Caravane moderne pe Drumul Mătăsii: Un tren a făcut mai puțin de 3 săptămâni din China până în Franța

Grupul GEFCO, un jucator global in logistica industriala si lider european in logistica auto, anunta sosirea in Franta a trenului bloc incarcat cu containerele sale, dupa un parcurs de 11.000 de km, avand ca punct de plecare China. foto

Trenul a transportat containere de 12 metri din Wuhan, China, pana in Dourges, in nordul Frantei, pentru clientul sau PSA, in mai putin de 3 saptamani, potrivit unui comunicat remis Business24.

O calatorie exceptionala pe Drumul Matasii

Trenul bloc a plecat din Wuhan, China pe 3 noiembrie 2017, transportand containerele prin Kazahstan, Rusia si Belarus. United Transport and Logistics Company (UTLC), un consortiu de companii feroviare, a furnizat servicii feroviare pe sectiunea de linie ferata de 1520mm dintre Dostyk (Kazahstan) si Brest (Belarus).

Trenul bloc si-a continuat parcursul prin Polonia si Germania, inainte de a ajunge la capul de linie Dourges din Franta, pe data de 22 noiembrie 2017. Dupa autorizarea vamala, incarcatura a fost distribuita direct catre fabrica Francaise de Mecanique, o filiala a PSA din Douvrin, nordul Frantei.

Incarcat cu containere de 12 metri, trenul a ajuns la destinatie in mai putin de 3 saptamani, dupa parcurgerea unui traseu care a traversat sapte tari pe coridorul comercial Drumul Matasii, la o viteza de aproximativ 600 de kilometri pe zi.

GEFCO a gestionat si coordonat proiectul cu parteneri feroviari din diverse tari, impreuna cu echipele GEFCO Forwarding din Shanghai, Moscova si Paris.

Acest prim tren incarcat cu containere face parte din initiativa „O centura, un drum” lansata de guvernul din China pentru a beneficia de noua ruta Drumul Matasii care face legatura intre China si Europa.

Legatura stabilita cu Franta prin acest transport este un progres important, menit sa pozitioneze mai bine Franta pe noul „Drum al matasii” si sa apropie mai mult expeditorii si destinatarii, deoarece pana acum destinatiile finale erau Germania si Polonia.

GEFCO se axeaza pe noul Drum al matasii

In timp ce China investeste masiv in dezvoltarea si promovarea transportului feroviar dintre Asia si Europa, GEFCO isi dezvolta in continuare propriile servicii feroviare pentru a indeplini cerintele in continua crestere ale clientilor in ceea ce priveste solutiile flexibile din zona.

Transportul feroviar de marfuri este complementar transportului de marfuri aerian si oceanic, deoarece prezinta avantaje competitive atat din punct de vedere financiar cat si ecologic pentru bunurile pentru care timpul de livrare este esential, precum piesele din industria automobilelor, produsele electronice provenite din China si, in sens invers, bunurile de consum, serviciile de transport in regim frigorific si piesele de schimb pentru piata de piese auto aftermarket din China.

Timpul de transport al clientilor este redus la jumatate in comparatie cu transportul oceanic. Iar in comparatie cu transportul de marfuri aerian, calea ferata are un pret mult mai scazut si este mai putin poluanta pentru mediu.

GEFCO gestioneaza un volum mediu lunar de 300 TEU transportat pe cale ferata, in ambele directii.

Grupul este prezent in China din 1995, cu peste 2.000 de angajati, 10 sedii si parteneri care acopera aproape intreaga regiune. Grupul este prezent si in Vietnam, Tailanda si Coreea de Sud.

Sursa: www.business24.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

seven − five =