Pădurile din Belaru..." />

AsstrA transportă echipamente în timp util

Pădurile din Belarus sunt o resursă naturală regenerabilă, care este principala comoară națională a țării. Prelucrarea lemnului este principala industrie a țării, care include gatere și fabrici care produc placaj, mobilier, locuințe prefabricate, materiale de construcție și chibrituri.

Potențialul industriei produselor de larg consum din Belarus depășește cu mult cererea internă, iar Belarus este un exportator net în această privință. Peste 50 de țări importă produse din lemn din Belarus, în timp ce Belarus importă produse din lemn din 20 de țări.

Există planuri de a reduce și mai mult cota importurilor de lemn pe piața produselor din lemn din Belarus. Se iau unele măsuri pentru modernizarea și construirea de noi facilități pentru întreprinderile de prelucrare a lemnului. Sprijinul este oferit atât de stat, cât și de investitori străini nou atrași.

În 2019, Belarusul a finalizat construcția unei centrale energetice care prelucrează deșeurile de prelucrare a lemnului. Echipamentul a fost livrat din Turcia datorită calității sale înalte, a reputației de încredere a producătorilor, a costurilor rezonabile și a ușurinței logistice.

De-a lungul anului, grupul corporativ internațional AsstrA a ajutat la construcția acestui loc. Pentru proiect, echipamentul a fost încărcat în Istanbul, Turcia și descărcat în Pinsk, Belarus. În funcție de dimensiunile încărcăturii, s-au folosit corturi standard, zone deschise și vehicule specializate. În total, 175 de vehicule de flotă au fost implicate în proiect: 151 corturi standard și 24 camioane supradimensionate.

Clientul a ales AsstrA ca partener de transport, bazat pe prezența stabilită a pieței și pe acoperirea globală a companiei, care a fost prezent în Turcia printr-un birou local deschis acolo. Referențe excelente ale clienților și partenerilor au fost un factor suplimentar.

Echipa AsstrA a planificat rute pentru optimizarea costurilor de transport și a timpului de tranzit. Potrivit lui Galina Grel, AsstrA Trade Lane Manager, proiectul a mers pe două rute.

„Primul a fost un traseu de transport rutier complet din Turcia prin Bulgaria, România, Moldova și Ucraina până în Belarus. A doua alternativă a implicat trimiterea camioanelor cu feribotul din portul Haydarpasha, lângă Istanbul, spre Odessa. De acolo au mers până la Pinsk pe drum ”, spune Galina Grel.

Clientul a contactat birourile AsstrA din Minsk, Brest și Istanbul 24/7. Datorită interacțiunii bine coordonate, circumstanțele neprevăzute în timpul proiectului au fost rezolvate eficient și la timp, cu toate termenele de livrare îndeplinite. Clientul a fost mulțumit de calitatea serviciilor și planifică o cooperare suplimentară pentru livrarea produselor finite.

„În ceea ce privește transportul de mărfuri supradimensionate, proiectul a mers bine în ciuda provocărilor de forță majoră. La sfârșitul lunii aprilie 2019, au început lucrările de reconstrucție la un pod pe ruta camionului de lângă Pinsk. Tranzitul a fost necesar pentru a obține autorizații speciale în avans. A fost foarte complicat, deoarece nu a existat o rută alternativă pentru marfă supradimensionată ”, explică Julia Negodovich, Specialist în Departamentul de Logistică a Lemnului și Hârtiei de la AsstrA.

 Lucrările de reparație nu au fost anunțate oficial. Clientul a aflat despre asta în media locală și a transmis informațiile către AsstrA.

„Între timp, la granița dintre Ucraina și Belarus, erau  așteptate 3 camioane cu încărcături care cântăreau 36.200 kg cu dimensiuni de 5.800 x 3.500 x 3.800 mm. Pentru a trece peste pod înainte de închidere, echipa de proiect a apelat la echipa de trecere a frontierei pentru ajutor. Autoritățile vamale din Belarus au accelerat procedura de înregistrare a camioanelor, iar echipa de proiect a coordonat rapid un nou program al flotei cu clientul. Astfel, marfa supradimensionată a ajuns în Pinsk înainte de începerea reparațiilor lungi ale podului. Relațiile bune de lucru dintre client, manager de cont și echipă au făcut ca acest proiect să devină un succes care să reducă condițiile dificile ”, spune Irina Ermakova, Specialist în Departamentul de Marfă Supradimensionată de la AsstrA.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

sixteen − fifteen =