Autostrada Bucureşti-Ploieşti nu are parcări şi benzinării, la doi ani de la deschidere

La aproape un an şi 8 luni de când autostrada Bucureşti-Ploieşti a fost deschisă circulaţiei, tronsonul de circa 55 de kilometri care se întinde între centura Capitalei şi centura Ploieştiului nu are nici acum parcări, spaţii de servicii sau benzinării. foto

Mai mult, în prezent este funcţional doar un singur nod rutier de intrare-ieşire de pe autostradă, şi anume cel care face legătura cu localităţile Snagov şi Ghermăneşti, astfel că, odată ce un şofer a intrat pe autostradă dinspre centura Bucureşti, acesta trebuie să meargă cel puţin 20 de kilometri pentru a putea ieşi de pe autostradă. 

Autostrada Bucureşti-Ploieşti mai este prevăzută şi cu alte noduri rutiere de intrare-ieşire, însă acestea nu sunt funcţionale momen­tan, cel puţi oficial. Spre exemplu, există indicatoare care semnalizează intrarea/ieşirea către localităţile Corbeanca şi Baloteşti (Moara Vlăsiei), însă în realitate acest nod nu există momentan, ieşirea anunţată făcându-se de fapt direct în câmp.

Pe de altă parte, există intrări şi ieşiri secundare pe autostradă de unde au fost îndepărtate gardurile montate de CNADNR (pentru a împiedica accesul, în contextul în care intrările şi ieşirile nu erau finalizate), iar maşinile intră pe autostradă direct de pe acestea, în ciuda faptului că nu există încă benzi de accelerare.

Citeşte mai multe despre autostrada Bucureşti-Ploieşti pe www.zf.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

three × 1 =