Al treilea cel mai mare re..." />

Carrefour deschide magazine la sate

Al treilea cel mai mare retailer din comerțul modern din România continuă dezvoltarea pe piaţa locală cu un nou brand, Contact. Este vorba despre un supermarket de dimensiuni mai reduse, care are la vânzare produse de strictă necesitate. Francezii, prezenţi de-acum pe piaţa locală cu cinci formate de magazine, au încheiat 2013 cu afaceri de 975,4 mil. euro şi un profit net de 32,8 mil. euro. foto

Carrefour mută câmpul de luptă dintre comerţul modern şi cel tradiţional în oraşele sub 20.000 de locuitori, în sate şi în comune. Retailerul francez tocmai a lansat o “franciză pentru zona rurală şi periurbană”, după cum se exprimă Andreea Mihai, directorul de marketing al grupului. 

Carrefour a deschis deja şase magazine sub brandul Contact  –  “un format de proximitate care joacă rolul magazinului universal de pe vremuri, având o sortimentaţie largă, dar nu cu multe branduri şi varietăţi pentru aceeaşi categorie de produs”, potrivit Andreei Mihai -, în localităţile Hărman (judeţul Braşov), Mizil (Prahova), Iveşti (Galaţi), Hârşova (Constanţa), Feteşti (Ialomiţa) şi Pechea (Galaţi)… citește tot pe www.capital.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

four × 3 =