Cad pietre pe DN 7 – Valea Oltului. Traficul se desfăşoară alternativ pe un sens

Traficul se desfăşoară alternativ, pe o bandă, vineri, pe DN 7 – Valea Oltului, între judeţele Sibiu şi Vâlcea, după ce au căzut mai multe pietre de pe versant, informează Tribuna.

Centrul Infotrafic al Inspectoratului General al Poliţiei Române informează că, vineri, în jurul orei 12.15, în judeţul Sibiu, pe DN7, Valea Oltului, la kilometrul 245+900 de metri, în zona Lazaret, traficul rutier se desfăşoară pe o bandă, alternativ, deoarece pe sensul de mers Sibiu – Râmnicu-Vâlcea au căzut pietre de pe versant. În zonă a plouat, iar partea carosabilă este umedă.

Pentru că există riscul ca şi alte pietre să se desprindă din versant, poliţiştii îi sfătuiesc pe conducătorii auto să mărească distanţa în mers şi să reducă viteza, pentru a putea face manevre de evitare în caz de pericol.

41 comments

  1. Ion

    Ca idee:

    – ( M 5 – M 43 ) Centura Szeged – Mako – Nadlac – Pecica – Arad – Timisoara – Gataia – Bocsa – Resita – Caransebes – Orsova – Drobeta – Turnu Severin – Vanju Mare – Calafat – Vidin – Montana – Centura Sofia ( 81 – 18 ) = 702 km.

  2. Ion

    Alta idee:

    – ( M 5 – 5 ) Centura Szeged – Subotica – Novi Sad – Belgrad – Paracin – Nis – Bela Palanka – Pirot – Dimitrovgrad – Centura Sofia ( 8 – 18 ) = 575 km.

  3. Ion

    – P.T.F. rutiere Romania: Sighetu Marmatiei, Halmeu, Petea, Urziceni, Valea lui Mihai, Sacueni, Bors, Salonta, Varsand, Turnu, Nadlac II, Nadlac I, Cenad, Valcani, Lunga, Jimbolia, Foeni, Stamora Moravita, Naidas, Portile de Fier 1, Portile de Fier 2, Calafat, Bechet, Turnu Magurele, Zimnicea, Giurgiu, Ostrov, Negru Voda, Vama Veche, Constanta Sud – Agigea, Galati, Oancea, Albita, Sculeni, Stanca, Radauti Prut, Siret, Vicovu de Sus.

  4. Ion

    Ca idee, tranzit rutier international pe relatia Ungaria – Bulgaria, tur – retur si Austria – Bulgaria, tur – retur, fara Romania !!!

    – M 5 ( E 75 ) P.T.F. Roszke – Horgos – A 1 ( E 75 ) – 100 – 153 – A 1 ( E 75 ) – 36 ( E 761 ) – 395 – 36 ( E 761 ) – 36 – P.T.F. Vrska Cuka – Kula 14 = 437 km.

    – 53 P.T.F. Tompa – Kelebija – 11 – A 1 ( E 75 ) – 100 – 153 – A 1 ( E 75 ) – 36 ( E 761 ) – 395 – 36 ( E 761 ) – 36 – P.T.F. Vrska Cuka – Kula 14 = 434 km.

    – A 9 ( E 57, E 59 ) P.T.F. Spielfeld – Sentilj – A 1 ( E 57, E 59 ) – A 4 ( E 59 ) – 9 ( E 59 ) – P.T.F. Gruskovje – Macelj – A 2 ( E 59 ) – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 65, E 71 ) – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 73 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Bajakovo – Batrovci – E 70 – A 1 ( E 75 ) – E 75 – 26 ( E 763 ) – E 70 – 100 – 153 – A 1 ( E 75 ) – 36 ( E 761 ) – 395 – 36 ( E 761 ) – 36 – P.T.F. Vrska Cuka – Kula 14 = 769 km.

    – A 11 ( E 61 ) P.T.F. Karawankentunnel – Jesenice – A 2 ( E 61 ) – A 2, A 1 ( E 61, E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70 ) – A 2 ( E 70 ) – P.T.F. Obrezje – Bregana – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 65, E 71 ) – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 73 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Bajakovo – Batrovci – E 70 – A 1 ( E 75 ) – E 75 – 26 ( E 763 ) – E 70 – 100 – 153 – A 1 ( E 75 ) – 36 ( E 761 ) – 395 – 36 ( E 761 ) – 36 – P.T.F. Vrska Cuka – Kula 14 = 846 km.

