Campania de..." />

Campanie de 25 de milioane € pentru turismul românesc

Campania de promovare a turismului românesc în intervalul 2014 – 2015 va include reclame outdoor, precum şi în media din ţară şi străinătate şi va costa peste 25 de milioane de euro, a declarat Răzvan Filipescu, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism (ANT).

ANT organizează licitaţii de 18 – 19 milioane de euro pentru promovarea turismului românesc pe televiziuni şi în presa scrisă din SUA, Germania, Franţa, Marea Britanie, Italia şi România.

Acestora li se vor adăuga campanii outdoor pe pieţele respective, plus alte destinaţii, considerate de ANT de oportunitate: Israel, Polonia, Turcia, Rusia, Austria şi Republica Moldova.

În plus, vor fi lansate campanii de promovare online pe aceste pieţe, pentru care nu s-a stabilit încă un buget.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

18 + nine =