Cei mai mari trei retaileri au crescut în S1/2018 cu rate de 10-20%

Cele mai puternice trei companii din comerţul local – Kauf­land, Carrefour România şi Lidl – şi-au majorat fie­ca­re cifra de afaceri în S1/2018 cu rate cuprinse între 10 şi 20%.

În primul semestru din an, cel mai puternic avans dintre cei trei retaileri analizaţi de ZF a fost postat de dis­coun­terul german Lidl, care cu un plus 20% al busi­nes­sului a ajuns la afaceri de circa 3,7 mld. lei. Carrefour Ro­mânia, cea mai puternică entitate a francezilor pe piaţa locală, are plus 15,7%.

Kaufland şi-a menţinut poziţia de lider în comerţul ali­mentar local după cifra de afaceri obţinută, cu un nivel al businessului ce a sărit de 5 mld. lei în primele şase luni din 2018, ca urmare a unei creşteri de aproape 10% com­pa­rativ cu aceeaşi perioadă din anul anterior. Podiumul este completat de Lidl şi Carrefour România – în această ordine.

Citește mai mult

Foto: Publimedia, Silviu Matei

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

twenty − 15 =