  5. Ion

    Ca idee pentru transportatorii si operatorii de transport romani si straini care tranziteaza Romania, nu exista explicatie si justificare de a se ocoli pe centura Lugoj, doar cu exceptia celor care au strict necesar de a intra in oras !!!

    – P.T.F. Nadlac II – Nadlac – Pecica – Arad – Vinga – Timisoara – Nod rutier Voiteg ( DN 59 – DN 58B ) = 131 km.

    – P.T.F. Cenad – Sanicolau Mare – Timisoara – Nod rutier Voiteg ( DN 59 – DN 58B ) = 118 km.

    – P.T.F. Jimbolia – Jimbolia – Timisoara – Nod rutier Voiteg ( DN 59 – DN 58B ) = 83 km.

    – P.T.F. Foeni – Deta – Nod rutier Voiteg ( DN 59 – DN 58B ) = 47 km.

    – P.T.F. Stamora Moravita – Deta – Nod rutier Voiteg ( DN 59 – DN 58B ) = 27 km.

    – ( DN 59 – DN 58B ) Nod rutier Voiteg – Birda – Sculia – Gătaia – Măureni – Ghertenis – Berzovia – Bocsa – Reșița ( DN 58B Moniom ) = 58 km.

  6. Ion

    Romania nu are nici o scuza ca, după 27 de ani nu a știut sa se conecteze la marile rețele rutiere europene de transport, in cazul de fata coridorul pan-european de transport rutier 10, de mai jos:

    – Salzburg – Villach – Liubliana – Zagreb – Belgrad – Nis – Skopje – Thessaloniki – Atena;

    – Graz – Maribor – Zagreb;

    – Budapesta – Szeged – Novi Sad – Belgrad;

    – Nis – Sofia – Plovdiv – Istanbul.

  7. Ion

    Alt exemplu, de conectare la coridorul 10 !!!

    – ( A 1 – DN 69 ) Centura Arad – Sagu – Vinga – Ortisoara – Timisoara – Sag – Jebel – Voiteg – Deta – Denta – Moravita – Varset – Straza – Grebenac – Gaj – Kovin – Smederevo – Radinac – Paracin – Nis – Pirot – Sofia – Plovdiv – Centura Istanbul ( O-3 – O-2 ) = 1083 km.

  8. Ion

    – ( A 1 – DN 69 ) Centura Arad – Sagu – Vinga – Ortisoara – Timisoara – Sag – Jebel – Voiteg – Deta – Denta – Moravita – Varset – Straza – Grebenac – Gaj – Kovin – Smederevo – Radinac – Paracin – Nis – Skopje – Thessaloniki – Centura Atena ( A 1 – A 6 ) = 1249 km.

  9. Ion

    Care este motivul si explicația ca, de 27 de ani se ocolește si se tranzitează Romania pe Arad – Deva, Arad – Lugoj si nu pe rutele scurte Arad – Deta sau Arad – Gătaia ???

  10. Ion

    Ca idee, prin punctul de trecere Stamora Moravița pe lângă faptul ca se face legatura cea mai scurta intre vestul Europei cu Grecia, Bulgaria si Turcia, costurile de transport sunt mici, deoarece nu exista taxe de pod si de trecere cu bacul !

  11. Ion

    De ce permanent transportatorii străini bulgari, turci, moldoveni, ucraineni, rusi, slovaci, polonezi, cehi, unguri, greci, lituanieni, sloveni, croați, etc…,ocolesc pe Caransebeș -Lugoj, au regim special de tranzit si transport in Romania ???

  12. Ion

    – ( DN 79 – DN 79A ) Nod rutier Chisineu Cris – Simand – Zimandu Nou – Zimandcuz – Arad – Sagu – Vinga – Ortisoara – Timisoara – Sag – Jebel – Voiteg – Birda – Sculia – Nod rutier Gataia ( DN 58B – DJ 588 ) = 147 km.

  13. Ion

    Doua variante de tranzit !!!

    – ( DN 79 – DN 79A ) Nod rutier Chisineu Cris – Simand – Zimandu Nou – Zimandcuz – Arad – Sagu – Vinga – Ortisoara – Timisoara – Sag – Jebel – Voiteg – Birda – Sculia – Nod rutier Gataia ( DN 58B – DJ 588 ) = 147 km.

