închide circulaţia rutieră pe DJ 151, în zona pasajului de cale ferată, situat la km 32+431, în localitatea Şintereag, în vederea executării lucrărilor de refacere a trecerii la nivel cu calea ferată, perioada în care şoferii trebuie să meargă pe rute ocolitoare. foto

Traficul rutier se va desfăşura deviat în ambele sensuri, pe următoarele rute ocolitoare: DJ 172 G Chirales – Arcalia – Sărăţel (DN 15 A) pentru autovehiculele cu masa totală mai mare de 8 tone şi DC 28 DN 17 – Cristur Sieu – Coasta pentru autovehiculele care au masa totală mai mică de 8 tone. Conducătorii auto sunt rugaţi să respecte semnalizarea temporară aferentă închiderii circulaţiei rutiere. 

Recepţia lucrărilor la DJ 151 a avut loc în 7 august 2012. Valoarea totală a proiectului de reabilitare a DJ 151, km 45+810 – 126+712, limita judeţ Mureş – Bistriţa, a fost de 126,6 de milioane de lei, acesta fiind cel mai lung drum judeţean. El traversează 16 localităţi din cinci comune şi municipiul Bistriţa: Sigmir – Blăjenii de Sus – Blăjenii de Jos – Şintereag – Şieu Odorhei – Coasta – Sirioara – Chirales – Lechinţa – Vermeş – Sângeorzu Nou – Sânmihaiu de Câmpie – Zoreni – Budeşti – Budeşti Fânate – Tagu până la limita cu judeţul Mureş. Prin modernizarea drumului s-a dorit şi descongestionarea traficului pe drumurile naţionale DN 1C si DN 17. Valoarea lucrărilor executate a fost de 79.839.027 lei, fără TVA.

Lucrările de reabilitare şi modernizare au fost realizate de firma Romstrade. Unele dintre lucrări nu au fost terminate, iar CJ a executat scrisoarea de garanţie a Romstrade pentru finalizarea lor. În reabilitare au intrat 77,002 km cu o suprafaţă carosabilă de 510,365 mp, 32 de podeţe şi 9.950 metri de parapet. Totodată, s-au consolidat 561 m de terasamente, s-a realizat un viaduct peste zona de alunecare, 14.443 m de şanturi pereate, 1.440 m de rigola carosabilă, 102.813 m de şanţ neprotejat şi s-au reparat zece poduri. De asemenea, au fost prevăzute marcaje longitudinale şi transversale pe 3.508 m, 300 de indicatoare pentru semnalizare, 78 de borne kilometrice şi 702 borne hectometrice.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

16 − 13 =