Compania producătoare de maș..." />

AvtoVAZ – o nouă identitate vizuală?

Compania producătoare de mașini din Federația Rusă, AvtoVAZ, intenţionează să dezvolte o campanie de rebranding până în luna august din acest an, pentru a oferi un nou aspect mașinilor și un nou logo, informează portalul News Auto. foto

Informația despre modificarea identității concernului rus de automobile a fost confirmată de centrul de presă al AvtoVAZ, care a precizat că rebrandingul va fi coordonat de către noul designer-șef al companiei, Steve Mattin. Cu toate acestea, centrul de presă nu a precizat în ce va consta schimbarea aspectului mașinilor Lada, dar a menționat că autovehiculele cu un nou design vor fi prezentate la Salonul Internațional de Automobile din Moscova, care va fi inaugurat la sfârșitul lunii august.

Sursele News Auto au declarat că aspectul mașinilor fabricate de AvtoVAZ va fi ușor schimbat, iar logo-ul oval va căpăta o altă formă. O altă sursă s-a referit doar la renunțarea la culorile albastru și alb, tradiționale pentru Lada.

În plus, unul dintre managerii de la AvtoVAZ a subliniat că cel mai recent sondaj de opinie, realizat de companie, a arătat că o bună parte din conducătorii auto percep marca Lada de slabă calitate. În acest context, ar putea fi posibilă separarea brandului Lada de AvtoVAZ.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

3 × 2 =