    – ( M 5 – 5 ) Centura Szeged – Subotica – Novi Sad – Belgrad – Paracin – Nis – Bela Palanka – Pirot – Dimitrovgrad – Centura Sofia ( 8 – 18 ) = 575 km.

  14. Ion

    – ( A 9 – A 1 ) Centura Amsterdam – Amersfoort – Apeldoorn – Deventer – Hengelo – Rheine – Osnabruck – Melle – Bunde – Bad Oeynhausen – Hannover – Peine – Braunschweig – Magdeburg – Postdam Berlin – Cottbus – Legnica – Wroclaw – Katowice – Krakow – Tarnow – Rzeszow – Lviv – Ternopil – Terebovlya – Chortkiv – Kamyanets Podilskyi – Kelmentsi – Briceni – Edinet – Balti – Centura Chisinau ( M 14 – M 2 – M 21 ) = 2091 km.

    – ( A 6 – A 8 ) Centura Atena – Corinth – Patras – Preveza – Igoumenitsa – Ferry boat – Brindisi – Bari – Andria – Cerignola – Foggia – San Severo – Termoli – Vasto – Pescara – San Benedetto del Tronto – Civitanova Marche – Ancona – Fano – Pesaro – Cattolica – Rimini – Cesena – Forli – Faenza – Imola – Bologna – Modena – Reggio Emilia – Parma – Piacenza – Milano – Saronno – Como – Chiasso – Lugano – Bellinzona – Biasca – Altdorf – Luzern – Oftringen – Sissach – Basel – Saint Louis – Mulhouse – Colmar – Selestat – Luneville – Nancy – Metz – Thionville – Luxembourg – Ettelbruck – Malmedy – Verviers – Liege – Maastricht – Geleen – Maasbracht – Weert – Eindhoven – S Hertongenbosch – Vianen – Nieuwegein – Utrecht – Centura Amsterdam ( A 2 – A 9 ) = 2724 km.

  15. Ion

    Un lucru este sigur ca, Romania de 27 de ani nu trece testul de integritate si se menține in aceeasi poziție !!!

  16. Ion

    – ( A 9 – A 1 ) Centura Amsterdam – Amersfoort – Ede – Arnhem – Emmerich am Rhein – Wesel – Oberhausen – Duisburg – Dusseldorf – Leverkusen – Koln – Siegburg – Limburg an der Lahn – Frankfurt am Main – Wurzburg – Nurnberg – Regensburg – Deggendorf – Passau – Wels – Liezen – Leoben – Graz – Leibnitz – Maribor – Ptuj – Krapina – Zapresic – Zagreb – Kutina – Novska – Nova Gradiska – Slavonski Brod – Zupanja – Sremska Mitrovica – Belgrad – Paracin – Boljevac – Zajecar – Vrska Cuka – Kula – Centura Vidin ( 14 – 1 ) = 1989 km.

  17. Ion

    – ( A 9 – A 1 ) Centura Amsterdam – Amersfoort – Ede – Arnhem – Emmerich am Rhein – Wesel – Oberhausen – Duisburg – Dusseldorf – Leverkusen – Koln – Siegburg – Limburg an der Lahn – Frankfurt am Main – Wurzburg – Nurnberg – Regensburg – Deggendorf – Passau – Wels – Linz – Amstetten – Melk – St. Polten – Viena – Parndorf – Hegyeshalom – Mosonmagyarovar – Gyor – Tatabanya – Budapesta – Kecskemet – Szeged – Mako – Nadlac – Pecica – Arad – Sagu – Vinga – Ortisoara – Timisoara – Sag – Jebel – Voiteg – Birda – Sculia – Gataia – Maureni – Ghertenis – Berzovia – Bocsa – Resita ( DN 58B Moniom ) = 1781 km.

    – ( A 9 – A 1 ) Centura Amsterdam – Amersfoort – Ede – Arnhem – Emmerich am Rhein – Wesel – Oberhausen – Duisburg – Dusseldorf – Leverkusen – Koln – Siegburg – Limburg an der Lahn – Frankfurt am Main – Wurzburg – Nurnberg – Regensburg – Deggendorf – Passau – Wels – Linz – Amstetten – Melk – St. Polten – Viena – Parndorf – Hegyeshalom – Mosonmagyarovar – Gyor – Tatabanya – Budapesta – Kecskemet – Szeged – Deszk – Klarafalva – Ferencszallas – Kiszombor – Cenad – Sanicolau Mare – Lovrin – Sandra – Biled – Becicherecu Mic – Timisoara – Sag – Jebel – Voiteg – Birda – Sculia – Gataia – Maureni – Ghertenis – Berzovia – Bocsa – Resita ( DN 58B Moniom ) = 1755 km.

