Compania ..." />

Cât valorează cele mai puternice mărci auto din lume

Compania de consultanță Interbrand a dat publicității o nouă ediție a raportului anual „Best Global Brands” în care sunt evidențiate cele mai valoroase 100 de mărci din lume. În acest an, nu mai puțin de 13 mărci din clasament sunt aferente unor producători auto, iar liderul absolut al segmentului este Toyota, care a atins o valoare 30,2 miliarde de dolari, în creștere cu 9% față de anul anterior. foto

Aflată doar pe poziția a 10-a în clasamentul general, după mărci precum Coca-Cola, Apple, IBM, Google sau Microsoft, Toyota beneficiază de revenirea încrederii clienților după episodul rechemărilor masive de vehicule din anii trecuți. Grație gamei hibride Prius, care a atras un nou tip de clienți și a fost avantajată de reducerile de taxe și bonusuri oferite de guvernele preocupate de problematica mediului, marca japoneză a reușit să revină în atenție. O gamă de nouă de produse care se adresează unui public mai tânăr și o comunicare intensă cu potențialii clienți au dus Toyota la o valoare de 30,28 miliarde de dolari… citește tot aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

eighteen − 6 =