20..." />

AsstrA sprijină în mod flexibil recuperarea industriei auto

2019 a marcat sfârșitul unei serii de creștere de 10 ani pentru industria auto. Scăderea recentă a capacității de producție a fost cauzată de un război comercial între RPC și Statele Unite, care a agravat încetinirea economică din China. În plus, Brexit-ul „dur” și înăsprirea standardelor de emisii de CO2 pentru camioanele din Uniunea Europeană au jucat un rol important.

 

În 2020, măsurile luate de mai multe state pentru a combate răspândirea pandemiei COVID-19 au exacerbat declinul sectorului auto. Primele opriri ale instalațiilor de producție au avut loc în provincia Hubei din China. Toyota, Honda și Dongfeng Motors, care au joint-venture-uri cu companiile auto franceze Groupe PSA și Groupe Renault, toate au fabrici în această regiune. A urmat curând o penurie severă de piese de schimb din RPC.

 

Cel mai mare producător auto din Coreea de Sud, Hyundai, a urmat conducerea Chinei și a oprit producția. Fabricile gigantului industrial produc mașini pentru piețele globale.

 

Odată cu introducerea măsurilor de carantină în țările europene, producția de autovehicule acolo a fost, de asemenea, suspendată. Automobilele italiene Fiat Chrysler (FCA) și Volkswagen-ul german au fost nevoite să reducă producția.

 

Măsurile de carantină au schimbat și obiceiurile consumatorilor. Odată cu scăderea producției de mașini și piese auto în faza acută a blocării, cererea pentru anumite vehicule a scăzut și ea. Situația a început să se schimbe odată cu ridicarea treptată a restricțiilor.

 

În „noua realitate”, turismul local a câștigat popularitate. Cerințele de distanțare socială au influențat alegerile de transport. În loc de avioane de mare viteză și trenuri ecologice, oamenii aleg din ce în ce mai mult mașini atât pentru călătorii personale, cât și pentru afaceri. O serie de companii încurajează angajații să folosească mașinile pentru călătorii de afaceri pentru a reduce contactul social și a limita riscul de infecție. Potrivit McKinsey, cererea redusă de transport în comun este una dintre consecințele pe termen lung ale pandemiei.

 

Din aprilie 2019, grupul corporativ AsstrA oferea livrări regulate între Polonia și Olanda pentru un producător de mașini. Datorită amenințării epidemiologice globale, la sfârșitul lunii martie 2020, compania auto a suspendat activitățile majorității fabricilor sale din Europa.

 

„Echipa AsstrA s-a adaptat la noile condiții. În timp ce carantina strictă era în vigoare, piesele auto fabricate la o fabrică poloneză au fost livrate către un depozit polonez pentru depozitare temporară în loc de o companie auto din Olanda, așa cum a fost planificat inițial. Astfel, transporturile au rămas la termen, iar mărfurile finite nu s-au acumulat pe locul de producție ”, spune Tatyana Danilyuk, Trade Lane Manager din Divizia Benelux a AsstrA.

 

Datorită relației de afaceri pe termen lung între AsstrA și un partener de transport de încredere, a fost posibil să se evite costuri suplimentare pentru client din cauza modificărilor rutelor stabilite.

 

„În luna mai, pe măsură ce regulile de carantină au fost relaxate, compania a reluat livrările zilnice conform planificării. O atenție deosebită se acordă siguranței șoferilor, pentru care sunt necesare echipamente de protecție și controale climatice obligatorii. Odată cu începutul sezonului de vară, industria a „revenit la viață”. Ajungem la volume obișnuite pentru industria auto pe ruta comercială Polonia-Olanda  în conformitate cu planurile ”, spune Tatyana Danilyuk.

 

by asstra.ro

1 comment

  1. Pingback: AsstrA Sprijină în Mod Flexibil Recuperarea Industriei Auto 😷 SiteBucuresti.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

two × four =