  18. Ion

    – ( A 9 – A 1 ) Centura Amsterdam – Amersfoort – Ede – Arnhem – Emmerich am Rhein – Wesel – Oberhausen – Duisburg – Dusseldorf – Leverkusen – Koln – Siegburg – Limburg an der Lahn – Frankfurt am Main – Wurzburg – Nurnberg – Regensburg – Deggendorf – Passau – Wels – Liezen – Leoben – Graz – Leibnitz – Maribor – Ptuj – Krapina – Zapresic – Zagreb – Kutina – Novska – Nova Gradiska – Slavonski Brod – Zupanja – Sremska Mitrovica – Belgrad – Paracin – Nis – Pirot – Dimitrovgrad – Sofia – Pazardzhik – Plovdiv – Haskovo – Harmanli – Lyubimets – Svilengrad – Edirne – Luleburgaz – Corlu – Esenyurt – Centura Istanbul ( O-3 – O-2 ) = 2625 km.

    – ( A 9 – A 1 ) Centura Amsterdam – Amersfoort – Ede – Arnhem – Emmerich am Rhein – Wesel – Oberhausen – Duisburg – Dusseldorf – Leverkusen – Koln – Siegburg – Limburg an der Lahn – Frankfurt am Main – Wurzburg – Nurnberg – Regensburg – Deggendorf – Passau – Wels – Liezen – Leoben – Graz – Leibnitz – Maribor – Ptuj – Krapina – Zapresic – Zagreb – Kutina – Novska – Nova Gradiska – Slavonski Brod – Zupanja – Sremska Mitrovica – Belgrad – Paracin – Nis – Leskovac – Vranje – Kumanovo – Skopje – Veles – Thessaloniki – Larissa – Lamia – Centura Atena ( A 1 – A 6 ) = 2792 km.

  19. Ion

    Ca idee, ca sa stiti ce urmeaza va aduc la cunostiinta faptul ca, toti angajatii din sistemul bugetar national au fost monitorizati si verificate averile de structuri specializate din Uniunea Europeana si un lucru este sigur ca, averile declarate in declaratiile tip nu corespund cu realitatea !!!

  20. roman

    Ca o prima impresie referitor la cele menționate mai sus, care confirma ca averiile nedeclarate de 27 de ani sunt in cuantum de aproximativ trei ori pib-ul Romaniei, fapt produs cu stiinta si complicitatea politicienilor, care conduc de 27 de ani instituțiile cheie ale tarii, iar pentru recuperarea prejudiciului ar trebui infiintat un tribunal militar exceptional, legal constituit si sa fie judecati cei vinovați pentru subminarea economiei naționale si trădare de tara !!!

  21. Ion

    Pentru ca Romania sa fie o tara respectata de toata lumea, institutiile cheie ale tarii Ministerul Justitiei, Ministerul Public, Ministerul Afacerilor Interne si Externe, SRI si SIE, sa fie conduse de profesionisti de cariera din propriul sistem si sa pastreze o distanta apreciabila fata de politicieni, legislativ si executiv !!!

  22. parere

    O sa simțiți cu adevărat ce înseamnă justiție militara, deoarece o sa mâncați milităria pe pâine, iar cei care nu se pot adapta sa plece din sistem !!!

  23. Ion

    O sa simțiți cu adevărat ce înseamnă justiție militara, deoarece o sa mâncați milităria pe pâine, iar cei care nu se pot adapta sa plece din sistem !!!

  24. parere

    Avand in vedere circumstantele, tot personalul din structuriile centrale DNA, DIICOT, DGA, Parchet General, se vor mobiliza cu toata responsabilitatea pe frontiera romano – bulgara !!!

  25. parere

    http://www.opiniatimisoarei.ro/plagiatul-din-teza-de-doctorat-a-sefei-dna-codruta-kovesi-inca-nelamurit-la-universitatea-de-vest-din-timisoara-ce-s-a-intamplat/03/10/2016

  26. roman

    Am un sfat pentru asa zisa justitie romana impartiala, care isi primesc luna de luna salariile consistente de pe spinarea romanilor, incepeti cu inceputul si faceti lumina si dreptate incepand cu procesul ceausestiilor, procesul revolutiei, mineriade, privatizariile care au distrus industria, productia si simbolurile Romaniei, vanzarea Romaniei strainilor pe nimic si nu-l lasati pe Dumnezeu sa faca dreptate ca, veti avea o soarta si un sfarsit pe masura vinovatiei, deoarece imi pierd rabdarea cu voi !!!

  27. roman

    Romania trebuie sa tina cont de un lucru esential ca, americanii sunt cei mai buni actori ai cinematografiei mondiale, dar sunt si cei mai buni actori in realitate, deoarece isi joaca rolul foarte bine si sa nu ajunga vremurile cand Romania o sa regrete ca a devenit colonie americana sau rusa !!!

  28. roman

    http://www.ninelpeia.ro/comunicate/subminarea-economiei-nationale-inchisoare-pe-viata/

  29. roman

    Gandind românește de 27 de ani, corect si logic după analizarea rutelor externe si interne nu se justifica ca nr.automarfarelor sa fie mai multe in vama de interior Arad sau in alte vami de interior din tara, fata de vama de interior din Reșița, care este cel mai bine poziționat municipiu reședință de județ si cel mai aproape de toată frontiera terestra a României !!!

  30. roman

    Gandind romaneste, toti cei vinovati pentru cei 27 de ani, vor fi pedepsiti si nu va scapa niciunul !!!

  31. parere

    Se constata faptul ca, transportatorii straini isi fac de cap in Romania iar raportul de tranzit al automarfarelor intre Lugoj – Caransebes fata de Voiteg – Resita este cu mult superior mai mare, permanent !!!

  32. parere

    – ( A 2, A 1 – A 1 – A 2 ) Centura Ljubljana – Novo mesto – Samobor – Zagreb – Kutina – Novska – Nova Gradiska – Slavonski Brod – Zupanja – Sremska Mitrovica – Belgrad – Pancevo – Varset – Deta – Gataia – Bocsa – Resita – Caransebes – Orsova – Drobeta – Turnu Severin – Simian – Strehaia – Filiasi – Craiova – Caracal – Rosiori de Vede – Alexandria – Ghimpati – Bragadiru – Bucuresti – Catelu – Lehliu Gara – Drajna Noua – Fetesti – Cernavoda – Centura Constanta ( A 2 – A 4 ) = 1413 km.

  33. roman

    Lichelele si tradatorii din DNA, DIICOT, DGA si Parchetul General, ati avut sansa sa plecați din sistem de buna voie, dar mi-am pierdut rabdarea cu voi !!!

  34. roman

    – ( A 2, A 1 – A 1 – A 2 ) Centura Ljubljana – Novo mesto – Samobor – Zagreb – Kutina – Novska – Nova Gradiska – Slavonski Brod – Zupanja – Sremska Mitrovica – Belgrad – Pancevo – Varset – Denta – Rovinita Mare – Gataia – Bocsa – Resita – Caransebes – Orsova – Drobeta – Turnu Severin – Simian – Strehaia – Filiasi – Craiova – Caracal – Rosiori de Vede – Alexandria – Ghimpati – Bragadiru – Bucuresti – Catelu – Lehliu Gara – Drajna Noua – Fetesti – Cernavoda – Centura Constanta ( A 2 – A 4 ) = 1400 km.

  35. roman

    Ca o concluzie si de ținut minte pentru toți cârcotașii si gurile rele sa știe ca, oamenii de-a lungul istoriei au întâmpinat cu violenta si cu ura adevărul dar pana la urma l-au acceptat ca evident !!!

  36. parere

    Singura soluție pentru ca Romania sa ajungă la normalitate, este ca justiția si sistemul judiciar din Romania sa se autodesființeze si sa fie resetați de la 0 !!!

  37. parere

    – ( A 2, A 1 – A 1 – A 2 ) Centura Ljubljana – Novo mesto – Samobor – Zagreb – Kutina – Novska – Nova Gradiska – Slavonski Brod – Zupanja – Sremska Mitrovica – Belgrad – Pancevo – Varset – Denta – Rovinita Mare – Gataia – Bocsa – Resita – Caransebes – Otelu Rosu – Hateg – Calan – Simeria Veche – Orastie – Sebes – Sibiu – Vestem – Talmaciu – Calimanesti – Ramnicu Valcea – Pitesti – Bucuresti – Catelu – Lehliu Gara – Drajna Noua – Fetesti – Cernavoda – Centura Constanta ( A 2 – A 4 ) = 1436 km.

  38. parere

    – ( A 2, A 1 – A 1 – A 2 ) Centura Ljubljana – Novo mesto – Samobor – Zagreb – Kutina – Novska – Nova Gradiska – Slavonski Brod – Zupanja – Sremska Mitrovica – Belgrad – Pancevo – Varset – Denta – Rovinita Mare – Gataia – Bocsa – Resita – Caransebes – Otelu Rosu – Hateg – Petrosani – Targu Jiu – Horezu – Ramnicu Valcea – Pitesti – Bucuresti – Catelu – Lehliu Gara – Drajna Noua – Fetesti – Cernavoda – Centura Constanta ( A 2 – A 4 ) = 1411 km.

    – ( A 2, A 1 – A 1 – A 2 ) Centura Ljubljana – Novo mesto – Samobor – Zagreb – Kutina – Novska – Nova Gradiska – Slavonski Brod – Zupanja – Sremska Mitrovica – Belgrad – Pancevo – Varset – Denta – Rovinita Mare – Gataia – Bocsa – Resita – Caransebes – Orsova – Drobeta – Turnu Severin – Simian – Strehaia – Filiasi – Craiova – Bals – Ganeasa – Slatina – Pitesti – Bucuresti – Catelu – Lehliu Gara – Drajna Noua – Fetesti – Cernavoda – Centura Constanta ( A 2 – A 4 ) = 1403 km.

    – ( M 0 – M 5 ) Centura Budapesta – Kecskemet – Szeged – Mako – Nadlac – Pecica – Arad – Sagu – Vinga – Ortisoara – Timisoara – Sag – Jebel – Voiteg – Birda – Sculia – Nod rutier Gataia ( DN 58B – DJ 588 ) = 343 km.

    – ( M 0 – M 5 ) Centura Budapesta – Kecskemet – Szeged – Deszk – Klarafalva – Ferencszallas – Kiszombor – Cenad – Sanicolau Mare – Lovrin – Sandra – Biled – Becicherecu Mic – Timisoara – Sag – Jebel – Voiteg – Birda – Sculia – Nod rutier Gataia ( DN 58B – DJ 588 ) = 317 km.

    – ( A 2, A 1 – A 1 – A 2 ) Centura Ljubljana – Novo mesto – Samobor – Zagreb – Kutina – Novska – Nova Gradiska – Slavonski Brod – Zupanja – Sremska Mitrovica – Belgrad – Pancevo – Varset – Moravita – Denta – Rovinita Mare – Sangeorge – Manastire – Berecuta – Nod rutier Gataia ( DJ 588A – DN 58B ) = 652 km.

    – ( A 2, A 1 – A 1 – A 2 ) Centura Ljubljana – Novo mesto – Samobor – Zagreb – Kutina – Novska – Nova Gradiska – Slavonski Brod – Zupanja – Sremska Mitrovica – Belgrad – Grocka – Udovice – Petrijevo – Ralja – Paracin – Boljevac – Zajecar – Vrska Cuka – Kula – Novoseltsi – Centura Vidin ( 14 – 1 ) = 808 km.

  39. parere

    Se constata faptul ca Romania a ajuns tara lui cine poate si cum poate si nu se mai respecta principii, pareri sau sa se doreasca aflarea adevarului, deoarece justitia este depasita din toate punctele de vedere si Romania nu mai reprezinta un stat de drept de foarte multi ani si este condus de mafie !!!

    Am o intrebare pentru transportatorii romani si straini care nu au ca destinatie obligatorie Lugoj, Deva si Turda, la rutele de mai sus care este justificarea si motivul ca ocolesc permanent si nu se tranziteaza ruta Voiteg – Gataia ???

    O alta constatare este activitatea DGA si DIICOT Caras – Severin, care de la infiintare au o activitate care este cu semnul intrebarii, deoarece nu s-au făcut verificări in anul 2013 referitor la centura Caransebeș si nu s-a efectuat nici o constatare timp de 8 luni pe linia combaterii corupției la punctele de taxare din municipiul Caransebes si fara constatari pe combaterea corupției pe tronsonul Sacu – Toplet !!!

  40. spagari

    – Craiova – Calafat – Vidin – Kula – Zajecar – Paracin – Belgrad – Zagreb – Liubliana – Villach – Salzburg – Munchen !!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

three × 1 =